کنایه تند رضا درویش: همین که دربی را باختند یاد عدالت افتادند

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است که تمام حواشی و جنجال های پیش آمده مربوط به صدرنشینی سرخپوشان است و تا قبل از این اتفاق هیچ اعتراضی راجع به مشکلات وجود نداشت.
کدخبر (175389) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:16
0 53
کنایه تند رضا درویش: همین که دربی را باختند یاد عدالت افتادند
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است که تمام حواشی و جنجال های پیش آمده مربوط به صدرنشینی سرخپوشان است و تا قبل از این اتفاق هیچ اعتراضی راجع به مشکلات وجود نداشت.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند بعد از صدرنشینی دوباره در لیگ برتر و شانس قهرمانی در این جام و همچنین جام حذفی، اقداماتی علیه آنها شکل گرفته است که به دنبال ناکامی‌شان است. از تغییر استادیوم و ممنوعیت حضور هواداران‌شان تا تغییر به یکباره برنامه لیگ و همزمانی سه هفته پایانی برخلاف آیین‌نامه سازمان لیگ. بخشی از صحبت‌های قنبرزاده به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال مربوط به برگزاری همزمان بازی‌ها در کشورهای مختلف بود و در این خصوص اعلام کرد که در لیگ‌های بزرگ دنیا مثل انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و ... اگر چند تیم شانس قهرمانی داشته باشند، یکی دو هفته پایانی را به صورت همزمان انجام می‌شود. او البته مدعی شد که در هیچ جای دنیا بیشتر از دو هفته آخر همزمان برگزار نمی‌شود. موضوعی که البته قرار است در لیگ برتر ایران به صورت سه هفته پایانی و همزمانی بازی‌ها دنبال شود. مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش در واکنش به صحبت‌های قنبرزاده عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:

 ایشان چهار روز پیش گفتند که آیین نامه سازمان لیگ می‌گوید دو هفته پایانی باید همزمان باشد. از این مهمتر یک ماه پیش این برنامه را رسما اعلام کردند. زمانی که تیم‌های رقیب ما در جدول بالای ما بودند. چطور آن زمان هیچ کدام از آنها صدای‌شان در نیامد و اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند؟
وی ادامه داد:
هیچکس آن موقع نگفت که سه هفته پایانی چرا همزمان نیست؟ در سایت سازمان لیگ این خبر هست. درست نهم فروردین برنامه چهار هفته پایانی اعلام شد. زمانی که ما با دو حریف دیگر اختلاف امتیاز داشتیم و سوم جدول بودیم. برای ما سوال این است این دوستان چرا آن زمان اعتراض نکردند و نگفتند چرا به جای دو هفته پایانی، سه هفته پایانی را همزمان نمی‌کنید؟ فقط این دوستان معترض این سوال را جواب بدهند هم ماجرا حل است!
درویش: همین که دربی را باختند یاد عدالت افتادند درویش با کنایه نسبت به اتفاقاتی که با صدرنشینی تیمش همراه شده گفت:
آقایان همین که از تیم ما عقب افتادند و دربی را باختند یادشان افتاده که بابا این لیگ عدالت می‌خواهد و باید سه هفته پایانی همزمان باشد. این داستان‌ها برای چه چیزی است؟ الان حساسیت شده؟ این فدراسیون اینقدر بلبشو است که تا دو باشگاه نامه زدند از آیین‌نامه‌اش گذشت؟ خودتان مگر نگفتید طبق آیین نامه دو هفته پایانی همزمان است؟ اگر حرفی که می‌زنید خودتان اعتقاد ندارید و کشکی است و می‌خواهید مردم را سر کار بگذارید که صلاح خودتان است اما اگر واقعا طبق آیین نامه است این موضوع چطور با دو نامه از سوی دو باشگاه تغییر می‌کند.
مدیرعامل پرسپولیس با اره به وضعیت تیمش پیش از صدرنشینی گفت:
چطور زمانی که ما پایین جدول بودیم هیچ کس به فکر این همزمانی و حساسیت‌ها نبود؟ شما ببینید هفت هفته بازی‌های پرسپولیس قبل از سپاهان و استقلال بود. چطور هیچ کدام نگفتند رحمی به پرسپولیس کنید و بازی‌های ما را هم بعد از این دو تیم بگذارند. ما هیچ فریادرسی نداشتیم؟ من به آقای مهدی و آقای کشوری گفتم و آنها گفتند هیچ راهی ندارد و اگر بشود انجام می‌شود. خب الان نمی‌شود که تا دو تیم نامه دادند می‌شود است! دو تا تیم ارتباط خوب داشته باشند می توانند قانون و آیین نامه را عوض کنند؟ بعد می‌گویید چطور فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند. بعد انتظار دارید هوادار فوتبال به این فدراسیون اعتماد داشته باشد.
درویش: همین که دربی را باختند یاد عدالت افتادند درویش با اشاره به شرایط متفاوت تیمش در بازی‌های باقی مانده گفت:
ما با هوادار در جام حذفی و پیکان در لیگ برتر دو بازی حساس داریم. چطور به خودتان اجازه می‌دهید به هوادار ما بگویید نمی‌توانید به استادیوم بیایید و تابلو ورود ممنوع فقط جلوی هوادار ما قرار دارد؟ چطور تیم‌های دیگر راحت می‌توانند هوادار بیاورند و حتی بلیت بازی را مجانی می‌کنند تا آنها را ترغیب به حضور در استادیوم کنند. آنها اهمیت هوادار را می‌دانند تا از این طریق بیاید و کمک‌شان کند. پس ما چرا نباید داشته باشیم؟ هوادار من دلی عاشق این تیم است و نیازی به ترغیب ندارد و خودش در لحظات حساس همیشه کنار تیم بوده است. در این شرایط سخت و حساس و مشکلات مالی آنها بدون دعوت و با دعوت کنار ما بودند. ما نیازی به دعوت کردن صاحبان اصلی باشگاه نداریم و تیم برای خودشان است و به عنوان میزبان هر زمان که بخواهند استادیوم را لبریز می‌کنند و دیگر آسیا هم از این حضور پرشور متعجب نمی‌شود و می‌داند آنها همیشه کنار ما هستند.
وی ادامه داد:
چطور پس به خودتان اجازه می‌دهید به این عزیزان بگویید حق ندارید بیایید. بازی را می‌گذارید استادیوم دستگردی که هوادار نیاید؟ از زمانی که در سایپا بودم به خاطر برخی مسائل و نظر شورای تامین در این استادیوم مجوز تماشاگر داده نمی‌شود. من چطور به عنوان مدیر باشگاه نمی‌توانم به هوادار و صاحب تیمم بگویم نیاید؟ بازی را بگذارید هر جایی که تماشاگر می‌تواند باشد. چطور همه جا هوادار باشد اما برای پرسپولیس نه؟ هر جا باشد هوادار باید باشد و ما بدون هواداران و صاحبان باشگاه بازی نمی‌کنیم. یا اجازه بدهید هوادار بیاید یا جایی که این توانایی را داشته باشد که میزبان هوادار ما باشد و ما نمی‌توانیم بدون آنها بازی کنیم و دیگران از قدرت خودشان علیه ما به این شکل استفاده کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...