اعتراف مایک تایسون در 56 سالگی ؛ پدر خوبی برای فرزندانم نبودم!

مایک تایسون اعتراف کرد که علی رغم موفقیت های چشمگیرش در ورزش، اما هیچگاه پدر ایده آلی نبوده و سعی داشته تا بین ورزش و خانواده خود تعادل ایجاد کند.
کدخبر (175064) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:48
0 186
اعتراف مایک تایسون در 56 سالگی ؛ پدر خوبی برای فرزندانم نبودم!
مایک تایسون اعتراف کرد که علی رغم موفقیت های چشمگیرش در ورزش، اما هیچگاه پدر ایده آلی نبوده و سعی داشته تا بین ورزش و خانواده خود تعادل ایجاد کند.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون یکی از بزرگترین مشت‌زنان تاریخ است و نامش از عظمتی کم‌مثال در جهان بوکس برخوردار است. اگرچه برخلاف این کامیابی و موفقیت بر روی رینگ بوکس، تایسون در انجام وظایف خود به‌عنوان یک پدر آنچنان هم موفق نبوده است. مایک تایسون که در اپیزود آخر پادکست «Hotboxin» در کنار قهرمان سابق UFC یعنی کامارو عثمان حاضر شده بود صادقانه اعتراف کرد که خود را پدری شایسته نمی‌داند. بیایید به دلایل تایسون برای مطرح کردن این ادعا نگاهی دقیق‌تر بیندازیم. مایک مایک تایسون می ‎گوید که پدر خوبی برای فرزندانش نبوده استتایسون می ‎گوید که پدر خوبی برای فرزندانش نبوده است

مایک تایسون : من پدر خوبی نبودم

مایک تایسون و کامارو عثمان در طی گفتگوی خود به بحث درباره این پرداختند که چگونه در دوران حرفه‌ای خود با شکست‌هایشان کنار آمده‌اند. عثمان اخیرا در مقابل لئون ادواردز شکست خورده بود و کمربند قهرمانی خود را از دست داده بود. تایسون نیز در سال 1990 پس از ٣٧ مبارزه شکست‌ناپذیری سرانجام در برابر باستر داگلاس متحمل شکست شد. تایسون البته توضیح داد که این شکست از نظر مالی به‌نفع او تمام شده است. چون باعث شده است که در ادامه بتواند مبارزات بیشتری را به انجام برساند. در ادامه این گفت‌وگو مایک تایسون گفت که موفقیت‌هایش بر روی رینگ بوکس به بهای گزافی به دست آمده‌اند. او مجبور بود تمام وقتش را به بوکس اختصاص دهد و وقت زیادی برایش باقی نمی‌ماند تا آن را با فرزندانش سپری کند. گرچه تایسون قادر بود تمام نیازهای خانواده خود را تأمین کند، با این حال این اسطوره بوکس می‌گوید که خود را پدری خوب نمی‌داند:
من همیشه به همسرم می‌گفتم که چگونه می‌شود مرا پدری خوب دانست؟ من حتی نمی‌توانستم با فرزندانم کمی وقت بگذرانم. من مجبور بودم به این گوشه و آن گوشه دنیا سفر کنم. بله، من خانواده خود را به‌خوبی تأمین می‌کردم. اما یک پدر خوب باید بتواند با بچه‌هایش وقت بگذراند.

مایک تایسون می ‎گوید که پدر خوبی برای فرزندانش نبوده است

اعتراف مایک تایسون : پول مهم است اما خانواده مهم تر

اعترافات صادقانه‌ی مایک تایسون یک‌ بار دیگر ثابت می‌کند که حتی موفق‌ترین افراد نیز ممکن است در ایجاد تعادل میان زندگی حرفه‌ای و شخصی خود ناکام بمانند. تایسون به یاد ما می‌آورد که گرچه دستیابی به موفقیت‌های مالی امری مهم است اما نباید به بهای ضربه زدن به روابط ما با آنانی که دوستشان داریم به‌دست آید. با وجود اینکه مایک تایسون در شایستگی خود به‌عنوان یک پدر تردید دارد اما صداقت او در به اشتراک گذاری تجربیاتش می‌تواند الهامبخش ما در ایجاد تعادلی بهتر در زندگی خود باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...