داستان مردان سیاهپوش ؛ بازی سیاسی اندرو تیت با ولادیمیر پوتین و دونالدو ترامپ

اندرو تیت مانند ولادیمیر پوتین اعتقاد دارد که مردانی سیاه پوش، روسای جمهور آمریکا را کنترل می کنند.
کدخبر (175558) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:26
0 189
داستان مردان سیاهپوش ؛ بازی سیاسی اندرو تیت با ولادیمیر پوتین و دونالدو ترامپ
اندرو تیت مانند ولادیمیر پوتین اعتقاد دارد که مردانی سیاه پوش، روسای جمهور آمریکا را کنترل می کنند.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت کیک بوکسور سابق و اینسفلوئنسر سرشناس این روزها، اخیراً پس از متهم شدن به قاچاق انسان در بازداشت خانگی قرار گرفته است. با وجود این، او همچنان در توییتر فعال است و حرف‌هایش را بدون پرده پوشی می‌زند. تیت اخیراً توافق خود را با ولادیمیر پوتین در مورد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به اشتراک گذاشته است. این بیانیه به ویژه با توجه به درگیری‌های حقوقی فعلی ترامپ و جنجال‌هایی که پیرامون ریاست جمهوری او وجود دارد، مورد توجه قرار گرفته است. دونالد ترامپ که به عنوان یکی از تفرقه برانگیزترین روسای جمهور آمریکا شناخته می‌شود، در حال حاضر با تهدید زندان مواجه شده است. با این حال، علی رغم ماهیت دو قطبی او، هم اندرو تیت و هم ولادیمیر پوتین از او تمجید کرده‌اند که با توجه به جنجال‌های متعددی که در دوران ریاست جمهوری ترامپ به وجود آمد، ممکن است این رفتار برای برخی تعجب آور باشد. ولادیمیر پوتین که بیش از دو دهه رئیس جمهور روسیه و رقیب دیرینه ترامپ بوده است، در مورد چشم انداز سیاسی فعلی در ایالات متحده اظهار نظر کرده است. پوتین علیرغم اذعان به اینکه ترامپ ایده های تازه‌ای را به روی میز آورده است، نگرانی خود را از روند عدم تحقق وعده‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد. این اظهارات یادآور روابط پیچیده بین دو کشور و چالش‌هایی بود که همچنان با آن روبرو هستند. به دنبال این اظهارات اندرو تیت هم از ولادیمیر پوتین به خاطر صحبت‌هایی که علیه دونالد ترامپ داشت، تمجید کرد. داستان مردان سیاهپوش ؛ بازی سیاسی اندرو تیت با ولادیمیر پوتین و دونالدو ترامپ

مردان سیاه پوش رئیس جمهور آمریکا را کنترل می کنند

اندرو تیت ضمن موافقت با اظهارات ولادیمیر پوتین، صحبت‌های رئیس جمهور روسیه را تکرار و عنوان کرد که «مردانی با کت و شلوار سیاه با کیف» هستند که به رئیس جمهور آمریکا می‌گویند که چگونه کارها باید انجام شود. پوتین گفته بود:
ترامپ مرد باهوشی به نظر می‌رسد. او ایده‌های خوب زیادی دارد اما من تاکنون با 5 رئیس جمهور مختلف آمریکا مذاکره داشته‌ام و وقتی افرادی که کت و شلوار مشکی پوشیده‌اند می‌آیند و به او توضیح می‌دهند که اوضاع در آمریکا چگونه پیش می‌رود، او هرگز نمی‌تواند ایده‌های خود را پیش ببرد.
پوتین بعدها در یک مصاحبه جداگانه در مورد نقش افراد مسئول در تصمیم‌گیری رئیس جمهور صحبت و خاطرنشان کرد که اگرچه رئیس جمهور ممکن است صاحب این عنوان باشد اما غالباً همان افراد با کت و شلوارهای مشکی قدرت واقعی را در اختیار دارند. این همان نظراتی است که اندرو تیت درباره سیاست و ماهیت پیچیده آن دارد که نشان می‌دهد او از نظر شم سیاسی به ولادیمر پوتین قرابت دارد. داستان مردان سیاهپوش ؛ بازی سیاسی اندرو تیت با ولادیمیر پوتین و دونالدو ترامپ

دونالد ترامپ از اندرو تیت حمایت می کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اخیراً در مورد زندانی شدن اندرو تیت اظهار نظر کرده است. او به اتهام قاچاق انسان در زندان رومانی بود. از آنجایی که تیت یک شهروند آمریکایی است، ترامپ از آزادی او حمایت کرد. وی اظهار داشت که شواهد کافی برای اثبات اتهامات وجود ندارد. ترامپ از دولت رومانی خواست که «فورا» تیت را آزاد کند و به او اجازه دهد تا به کشورش بازگردد. ترامپ علاوه بر بیانیه خود، از حامیانش خواست تا در مقابل سفارت در رومانی تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنند. ترامپ در ادامه زندانی شدن تیت را نقض حقوق بشر خواند و ابراز کرد که تیت بی گناه است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...