شگفتی با آپدیت بدنی جدید هادی چوپان ؛ گرگ ایرانی آماده برای شکاری دیگر

هادی چوپان تمرینات خود را به‌طور جدی آغاز کرده تا مطمئن شود که عنوان قهرمانی مستر المپیا در ایران باقی خواهد ماند: «جای یک جنگجو در میدان جنگ است.»
کدخبر (175419) 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:51
4 552
هادی چوپان تمرینات خود را به‌طور جدی آغاز کرده تا مطمئن شود که عنوان قهرمانی مستر المپیا در ایران باقی خواهد ماند: «جای یک جنگجو در میدان جنگ است.»

به گزارش سرخ نیوز، هادی چوپان بنا دارد عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا را دوباره تکرار کند. چوپان اخیرا دو پست تازه در اینستاگرام منتشر نموده است و بخشی از تمرینات «پرس پا» و «زیر بغل تی بار» خود را در آنها به نمایش گذاشته است. گرگ ایرانی مشغول آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 است. هادی چوپان سال گذشته تاریخ‌سازی کرد و بدل به اولین ایرانی قهرمان مستر المپیا شد. این مسابقات پر از شگفتی بود. مدافع عنوان قهرمانی یعنی بیگ رامی جایگاهی بهتر از پنجمی کسب نکرد. درک لانسفورد از دسته ٢١٢ پوندی به دسته آزاد منتقل شد و توانست جایگاه دومی را به‌دست آورد. نیک واکر نیز توانست در جایگاه سوم بایستد.
هادی چوپان با آپدیت بدنی خود همه را شگفت زده کرد؛ گرگ ایرانی آماده برای شکاری دیگر
پس از اینکه سامسون داودا موفق شد در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 نیک واکر را شکست دهد، حالا تمام توجه علاقه‌مندان به بدنسازی معطوف به مسابقات پیش روی مستر المپیا است. مسابقاتی که در فاصله دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم تا چهاردهم آبان) در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا به انجام خواهد رسید. مدتی است که پیشکسوت‌های بدنسازی و سایر چهره‌های برجسته این حوزه شروع به حمایت از بدنساز مورد علاقه‌ی خود در رقابت پیش روی مستر المپیا نموده‌اند. در مهمترین اظهار نظر، اسطوره بدنسازی یعنی رونی کلمن پیشبینی کرد که در این مسابقات درک لانسفورد هادی چوپان را شکست خواهد داد. نیک واکر نیز اخیرا گفته بود که چوپان نخواهد توانست که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. واکر گفته بود که قهرمان بعدی مستر المپیا کسی از بین او و درک لانسفورد خواهد بود.
هادی چوپان با آپدیت بدنی خود همه را شگفت زده کرد؛ گرگ ایرانی آماده برای شکاری دیگر
یک اظهار نظر مهم دیگر به باب سیچریلو مربوط می‌شد که گفته بود اگر هادی چوپان با صد درصد آمادگی پا به این مسابقات بگذارد قادر است هر حریفی را شکست دهد. ویلیام بوناک نیز اخیرا دیدگاهی مشابه را مطرح کرده بود و پیشبینی کرده بود که گرگ ایرانی از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد.

هادی چوپان ویدئوی تمرینات خود را به اشتراک گذاشت

هادی چوپان ضمن انتشار ویدئویی از تمرینات زیر بغل تی بار خود، در قسمت کپشن این پست اینستاگرامی نوشته بود:
گوش‌های من خراب هستند و این نعمت خدا را دوست دارم. زیرا به من کمک می‌کند فقط به هدفم فکر کنم، نه به حرف‌های مفت دیگران. جای یک جنگجو در میدان جنگ است؛ نه در بین آدم‌های ضعیف.
چوپان در ویدئویی دیگر تمرینات پرس پا خود را به اشتراک گذاشته بود و نوشته بود:
ما در یک مسیر قرار داریم. رو به جلو حرکت کنید اما بدون تقلب پیش بروید. شما را روی استیج خواهم دید.
ویدئوی آخر هادی چوپان نیز به حرکت پرس سرشانه با دمبل اختصاص داشت. گرگ ایرانی در یکی از معدود آپدیت‌های بدنی که از خود منتشر کرده است جلوه‌ای از پیشرفت‌های اخیر خود را به‌نمایش گذاشته است. طرفداران بدنسازی با دیدن این ویدئوها غافلگیر شدند. درحالیکه هنوز زمان زیادی تا مسابقات مستر المپیا باقی مانده اما سطح کاندیشنینگ چوپان و بخصوص پیشرفت عضلات سینه او خیره‌کننده بوده است.
هادی چوپان و رقیبش یعنی درک لانسفورد هردو با یک مربی کار می‌کنند. این مربی هنی رامبد است که اخیرا گفته بود هدفش در خصوص لانسفورد در حال حاضر بهبود عضلات سینه، بازو و پایین تنه این بدنساز است. اخیرا باب سیچریلو با حضور در یک پادکست درباره شانس‌های اصلی قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2023 حرف زده بود. او از سامسون داودا و درک لانسفورد به‌عنوان رقیبان اصلی هادی چوپان برای کسب عنوان قهرمانی نام برده بود. طرفداران بدنسازی منتظر شروع یک رقابت غیر قابل پیشبینی دیگر هستند. فرصت کسب سهمیه تنها تا روز نهم اکتبر (١٧ مهر) برای بدنسازان مهیاست. با توجه به اراده‌ی راسخ هادی چوپان باید گفت که به زیر کشیدن گرگ ایرانی از جایگاهش نیازمند تلاشی سخت و جانانه است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عالی پهلوون
کاربر سایت
04 شهریور 1402
عزیزم باید به زودی عضلات خود را آب کنید بعد از اول شروع کنید فهمیدید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
افتخار میکند این اب و خاک به تو چون تویی را در خود دارد
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بنظر من هادی چوپان کمک تمریناشو یکی رو بده به درک لانسفورد یکی رو هم بده به نیک واکر. راحت خودش قهرمان میشه.‌ چیه نمیتونن یه وزنه رو هماهنگ بردارن😂😂
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...