راک مانع خودکشی مادرش شد؛ دواین جانسون در نقش یک ناجی!

دواین جانسون ملقب به راک در دوران نوجوانی با یک اتفاق عجیب روبه‌رو شده است.
کدخبر (175336) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:01
0 281
راک مانع خودکشی مادرش شد؛ دواین جانسون در نقش یک ناجی!
دواین جانسون ملقب به راک در دوران نوجوانی با یک اتفاق عجیب روبه‌رو شده است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون که با نام حرفه‌ای راک نیز شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین شخصیت‌های جهان محسوب می‌شود. او چه به عنوان کشتی‌گیر و چه تحت عنوان بازیگر، همواره در حیطه کاری خود موفق بوده است. با این حال، این موفقیت‌ها به سادگی کسب نشده است. راک چندین درس ارزشمند زندگی را از طریق تجربیات بسیار دردناکی آموخته که احتمالا دردناک‌ترین آن‌ها، در ۱۵ سالگی برای او رخ داد؛ جایی که او شاهد اقدام مادرش برای خودکشی بود. حادثه‌ای ترسناک که تاثیر بسیار بزرگی بر آینده این ستاره هالیوود گذاشت. راک مانع خودکشی مادرش شد؛ دواین جانسون در نقش یک ناجی!

راک در سن بسیار پایین مادرش را از خودکشی نجات داد

پدر راک، راکی جانسون، در سال 1978 با "آتا" ازدواج کرد و درست مانند هر زوج دیگری، آنها نیز روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کردند. در اوایل دهه 90، دواین جانسون به همراه پدر و مادرش برای صرف ناهار به رستورانی رفتند. این ضیافت خانوادگی اما خیلی زود تبدیل به یک درگیری جدی بین والدین دواین جانسون شد. زمانی که جر و بحث بین آن‌ها واقعا بالا گرفت و با صدای بلند مشغول به دعوا کردن بودند، نهایتا مجبور به ترک رستوران شدند؛ دواین جانسون با خودروی شخصی خود و راکی و آتا جانسون نیز با اتومبیل خودشان. لحظاتی بعد، راک شاهد صحنه‌ای ویران‌کننده بود؛ جایی که اتومبیل پدرش کنار اتوبان ایستاد و مادرش از آن خارج شد. آتا مایویا به میانه اتوبان شلوغ دوید تا اقدام به خودکشی کند. دواین جانسون که دچار شوک عظیمی شده بود، سریعا خودرواش را متوقف کرد و مادرش را از یک تراژدی وحشتناک نجات داد. راک در گفت‌وگویی با اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی، در خصوص این اتفاق گفت:
وقتی مادرم را دیدم که به اتوبان دوید و ناگهان ایستاد، انگار قلبم برای لحظه‌ای از کار افتاد. ماشین‌ها از مسیر منحرف می‌شدند تا با او برخورد نکنند و صدای بوق‌های ممتد شنیده می‌شد. مادرم را با عجله از آن شرایط خارج کردم و به کنار اتوبان بردم؛ به یاد نمی‌آورم که چه جملاتی به او گفتم اما خوب یادم است که او حتی یک کلمه هم نگفت. در آن لحظه، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که آموخته‌ام این بود که زندگی چقدر ارزشمند است و در یک لحظه، همه چیز می‌تواند از بین برود…

راک مانع خودکشی مادرش شد؛ دواین جانسون در نقش یک ناجی!

هدیه رویایی راک به مادرش

دواین جانسون به خوبی از مشکلاتی که مادرش در طول زندگی خود پشت سر گذاشته، آگاه است. او تمام اشک‌هایی را که مادرش در جوانی ریخت، به یاد می‌آورد. این فوق‌ستاره هالیوود که حالا ثروتی دست‌نیافتنی دارد و از نظر مالی می‌تواند زندگی بهتری داشته باشد، آرزو دارد تا جایی که در توانش است، شرایط بهتری را برای مادرش فراهم کند. راک، سال خانه رویایی خود را که ارزشی حدود ۲۷۰ میلیون دلار دارد، به مادرش هدیه داد. اختلافات پدر و مادر راک ادامه دار بود و این زوج نهایتا در سال ۲۰۰۳، از یکدیگر جدا شدند. راکی جانسون، پدر دواین جانسون، سال ۲۰۲۰ درگذشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...