پسر کو ندارد نشان از پدر ؛ پسر آرنولد شوارتزنگر راه او را می پیماید

پسر آرنولد شوارتزنگر هواداران را متقاعد کرده است که برای جانشینی پدر آماده است.
کدخبر (175059) 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:52
1 340
پسر آرنولد شوارتزنگر هواداران را متقاعد کرده است که برای جانشینی پدر آماده است.

به گزارش سرخ نیوز، به‌نظر می‌رسد آرنولد شوارتزنگر و جوزف بائنا شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. میزان این شباهت به قدری زیاد است که هواداران را شگفت‌زده کرده است. پدر و پسر تنها وجه اشتراک‌شان در علاقه به تمرین کردن نیست بلکه هردوی آنها علاقه خاصی نیز به بازیگری دارند. اسطوره بدنسازی سابقه بازی در فیلم‌های اکشن مانند ترمیناتور را در کارنامه دارد و بائنا نیز به دنبال کسب موفقیت در این حرفه است. جوزف بائنا نشان داده است که علاقه زیادی به بازیگری دارد و این قضیه موجب شده است هواداران شباهت‌های بیشتری بین او و آرنولد شوارتزنگر پیدا کنند. بسیاری از هواداران مدعی شده‌اند که بائنای ۲۵ ساله برای به ارث بردن و ادامه دادن راه آرنولد شوارتزنگر آماده است. هواداران به ویدئویی که بائنا از پشت صحنه فیلم جدیدش «لاوا» به اشتراک گذاشته بود واکنش نشان دادند. این فیلم توسط تایگر میلر کارگردانی شده است و لین هرین، تونگا فیفیتا و ترانی ریچموند دیگر بازیگران آن هستند. اما چرا این ویدئو هواداران را به یاد شوارتزنگر انداخت؟

شباهت غیر قابل انکار جوزف بائنا با آرنولد شوارتزنگر

جوزف بائنا در پست اینستاگرامی آخر خود شباهت غریبی با بیست سالگی آرنولد شوارتزنگر داشت. این شباهت تنها منحصر به چهره او نبود و فیزیک بدنی بائنا نیز هواداران را به یاد آرنولد می‌انداخت. بائنا همان بدن عضلانی شوارتزنگر را از خود به نمایش گذاشته است. هواداران در واکنش به پست اینستاگرامی جوزف بائنا به شباهت او با آرنولد شوارتزنگر اشاره کردند و مدعی شدند که او می تواند بازیگر فیلم جدید ترمیناتور باشد. واکنش‌ها به اینجا ختم نشد و یکی از هواداران حتی به بائنا پیشنهاد داد که در یک فیلم با آرنولد همبازی شود. این واکنش‌ها نمایان‌گر این واقعیت بود که چقدر هواداران بین بائنا و آرنولد شباهت قائل شده‌اند.
پسر کو ندارد نشان از پدر ؛ پسر آرنولد شوارتزنگر راه او را می پیماید

واکنش کاربران به پست جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر

یکی از کاربران نوشته بود:

ترمیناتور 2024!

دیگری نوشته بود:

من امیدم را از دست نمی‌دهم. روزی می‌رسد که بازی او در فیلم ترمیناتور را تماشا کنم.

پسر کو ندارد نشان از پدر ؛ پسر آرنولد شوارتزنگر راه او را می پیماید جوزف بائنا نیز به این کامنت واکنش نشان داده بود و ریپلای کرده بود:

من در مسیرش هستم. عجله نکن. به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه یکی از کاربران با اشاره به فیلم کونان بربر گفت:

تو پدرت هستی و باید یک فیلم کونان جدید بازی کنی. مثلا تو نقش کونان جوان را بازی می‌کنی و پدرت درحالیکه جوانی‌اش را به خاطر می‌آورد با مشکلات پیری دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از هواداران پیشنهاد فیلم دیگری از شوارتزنگر را داد:

فیلم مرد فراری را بازی کن.

واضحا هواداران علاقه دارند تا بائنا جانشینی پدرش را بر عهده گرفته و مانند او در فیلم‌های محبوب بازی کند. پسر کو ندارد نشان از پدر ؛ پسر آرنولد شوارتزنگر راه او را می پیماید در این پست هواداران یک بار دیگر به شباهت‌های غیرقابل انکار بین آرنولد شوارتزنگر و جوزف بائنا اشاره کردند. یکی از آنها نوشت:

دیدن این پسر مانند این است که آرنولد گفته باشد من برگشتم.

در ادامه یکی دیگر از کاربران نوشت:

پسر درست مثل پدر.

واکنش هواداران به این پست نشان از این دارد که آنها بی صبرانه منتظرند تا جوزف بائنا مانند آرنولد شوارتزنگر در فیلم‌های اکشن هالیوودی به ایفای نقش بپردازد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
مث مقايسه هيونداي آيونيك با يه پرايد
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...