مقصد بعدی رونالدو کدام تیم است؟

روزنامه مترو از پنج مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو در صورت ترک النصر رونمایی کرده است.
کدخبر (175698) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:05
0 597
مقصد بعدی رونالدو کدام تیم است؟
روزنامه مترو از پنج مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو در صورت ترک النصر رونمایی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، روزنامه مترو نوشته است هر چند که رونالدو در عربستان عملکرد چشمگیری داشته است، اما او در برخی مواقع و در عربستان، چهره ناامیدانه‌ای را از خود نشان می‌دهد و این مسئله زمانی به اوج خود رسید که او در برابر تشویق مسی، حرکت ناپسندی را مقابل تماشاگران انجام داد. گزارش‌های مختلفی مبنی‌بر اشتیاق رونالدو برای خروج زودهنگام از النصر شنیده می‌شود. در صورت جدایی او از این تیم عربستانی، از پنج باشگاه، به‌عنوان مقاصد احتمالی کریستیانو نام برده می‌شود.

  1. اسپورتینگ لیسبون
در صورتی که رونالدو بخواهد عربستان را ترک کند، بازگشت به تیم اوایل دوران بازیگری او، نقطه عطفی خواهد بود. رونالدو از آکادمی اسپورتینگ وارد دنیای فوتبال شد و زمانی که تنها 17 سال داشت، اولین بازی خود را با تیم بزرگسالان انجام داد. وقتی سال گذشته از روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، در مورد بازگشت احتمالی رونالدو به خانه پرسیده شد، گفت:
همه در اسپورتینگ، رؤیای بازگشت کریستیانو را دارند.
مقصد بعدی رونالدو کدام تیم است؟
  1. نیوکاسل یونایتد
انتقال به لیگ جزیره برای رونالدو که 103 گل طی 236 بازی در این رقابت‌ها به ثمر رسانده، بازگشت پرسروصدایی خواهد بود. نیوکاسل شاید تنها باشگاه لیگ برتری باشد که رونالدو می‌تواند برای احیای حرفه خود در فوتبال انگلیس به آن جا برود، زیرا نیوکاسل اکنون تحت مالکیت صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی است. النصر می‌تواند تصمیم بگیرد که رونالدو را در خانواده بزرگ عربستان نگه دارد و به او اجازه دهد تا به نیوکاسل برود، در حالی که اوایل امسال نیز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی‌بر اینکه این مهاجم، دارای بندی در قراردادش است که به او اجازه می‌دهد در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط نیوکاسل، به‌صورت قرضی به این تیم بپیوندد. اما با وجود جذابیت داشتن یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران، ممکن است که ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، علاقه‌ای به حضور رونالدو در تیم خود نداشته باشد. هاو در پاسخ به این شایعات گفت:
ما برای کریستیانو بهترین‌ها را در تیم جدیدش آرزو می‌کنیم، اما از نظر ما هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد.
مقصد بعدی رونالدو کدام تیم است؟
  1. رئال مادرید
بازگشت احساسی به رئال مادرید به رونالدو این فرصت را می‌دهد تا به تیمی برگردد که بهترین روزهای دوران بازیکنی خود را در آن جا سپری کرده است. رونالدو در طول 9 سال حضورش در پایتخت اسپانیا، 450 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رساند و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 4 توپ طلا را به دست آورد. براساس گزارش‌ها، رونالدو نسبت به زندگی قدیمی خود در مادرید نوستالژی دارد و گفته می‌شود که باشگاه در نظر دارد به او پیشنهاد سفیر باشگاه شدن را بدهد. با این حال، رونالدو ممکن است بخواهد دوران بازی خود را حداقل برای یک سال دیگر تمدید کند و قبل از اینکه کفش‌هایش را برای همیشه آویزان کند، عناوین بیشتری را به ویترین جام‌های بزرگ خود اضافه کند. مقصد بعدی رونالدو کدام تیم است؟
  1. پاری سن ژرمن
پس از محرومیت 2 هفته‌ای ازسوی باشگاه، به‌دلیل سفر غیرمجاز به عربستان، آینده مسی در پاری سن ژرمن نامشخص است. با این اوصاف، پاریسی‌ها می‌توانند به‌سراغ رونالدو بروند تا جای خالی فوق ستاره آرژانتینی را پر کنند. پاری سن ژرمن علی‌رغم تسلطش بر فوتبال داخلی، هنوز طعم موفقیت در قاره اروپا را نچشیده است و چه کسی بهتر از بازیکنی که بیشترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها را به ثمر رسانده است؟ غول‌های فرانسوی مطمئناً قادر به پرداخت دستمزدهای قابل توجه او خواهند بود و چه کسی دوست ندارد رونالدو را در خط حمله و در کنار امباپه یا نیمار یا حتی مسی ببیند؟
  1. لس آنجلس اف سی
لیگ MLS زمانی به‌عنوان یک خانه بازنشستگی برای فوتبالیست‌ها شناخته می‌شد که برای دریافت آخرین دستمزد بزرگ خود، به ایالات متحده می‌رفتند. رونالدو در حال حاضر به اندازه‌ای پول در بانک دارد که نمی‌خواهد صرفاً به دلایل مالی جابه‌جا شود، بنابراین حضور در آمریکا می‌تواند به تقویت وجهه او و فوتبال در آن سوی کره زمین کمک کند. لس آنجلس آف سی تنها در سال 2014 تأسیس شد، اما آن‌ها به‌سرعت خود را به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌ها در MLS تبدیل کردند. آیا رونالدو می‌تواند برای یک بازی آخر در هالیوود راهی آمریکا شود، قبل از اینکه پرده‌ای از حرفه‌اش را پایین بیاورد؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...