بازگشت پر سر و صدای تریپل سی / مبارزه با اومالی و ولکانوفسکی، اهداف بعدی سجودو!

کدخبر (175137) 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:15
0 167
هنری سجودو اعلام کرده است که قصد دارد با آمادگی کامل به میدان مبارزه بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو تا چند روز دیگر به قفس باز خواهد گشت؛ بازگشتی که بسیاری از هواداران مدت‌هاست که منتظر آن هستند. هنری سجودو در سال 2008 به مدال طلای الپیک رسید و در UFC 288 با آلجامین استرلینگ بر سر قهرمانی دسته خروس‌وزن مبارزه خواهد کرد. هنری سجودو برای به‌دست آوردن آمادگی لازم در این مبارزه، تمرینات سخت و سنگینی را انجام داده است. تریپل سی اخیراً ویدیویی از خود را در اینستاگرام منتشر کرده و در آن، تمرینات خود و هم‌تیمی‌هایش را به نمایش کشیده و اظهار کرده که آن‌ها بی‌رحمانه تمرین می‌کنند.

با این حال، قهرمان سابق دسته مگس‌وزن و خروس‌وزن UFC اخیراً برای ادای احترام به ریشه‌های مکزیکی خود، ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. در این ویدئو، او پینیاتایی را نشان داد که صورت آلجامین استرلینگ برروی آن قرار داشت و هنری سجودو در این ویدئو، این پینیاتا را نابود کرد. پینیاتا درواقع نوعی جعبه یا محفظه‌ای است که در مراسم و جشن‌های مختلف در مکزیک و آمریکا از آن استفاده می‌شود.
مبارزه با استرلینگ آخر ماجرا نخواهد بود / از مبارزه با اومالی تا ولکانوفسکی، اهداف تریپل سی تمامی ندارند! سجودو در این ویدئو، ذهنیت خود را اظهار کرد و گفت:
در مکزیک، در تعطیلات و یا جشن‌های تولد، رسم بر این است که پینیاتایی را که عکس یکی از بازیگران موردعلاقه یا برنده جایزه اسکار یا یک شیاد روی آن قرار دارد را آویزان می‌کنیم و سپس آن را نابود می‌کنیم. شانزدهم اردیبهشت، تو در این تاریخ خواهی مرد!

با تماشای این ویدئو کاملاً مشخص است که تریپل سی این مراسم را بسیار جدی گرفته است. هنری سجودو امیدوار است که این مراسم به او کمک کند تا او بتواند در UFC 288 بدرخشد و حریف خود را شکست دهد.

هنری سجودو و مبارزه با الکساندر ولکانوفسکی؟

هنری سجودو هدف‌های بزرگی در سر دارد و در نگاه او، شکست دادن آلجامین استرلینگ در UFC 288، تنها شروع این مسیر پرپیچ‌وخم خواهد بود.

مبارزه با استرلینگ آخر ماجرا نخواهد بود / از مبارزه با اومالی تا ولکانوفسکی، اهداف تریپل سی تمامی ندارند! سجودو در ویدئوی اخیر خود در یوتیوب اظهار کرده که پس از شکست دادن آلجامین استرلینگ، به‌سراغ شان اومالی خواهد رفت؛ مبارزی که هم‌اکنون در دسته خروس‌وزن، در رتبه دوم قرار دارد. برنامه‌های سجودو پس از شکست دادن این دو مبارز همچنان ادامه دارد. او قصد دارد تا پس از شکست دادن استرلینگ و شان اومالی، الکساندر ولکانوفسکی قهرمان دسته پر وزن را به چالش بکشد. او در رابطه با اهداف خود اظهار کرد:
زمانی که شما دو نفر، من را به‌خوبی گرم کردید و من شما را شکست دادم، به‌سراغ الکساندر ولکانوفسکی خواهم رفت. من تریپل سی هستم و می‌خواهم به قهرمانی دیگری دست پیدا کنم. من برای ولکانوفسکی احترام قائلم، اما زمانی که وقتش برسد، ورژن کاملاً متفاوتی را از من خواهی دید. از کمربند قهرمانی به‌خوبی محافظت کن؛ چراکه آن کمربند، از آن من خواهد شد.

تاکنون تنها چهار مبارز موفق به کسب قهرمانی در دو دسته متفاوت به‌طور همزمان شده‌اند و هنری سجودو یکی از آن‌هاست. تریپل سی در سال 2019 به طور همزمان قهرمان دو دسته مگس‌وزن و خروس‌وزن و در سال 2020، تاج پادشاهی خود را واگذار کرد. ولکانوفسکی نیز باید از در آینده‌ای نزدیک، از عنوان قهرمانی خود در برابر یائیر رودریگز دفاع کند. هنری سجودو بازگشتی پر سر و صدا به UFC داشته و در روزهای اخیر محتواهای زیادی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. یکی از این محتواها، ویدیویی با کپشن «آماده بازگشت پادشاه قفس هستید یا خیر؟». باید دید آیا این قهرمان سابق UFC در بازگشت به رینگ ام ام ای موفق خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...