برانکو ایوانکوویچ: قهرمانی در لیگ برتر ایران به سوت آخر کشیده خواهد شد

برانکو ایوانکوویچ که با تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد در گفتگویی از شرایط لیگ برتر ایران و جام حذفی صحبت کرده است.
کدخبر (175805) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:45
0 93
برانکو ایوانکوویچ: قهرمانی در لیگ برتر ایران به سوت آخر کشیده خواهد شد
برانکو ایوانکوویچ که با تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد در گفتگویی از شرایط لیگ برتر ایران و جام حذفی صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس، در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است و تیمش را برای رقابت‌های جام ملت های آسیا آماده می‌کند. به رغم اینکه برانکو چند سالی است که ایران را ترک کرده اما از حال و روز فوتبال ایران کاملاً باخبر است. به همین دلیل این مربی کروات مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می‌خوانیم:

مصاحبه با برانکو ایوانکوویچ

ظاهراً قصد دارید برای جام ملت‌های آسیا به همراه عمان شگفتی‌ساز شوید؟

برنامه‌ریزی خوبی را برای جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان انجام داده‌ایم و قصد داریم با عمان در جام ملت‌های آسیا کارهای بزرگی را انجام دهیم. جام ملت‌های آسیا تورنمنت معتبری است و حتماً می‌خواهیم در این جام موفق باشیم.

از شرایط فوتبال ایران خبر دارید؟

بله از فوتبال ایران کاملاً با خبر هستم و در جام‌حذفی و لیگ برتر می‌دانم شرایط چگونه است. در صدر جدول لیگ برتر رقابت بسیار حساس و نفسگیر دنبال می‌شود و جالب است در انتهای جدول نیز رقابت جذاب شده است و یک اشتباه کوچک باعث می‌شود تیمی جابه‌جا شود.

نظر برانکو ایوانکوویچ درباره قهرمانی پرسپولیس

فکر کنید که رقابت در لیگ برتر در نهایت به نفع کدام تیم تمام می‌شود و چه تیمی فاتح لیگ برتر می‌شود؟

پیش‌بینی بسیار سختی است و هر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند من فکر می‌کنم قهرمانی به هفته پایانی کشیده می‌شود چراکه این‌جور که رقابت پیش می‌رود بسیار حساس و جذاب دنبال می‌شود و تکلیف قهرمانی در هفته پایانی و با آخرین سوت بازی‌های رقم می‌خورد.

در جام‌حذفی چه تیمی شانس قهرمانی دارد؟

هر چهار تیم پرسپولیس، استقلال، هوادار و نساجی تیم‌های خوبی هستند که نشان دادن با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رسیدند و جام‌حذفی همیشه کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به قهرمانی است. با این حال فکر می‌کنم شانس پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به فینال بیشتر باشد اما در مورد قهرمانی نمی توان به صورت قطعی پیش‌بینی کرد.

برانکو ایوانکوویچ: قهرمانی در لیگ برتر ایران به سوت آخر کشیده خواهد شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتم پرونده مالیاتی برانکو را شب عید بسته‌ایم و این مربی بدهی مالیاتی ندارد؟

تا همین الان که دارم صحبت می‌کنم پرونده مالیاتی من هنوز بسته نشده و بدهی مالیاتی من سرجایش است.

یعنی تسویه مالیاتی را برای شما نگرفتند؟

نه هنوز؛ فکر می‌کنم با جریمه‌های انجام شده حدود ۴/۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی وجود دارد.

در قرارداد ذکر شده باشگاه پرسپولیس باید مالیات‌ شما را پرداخت کند؟

بله سال ۱۳۹۴ در قرارداد ذکر شد و آقایان گرشاسبی، طاهری و نژادفلاح نیز امضا کردند و تعهد دادند به محض پایان قرارداد مالیات من پرداخت شود اما بعد از چند سال هنوز این مالیات پرداخت نشده است.

شما تا پایان جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارید؟

بله

پیشنهاد از ایران یا خارج از کشور هم دارید؟

از ایران هیچ پیشنهادی ندارم ولی دو پیشنهاد از تیم‌های خارج از کشور دارم که فعلاً هیچ تصمیمی نگرفتم و تمام تمرکزم با تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا است. فعلاً زود است در مورد چند ماه آینده تصمیم‌گیری کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...