دوستی غیرمنتظره ان هتوی و دنیل ریکاردو در مت گالا 2023

ان هتوی و دنیل ریکاردو در مت گالا، برخورد جالبی باهم داشتند.
کدخبر (175686) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:18
0 135
دوستی غیرمنتظره ان هتوی و دنیل ریکاردو در مت گالا 2023
ان هتوی و دنیل ریکاردو در مت گالا، برخورد جالبی باهم داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، دنیای هالیوود و فرمول یک در مراسم مت گالا 2023 شاهد یک اتفاق جالب بودند و آن، دوستی ان هتوی و دنیل ریکاردو بود. این زوج در این رویداد که در نیویورک برگزار می‌شد، در حال مکالمه و تبدیل شدن به دوستانی جدید دیده شدند. ان هتوی از طرفداران بزرگ اتومبیلرانی و فرمول یک محسوب می‌شود و کسی نیست که از علاقه او به این ورزش خبردار نباشد. این بازیگر برنده اسکار پس از دیدن ریکاردو در مت گالا 2023، با لبخندی به پهنای صورت به سمت او رفت و گفت:

وای، من از طرفداران بزرگ فرمول یک هستم!
کمتر کسی تصور می‌کرد که در مکالمه احتمالی بین ان هتوی و دنیل ریکاردو، این هتوی باشد که مکالمه را آغاز می‌کند اما چنین اتفاقی رخ داد و ستاره فیلم‌هایی نظیر «بی‌نوایان» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیرد» از معاشرت با یک راننده فرمول یک، هیجان‌زده به‌نظر می‌رسید. دوستی غیرمنتظره ان هتوی و دنیل ریکاردو در مت گالا 2023 دنیل ریکاردو، فصل گذشته از تیم مک‌لارن کنار گذاشته و در حال حاضر به عنوان راننده سوم در تیم ردبول مشغول به فعالیت است. با تنها 33 سال سن، او هنوز امیدوار است که آینده درخشانی در رانندگی و فرمول یک داشته باشد.

واکنش هواداران به دیدار ان هتوی و دنیل ریکاردو

دنیل ریکاردو ۸ میلیون دنبال‌‌کننده در اینستاگرام دارد و چهره محبوبی محسوب می‌شود. هواداران او از دیدن این که این راننده استرالیایی-ایتالیایی با بزرگان هالیوود معاشرت دارد، به وجد آمده و متعجب شدند. یک کاربر توییتری در واکنش به ملاقات این دو چهره، نوشت:
اتفاقی که هرگز فکر نمی‌کردم در زندگی‌ام ببینم.
کاربر دیگری با اشاره به شایعه ارتباط تیلور سوئیفت و فرناندو آلونسو، گفت:
اول فرناندو آلونسو و تیلور سویفت، حالا ان هتوی و دنیل ریکاردو!
ان هتوی در سال ۲۰۱۲ با آدام شالمن، تهیه‌کننده و جواهرساز، ازدواج کرد و این زوج خوشبخت، دو فرزند نیز دارند. به نظر می‌رسد ارتباط هتوی و دنیل ریکاردو، صرفا یک دوستی خوب و نه چیزی بیشتر باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...