مسیری که باعث سقوط چلسی می شود

چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ مدرنش را تجربه می‌کند، فصلی که در آن چهار چهره مختلف روی نیمکت نشسته‌اند و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
کدخبر (175629) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:53
0 63
مسیری که باعث سقوط چلسی می شود
چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ مدرنش را تجربه می‌کند، فصلی که در آن چهار چهره مختلف روی نیمکت نشسته‌اند و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، باشگاه چلسی از تابستان گذشته، زیر نظر مالک جدید، حدود 600 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده، برای همین کسب نتایج بسیار ضعیف و ایستادن در رده دوازدهم جدول، همه را شوکه کرده است. فرانک لمپارد هم که امید می‌رفت تیم را متحول کند، در هر شش بازی که روی نیمکت بوده، باخته است. به این ترتیب، نه لمپارد جانشین خوبی برای گراهام پاتر بوده و نه پاتر جانشین خوبی برای توماس توخل بود. بعد از باخت دیروز چلسی مقابل آرسنال، حالا هواداران تیم‌های رقیب، آرزوی آخرین و بزرگ‌ترین تحقیر را برای چلسی دارند: سقوط؛ که اگرچه فاصله تا آن زیاد است ولی غیرممکن هم نیست. آبی‌های لندن بعد از سی و سه بازی، چهارده بار باخته‌اند و تنها سی و نه امتیاز به‌دست آورده‌اند. به این ترتیب، فاصله‌‎شان با ناتینگهام فارست رده هجدهمی آنقدر که لمپارد دوست دارد، زیاد نیست. فقط نه امتیاز بین چلسی و تیم‌های قعر جدول فاصله است و تیم‌های شانزدهم و هفدهم جدول یعنی لستر و لیدز هم نه امتیاز با چلسی اختلاف دارند. برای اینکه لندنی‌ها سقوط کنند، فارست، لستر و لیدز باید از چهار مسابقه باقی مانده خود، ده امتیاز به‌دست بیاورند و چلسی همه بازی‌هایش را ببازد. ممکن است چلسی همه مسابقات باقی‌مانده خود را ببازد ولی احتمال این که آن سه تیم از بازی‌هایشان ده امتیاز بگیرند، کم است؛ به‌ویژه اینکه لیدز، شنبه آینده با منچسترسیتی بازی دارد. برای سقوط چلسی، همچنین بورنموث سی و نه امتیازی، ولوز سی و هفت امتیازی و وستهم سی و چهار امتیازی هم باید آنقدر امتیاز به‌دست بیاورند که از تیم لمپارد جلو بزنند، اتفاقی که اصلاً بعید نیست. چلسی شنبه پیش رو در زمین بورنموث بازی دارد و پس از آن، در استمفوردبریج میزبان فارست خواهد بود. سپس دو سفر به منچستر خواهد داشت تا با سیتی و یونایتد روبه‌رو شود و در نهایت در خانه، میزبان نیوکاسل خواهد بود که احتمالاً با چنگ و دندان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه خواهد کرد. چلسی هرگز از لیگ برتر به پایین سقوط نکرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...