فوق ستاره منچستر یونایتد و کمک به دیگران / این بار، نجات جذاب ترین فوتبالیست جهان!

مارکوس رشفورد، آلیشا لمان را از یک آزار و اذیت در کلاب شبانه نجات داد.
کدخبر (175176) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:36
0 938
فوق ستاره منچستر یونایتد و کمک به دیگران / این بار، نجات جذاب ترین فوتبالیست جهان!
مارکوس رشفورد، آلیشا لمان را از یک آزار و اذیت در کلاب شبانه نجات داد.

به گزارش سرخ نیوز، مارکوس رشفورد، فوق ستاره منچستر یونایتد، به قهرمانی تبدیل شد که آلیشا لمان را از دست چندین مرد در یک کلوپ شبانه در منچستر نجات داد. آلیشا لمان بازیکن تیم آستون ویلا است و معمولاً از او به‌عنوان جذاب‌ترین فوتبالیست دنیا یاد می‌‎شود. آلیشا لمان اهل کشور سوییس است و در گذشته، با افراد مختلفی وارد رابطه شده و 13 میلیون نفر در اینستاگرام، او را دنبال می‌کنند. فوق ستاره منچستر یونایتد و کمک به دیگران / این بار، نجات جذاب ترین فوتبالیست جهان!

داستان نجات آلیشا لمان توسط مارکوس رشفورد

داستان از این قرار است که این دو ستاره فوتبال در حال گذراندن وقت خود به‌همراه دوستانشان در کلوپ «Chinawhite Manchester» بودند که رشفورد متوجه می‌شود که برای لمان مشکلی پیش آمده است. چندین مرد، مهاجم تیم آستون ویلا را محاصره کرده بودند و لمان را در شرایط نامناسبی قرار داده بودند. با این حال، خوشبختانه مارکوس رشفورد این موضوع را متوجه شد و سریعاً دخالت کرد. فوق ستاره منچستر یونایتد و کمک به دیگران / این بار، نجات جذاب ترین فوتبالیست جهان! یکی از افراد حاضر در کلوپ به The Sun گفت:
مارکوس یک میز را برای آن‌ها خالی کرد و لمان و دوستانش را دعوت کرد تا به آن‌ها بپیوندند. این اولین باری بود که آن‌ها با یکدیگر ملاقات می‌کردند اما مارکوس رشفورد، آلیشا را می‌شناخت. آن‌ها کمی با یکدیگر صحبت کردند و آلیشا از رشفورد تشکر کرد و آن‌ها ادامه شب را به‌همراه دوستان خود، به‌صورت جداگانه جشن گرفتند.
رشفورد به آن‌ها پیشنهاد داد تا آن‌ها در بخش VIP او بمانند و ادامه شب را در آرامش به‌همراه دوستان خود جشن بگیرند. به‌نظر می‌رسد که آلیشا از این حرکت رشفورد تحت تأثیر قرار گرفته و از او بابت این کارش تشکر کرده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...