مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ در UFC 288 ؛ هر آنچه باید بدانید

کدخبر (175122) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:57
0 235
مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ در UFC 288 ؛ هر آنچه باید بدانید
تا برگزاری مبارزه آلجامین استرلینگ مقابل هنری سجودو، زمان زیادی باقی نمانده و نزدیک شدن به این مسابقه حساس، باعث افزایش هیجان شده است.

به گزارش سرخ نیوز، مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ، مبارزه اصلی رویداد UFC 288 در هفته آینده خواهد بود. بدین ترتیب هنری سجودو به عنوان قهرمان دوگانه سابق UFC از دوران بازنشستگی خارج خواهد شد تا برای کمربند دسته خروس وزن در برابر قهرمان فعلی مبارزه کند. رقابت این دو قهرمان سالن پرودنتیال نیو آرک نیوجرسی برگزار می‌شود و علاوه بر آنها در این ایونت نام‌های بزرگ دیگری مانند بلام محمد، گیلبرت برنز، استرلینگ و سجودو در مرکز Prudential، نیوآرک برگزار می شود. در این کارت نام های بزرگ دیگری مانند گیلبرت برنز، بلال محمد، جسیکا آندراد، درو دوبر و دیگران حضور خواهند داشت. با این حال، تمام توجه در طول این هفته روی مبارزه استرلینگ و سجودو خواهد بود. مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ در UFC 288 ؛ هر آنچه باید بدانید

مقایسه آماری هنری سجودو و آلجامین استرلینگ

اگر به اعداد و ارقام نگاه کنیم، سجودو با رکورد 16 برد و 2 شکست در ام ام ای وارد این مسابقه می‌شود. از این 16 برد، 8 برد با ناک اوت به دست آمده و در عین حال این مبارز هیچ رقابتی را با زیرو سابمیشن پشت سر نگذاشته است به این ترتیب، قهرمان سابق این دسته وزنی 50 درصد بردهایش را با امتیازات بدست آورده است. آمار استرلینگ حکایت از برتری او دارد. این مبارز با رکورد 22 برد و 3 شکست وارد این هشت ضلعی خونین خواهد شد. استرلینگ موفق شده 3 بار رقبایش را ناک اوت و 8 مرتبطه با سابمیشن آنها را شکست داده است. از همین رو او هم مانند سجودو 50 درصد پیروزی‌هایش را از طریق امتیازات بدست آورده است. اگر به آمار مبارزات آنها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم استرلینگ با دقت بهتر ضربات بیشتری می‌زند، در حالی که سجودو با دقت زیادی می‌تواند زیرگیری کند و حریف را زمین بزند. مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ در UFC 288 ؛ هر آنچه باید بدانید از نظر ویژگی‌های فیزیکی، استرلینگ قدی معادل 180 سانتیمتر دارد و از فاصله 180 سانتیمتری می‌تواند ضربات مشت خود را به حریف برساند و فاصله‌ای که ضربات پایش به حریف برمی‌خورد می‌کند، به طور میانگین 100 سانتیمتر است. از سوی دیگر سجودو 163 سانتیمتر قد دارد و از فاصله 162 سانتیمتری ضربات مشت خود را می‌زند و برای ضربات پای خود به 94 سانتیمتر فاصله نیاز دارد. در حالی که استرلینگ در ویژگی های فیزیکی دست بالا را دارد، هر دو در یک موضع مستحکم مبارزه می‌کنند. استرلینگ 33 ساله و سجودو 35 ساله است و استرلینگ از مزیت سنی هم بهره می‌برد.

آلجامین استرلینگ و هنری سجودو؛ از میزان ثروت تا تعداد فالوئر

وقتی تعداد قهرمانی آنها را با هم مقایسه می‌کنیم، باید گفت استرلینگ فقط عنوان قهرمانی مگس وزن را به دست آورده است. علاوه بر این، او تنها دو بار از عنوان قهرمانی دفاع کرده است. از سوی دیگر، سجودو قهرمانی دو دسته وزنی را به دست آورده است؛ یکی در دسته مگس وزن و دیگری در دسته خروس وزن. مبارزه هنری سجودو مقابل آلجامین استرلینگ در UFC 288 ؛ هر آنچه باید بدانید اگر به ارزش خالص دارایی آنها نگاهی داشته باشیم، سجودو دارای ثروتی حدود 4 تا 5 میلیون دلار است، در حالی که دارایی‌های استرلینگ نیز حدود 1 تا 2 میلیون دلار گزارش شده است. بنابراین با وجود تفاوت فاحشی که در میزان فعالیت حرفه‌ای آنها در ام ام ای وجود دارد، نمی‌توان میان این دو مبارز از نظر دارایی تفاوت قابل توجهی قائل شد. همچنین اگر بخواهیم به محبوبیت آنها در شبکه‌های اجتماعی توجه کنیم، استرلینگ 587 هزار دنبال کننده دارد در حالیکه هنری سجودو  824 هزار طرفدار در شبکه‌های اجتماعی دارد. از همین رو مبارز کهنه‌کار محبوبیت بیشتری در دنیا دارد. حالا باید دید در اولین مبارزه رسمی هنری سجودو و آلجامین استرلینگ چه کسی صاحب کمربند قهرمانی می‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...