شایعاتی که رنگ واقعیت به خود نگرفت؛ گلدبرگ به WWE برنگشت

درحالی که خبرها حاکی از بازگشت قریب‌الوقوع گلدبرگ به WWE حکایت می‌کرد، این اتفاق رخ نداد.
کدخبر (175507) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:24
0 460
شایعاتی که رنگ واقعیت به خود نگرفت؛ گلدبرگ به WWE برنگشت
درحالی که خبرها حاکی از بازگشت قریب‌الوقوع گلدبرگ به WWE حکایت می‌کرد، این اتفاق رخ نداد.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی گلدبرگ با WWE خداحافظی کرد، طرفداران شوکه شدند. در واقع مدیران کمپانی پس از پایان قرارداد بیل گلدبرگ در سال ۲۰۲۲، تصمیم به عدم تمدید قرارداد با او گرفتند و این پایانی دراماتیک بر داستان این اسطوره در WWE محسوب می‌شد. خداحافظی غیرقابل پیش‌بینی گلدبرگ، این سوال را برای علاقه‌مندان به دنیای کشتی کج مطرح کرد که آیا او، فرصت این را خواهد داشت که دوران حرفه‌ای خود را به شکلی درخور به پایان برساند یا خیر. برای مدتی نسبتا طولانی، زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن گلدبرگ به کمپانی نوپای AEW شنیده می‌شد. شایعات مطرح شده، حاکی از این بود که گلدبرگ برای پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود تحت عنوان یک کشتی‌گیر، سال‌های پایانی را در AEW خواهد گذراند. اما تمام این گمانه‌زنی‌ها وارد سطح دیگری شدند، چرا که شنیده می‌شد گلدبرگ برای یک رویداد که در بریتانیا برگزار خواهد شد، به WWE باز خواهد گشت. شایعاتی که رنگ واقعیت به خود نگرفت؛ گلدبرگ به WWE برنگشت دالاس پیج ملقب به دی‌دی‌پی، کشتی‌گیر سابق کمپانی WWE، در توییتر خبر از بازگشت بیل گلدبرگ به این کمپانی داد. او در توییتی کوتاه نوشت:

منچستر انگلستان! تقویم های خود را برای 29-30 آوریل علامت گذاری کنید.
اما تکان‌دهنده‌ترین بخش توییت مذکور، این است که این حضور در انگلستان هیچ ربطی به WWE یا AEW نداشت؛ در عوض، گلدبرگ به بریتانیا رفت تا در رویداد «برای عشق کشتی» در شهر منچستر حضور یابد.

نگاهی گذرا به دوران حرفه‌ای گلدبرگ در WWE

گلدبرگ در سال 2003 برای اولین بار به WWE پیوست ولی برای دوره‌ای بسیار کوتاه. او تنها پس از یک سال، مسیرش را از این کمپانی جدا کرد. سپس پس از دوازده سال، این افسانه بار دیگر در WWE ظاهر شد و رقابت خود را با براک لزنر را آغاز کرد. او همچنین اولین سوپراستار دبلیو دبلیو ای بود که پس از دریافت جایزه تالار مشاهیر، قهرمان جهان شد. در حالی که طرفداران منتظر یک یا دو خط داستانی درنظر گرفته شده دیگر برای گلدبرگ بودند، WWE قرارداد او را تمدید نکرد. این خبر برای علاقه‌مندان به کشتی کج تکان‌دهنده بود، چرا که آن‌ها انتظار داشتند تا این ستاره ۵۶ ساله از آخرین روزهای خود به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در WWE لذت ببرد. از آن زمان تاکنون، شایعاتی مبنی بر حضور گلدبرگ در AEW یا خداحافظی او از میادین شنیده می‌شود، ولی هنوز چیزی رسمیت نیافته و باید ببینیم دوران افسانه‌ای او چگونه ادامه خواهد یافت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...