ژاوی: تقریبا قهرمان شده ایم/ مصدومیت گاوی مهم نیست

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از برتری 1-0 مقابل اوساسونا می‌گوید 6 امتیاز پیش رو برای او و شاگردانش اهمیت زیادی دارد.
کدخبر (175295) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:44
0 90
ژاوی: تقریبا قهرمان شده ایم/ مصدومیت گاوی مهم نیست
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از برتری 1-0 مقابل اوساسونا می‌گوید 6 امتیاز پیش رو برای او و شاگردانش اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، در هفته سی و سوم لالیگا بارسلونا در نوکمپ از اوساسونا میزبانی کرد؛ خلاصه بازی بارسلونا مقابل اوساسونا نشان می دهد آبی اناری ها با نتیجه 1-0 به برتری دست پیدا کردند. بارسلونا در این مسابقه مقابل تیم 10 نفره تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما در نهایت ضربه دقیقه 85 جوردی آلبا 3 امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی را برای شاگردان ژاوی هرناندز فراهم کرد. ژاوی پس از این مسابقه از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و درباره اتفاقات مختلف بازی توضیح داد. رافینیا رافینیا مصدومیتی در زانو داشت و در شروع نیمه دوم گفت که نمی‌تواند ادامه دهد. به همین دلیل سریع تصمیم گرفتیم و عثمان دمبله وارد زمین شد. گل آلبا این یک گام بسیار مهم بود؛ فکر می‌کنم ما خیلی سختی تحمل کردیم. ما موقعیت‌های بسیار واضحی را از دست دادیم و می‌دیدیم که دقایق در گذر هستند اما ناگهان گل جوردی آلبا رسید. قهرمانی قهرمانی لالیگا تقریباً به دست آمده است. این شش امتیاز برای ما پس از شکست مقابل رایووایکانو بسیار مهم بود... اکنون منتظر اتفاقی در سن سباستین هستیم. این شش امتیاز یک قدم بزرگ است. مصدومیت گاوی معتقدیم که موضوع رافینیا فقط یک ضربه است و مصدومیت گاوی هم چیز مهمی نیست. بوسکتس: به آینده فکر نکرده‌ام سرخیو بوسکتس پس از پایان بازی درباره تصمیمش برای آینده گفت:

کم و بیش به آینده‌ام فکر کرده‌ام. حالا چند روز تعطیل است و وقتی برگشتم حتما به مربی اطلاع خواهم داد. من از واکنش تیم پس از باخت مقابل رایووایکانو بسیار خوشحالم.
آلبا: این گل خیلی ویژه بود جوردی آلبا، گلزن مسابقه هم گفت:‌
خوش شانس بودم که گل‌های زیادی زدم، اما گل امروز بسیار ویژه و مهم بود تا ما را به عنوان قهرمانی نزدیک کند. ما مدت زیادی است که لالیگا را فتح نکرده‌ایم، بازیکنان زیادی هستند که چیزی نبرده‌اند، بازیکنان جوانی که عملکرد بسیار خوبی دارند و می‌خواهند عناوین زیادی کسب کنند. فرانکی دی یونگ پاس خیلی خوبی داد، من آن را با بیرون پا زدم و خوشبختانه به گل تبدیل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...