تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت!

مارگو رابی برنده جایزه اسکار و یکی از جذاب ترین بازیگران هالیوود، برای بازی در فیلم «من تونیا هستم» مجبور شد تمرینات سخت و نفسگیری را پیگیری کند.
کدخبر (174560) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:52
0 139
تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت!
مارگو رابی برنده جایزه اسکار و یکی از جذاب ترین بازیگران هالیوود، برای بازی در فیلم «من تونیا هستم» مجبور شد تمرینات سخت و نفسگیری را پیگیری کند.

به گزارش سرخ نیوز، برای ایفای نقش تونیا هاردینگ اسکیت باز افسانه‌ای و قهرمان دو المپیک در فیلم «من تونیا هستم»، مارگو رابی یک مسئولیت دشوار و حل نشدنی را بر عهده داشت. این ستاره استرالیایی که از او به عنوان جذاب‌ترین بازیگر زن هالیوود یاد می‌شود، مجبور شد برای آنکه بتواند به درستی نقش این ورزشکار را به نمایش درآورد، این ورزش چالش برانگیز را نیز بیاموزد و به غیر از مانورهای پیچیده‌تر، اکثر حرکات سخت و نفس گیر این ورزش را خود را انجام دهد. یقینا آموزش اسکیت روی یخ و انجام درست حرکات آن نمی‌توانست آسان باشد، به همین دلیل مارگو رابی از خود تونیا توصیه‌هایی دریافت کرد. تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت!

توصیه جادویی به مارگو رابی : فقط این ورزش را انجام بده!

مارگو رابی در مصاحبه با People، از تمرینی که تونیا از وی خواسته بود تا به طور جدی و مداوم انجامش دهد، پرده برداشت. به گفته مارگو رابی، این اسکیت باز افسانه‌ای از ستاره هالیوودی خواسته بود تا فقط و فقط دراز و نشست انجام دهد و از آن دست نکشد.
همانطور که می‌دانید مدل‌های مختلفی برای انجام دراز و نشست وجود دارد. همانطور که می‌دانید انجام ورزش اسکیت به تعادل و استقامت بسیار زیادی نیاز دارد و من برای ایفای نقش تونیا باید به آن می‌رسیدم.
اگرچه مارگو پیش از شروع فیلمبرداری فیلم گفته بود که نمی‌خواهد زمان زیادی را با تونیا بگذراند اما ظاهراً تونیا در طول فرآیند فیلمبرداری بسیار آگاهانه و فهیم در کنار این بازیگر سینما حضور داشت. تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت! مارگو رابی می‌گوید:
ابتدا تصور می‌کردم می‌خواهم در ملاقات با تونیا خیالش را درباره فیلم راحت کنم اما او واقعا بیشتر نگران من بود که چطور می‌خواهم روی یخ اسکی کنم.
مارگو رابی یکی از موفق ترین بازیگران زن هالیوود است که بازیگری را با سریال تلویزیونی همسایگان آغاز کرد. او با بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی بزرگ به نام «گرگ وال استریت» در کانون توجه قرار گرفت و با فیلم هایی مانند «پرندگان شکاری»، «جوخه انتحار» و «افسانه تارزان» به شهرت بیشتری دست یافت. رابی یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود است که هم در فیلم‌های مستقل کم‌هزینه و هم در فیلم‌های پرهزینه نقش داشته است.

تمرینات خاص ستاره هالیوود ؛ مارگو رابی چه ورزشی انجام می دهد؟

علاوه بر مهارت‌های بازیگری، این نامزد جایزه اسکار به خاطر هیکل زیبا، شکم های قوی و عضلات کشیده‌اش نیز مشهور است. مارگو رابی به حرکات پیلاتس علاقه زیادی دارد و این تمرینات به او کمک کرده تا فیزیک بدنی چشمگیری داشته باشد. مارگو رابی به حفظ تعادل مناسب برای مراقبت از سلامتی خود و در عین حال لذت بردن از زمان با دوستان و خانواده معتقد است. این هنرپیشه سعی می‌کند تمرینات ورزشی سرگرم کننده‌ای داشته باشد و معمولا به سراغ انجام تمرینات ورزش طاقت فرسا نمی‌رود. تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت!رابی پس از امتحان اشکال و انواع مختلف تمرینات، پیلاتس را انتخاب کرد. پیلاتس به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ذهن و بدن و افزایش آگاهی بدن کمک می‌کند. او از تمرینات وزنه برداری اجتناب می‌کند و تمرینات پیلاتس ریفرمر را به وزنه ترجیح می دهد. پیلاتس ریفرمر یک تمرین بدنی کامل است که فواید زیادی از جمله مدیریت وزن، انعطاف پذیری بیشتر، ساخت عضلات بدون چربی و تقویت بدن را به همراه دارد. این تمرینات همچنین به تقویت قدرت درونی بدن و افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند. مارگو رابی با مربی مشهورش دیوید هیگینز تمرین می‌کند تا بدن خود را قوی و منعطف نگه دارد و در عین حال عضلات کشیده و شکم قوی را حفظ کند. هیگینز به یک رژیم غذایی متعادل و تمرین روتینی که رابی بتواند از آن لذت ببرد، اعتقاد دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که مارگو رابی فقط پیلاتس ریفرمر را در برنامه تمرینی خود دارد. تمرینات سخت جذاب ترین ستاره زن هالیوود برای تبدیل شدن به اسطوره اسکیت!او از داشتن یک سبک زندگی پویا با انجام فعالیت‌های خارج از منزل مانند دویدن، بازی تنیس و رقصیدن لذت می‌برد. این فعالیت‌ها به این ستاره هالیوود کمک کرده‌اند تا فرم بدنی خود را حفظ کند. به طور کلی پیلاتس را می توان به عنوان یک تمرین موثر در نظر گرفت، زیرا شامل فعالیت بدنی همراه با آرامش، کنترل ذهنی و تنفس است. به غیر از مارگو رابی، افراد مشهوری مانند جنیفر آنیستون، مدونا و سارا جسیکا پارکر نیز پیلاتس را در برنامه تمرینی خود قرار داده‌اند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...