مایک تایسون در گفت‌وگو با کامارو عثمان : با پول یا بدون پول؛ من مایک هستم!

مایک تایسون قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، حالا برای اولین بار درباره احساسش بعد از بازپس گیری عنوان قهرمانی اش صحبت کرده است.
کدخبر (174665) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:48
0 131
مایک تایسون در گفت‌وگو با کامارو عثمان : با پول یا بدون پول؛ من مایک هستم!
مایک تایسون قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، حالا برای اولین بار درباره احساسش بعد از بازپس گیری عنوان قهرمانی اش صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کامارو عثمان، از نظر خیلی ها یکی از بهترین مبارزان تاریخ در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی است. او که عنوان «کابوس نیجریه ای» را در اختیار دارد، اخیرا سومین شکست در کارنامه حرفه ای اش را تجربه کرده که دومین باختش مقابل لئون ادواردز بود. آنچه این باخت را برای او تلخ تر هم کرد این بود که او تا قبل از این مسابقه در صدر رنکینگ UFC قرار داشت. هرچند که به گفته عثمان، حتی این باخت دردناک هم باعث عقب نشینی او نشده است.

حضور کامارو عثمان در پادکست مایک تایسون

عثمان اخیرا به عنوان مهمان در یک اپیزود از پادکست مایک تایسون شرکت کرد و در این پادکست درباره تمرکزش بر روی شاد بودن حرفهای جالبی برزبان آورد. او درباره اینکه در صورت قهرمانی مجدد چه احساسی خواهد داشت صحبت کرد و مایک تایسون هم تجربه خودش بعد از تکرار مجدد عنوان قهرمانی را مطرح نمود. پادکست مشترک مایک تایسون و کامارو عثمان در جریان این گفت‌وگو آنها درباره تجربیاتشان در کسب عناوین قهرمانی صحبت کردند. عثمان گفت که اگر مجددا فرصت قهرمانی برایش فراهم شود، حس متفاوتی خواهد داشت؛ چرا که قهرمانی در اوج و در ضعف را تجربه کرده. تایسون هم از تجربه اش در کسب عنوان قهرمانی بعد از رهایی از زندان صحبت کرد و آن قهرمانی را نوعی انتقام دانست. او گفت که در آن لحظات حس می کرده که به همه نشان داده که چه قابلیتهایی دارد؛ آن هم بعد از سه سال حبس. تایسون در این باره گفت:
من بعد از سه سال، از زندان بیرون آمده بودم ولی حریفم را شکست دادم و کمربند قهرمانی را به دست آوردم.
پادکست مشترک مایک تایسون و کامارو عثمان عثمان هم تاکید کرد که کاملا حس او را درک می کند. مایک آهنین در ادامه به این نکته اشاره کرد که زمانی که در زندان بوده، تمریناتش را پیگیری می کرده است.

قهرمانی بعد از نابودی؛ نور امید در مایک تایسون و کامارو عثمان

در بخشی از این پادکست، عثمان از تایسون پرسید که بعد از قهرمانی بیشتر احساس خوشبختی می کرده یا وقتی که دیگر قهرمان نبوده؟ تایسون به این نکته اشاره کرده که حتی وقتی جوان بوده، برایش اهمیت نداشته که بقیه درباره اش چه فکر می کردند:
با پول یا بدون پول؛ من مایک هستم.
پادکست مشترک مایک تایسون و کامارو عثمان عثمان هم این نظر را تائید کرد و گفت که بعد از اولین باختش مقابل ادواردز، مردم درباره او چه می گفتند و اصلا درک نمی کردند که او چرا در گوشه خانه، زانوی غم بغل نکرده و یا خود را پنهان نمی کند. او به این نکته اشاره کرد که زمانی که عنوان قهرمانی را در اختیار نداشته، بیشتر احساس آزادی می کرده؛ چرا که مردم دیگر از او توقع نداشتند که بی عیب و نقص باشد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...