راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده!

ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکام از رازی پرده برداشته که هیچ کسی او را بدون آن ندیده؛ حتی همسرش دیوید بکهام؛ آن هم بعد از 20 سال زندگی مشترک!
کدخبر (175631) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:04
0 215
راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده!
ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکام از رازی پرده برداشته که هیچ کسی او را بدون آن ندیده؛ حتی همسرش دیوید بکهام؛ آن هم بعد از 20 سال زندگی مشترک!

به گزارش سرخ نیوز، ویکتوریا بکهام یکی از سلبریتی‌های دنیای موسیقی بود که با درخشش در گروه اسپایس گرلز به دنیا معرفی شد و بعد از ازدواجش با دیوید بکام نیز همچنان نامش بر سر زبان‌ها ماند. حالا او به عنوان یک چهره سرشناس و یک طراح بزرگ در دنیای مد، از رازی پرده برداشته که حتی همسرش نیز تا به حال او را بدون آن ندیده.. بحث ابروهای ویکتوریا در میان است! راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده!

اعای عجیب ویکتوریا بکهام: دیوید هم تا به حال من را این شکلی ندیده است!

داشتن درک درستی از فرم ابروها، مدت‌هاست که دغدغه اصلی در شکل صورت افراد به حساب می آید. ویکتوریا بکام حالا با گفتن این موضوع در اینستاگرام، یکی از محصولات جدید ویکتوریا بکام بیوتی را معرفی کرده. او در این کلیپ گفته:
این اولین باری است که من به کسی اجازه می دهم تا مرا بدون ابروهای مرتبم ببیند. حتی شوهرم هم تا به حال مرا بدون ابروهای مرتب شده ندیده.
راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده! او در ادامه این ویدیو توضیح داد که چرا اجازه نمی دهد که همسرش هم او را بدون آنکه ابروهایش را آرایش کرده باشد ببیند:
این هم ویژگی من است. چیزی است که خودم هم از آن آگاه هستم. راستش را بخواهید در طول تمام این سال ها، با برداشتن ابروها، حالا دیگر ابروهایم کم پشت شده اند. اگر دقت کنید بخشی از ابروهایم کم پشت هستند.» و به بخش وسط ابروهایش و قسمت پایانی و قوس ابروهایش اشاره کرد.

ویکتوریا بکهام: محصولات زیبایی من باعث افزایش اعتمادبنفس می‌شود

در این ویدیو ویکتوریا بکام به دنبال این جمع بندی بود تا اعلام کند که محصول Victoria Beckham Beauty» BabyBlade» تا چه اندازه باعث متفاوت‌تر شدن جلوه ابروهای او و در نتیجه افزایش اعتماد به نفسش شده است. ویکتوریا و دیوید بکهام در طول ماه‌های اخیر ویدیوهای متعددی را از زندگی شخصی‌شان با هواداران به اشتراک گذاشته‌اند؛ آن‌ها اخیرا ویدیویی از تمرینات بدنسازی‌شان منتشر کردند که در آن هر دو با شیطنت و بازی‌گوشی مشغول انجام حرکات ورزشی‌اند. راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده!

بیماری عجیب دیوید بکهام چیست؟

البته این تنها ویکتوریا بکهام نیست که دل نگرانی‌هایی مثل کم پشت شدن ابروهایش دارد؛ چرا که دیوید بکهام هم اخیرا در مورد برخی از دغدغه‌هایش صحبت کرده. او در یکی از برنامه‌های آتی نتفلیکس درمورد سبک زندگی‌اش و مبارزه دائمی بکهام با بیماری OCD (اختلال وسواس فکری اجباری) حرف‌های جالبی را برزبان آورده و گفته است:
بعد از آنکه اعضای خانواده می‌خوابند، او ساعت‌ها مشغول تمیز کردن و گردگیری کردن خانه می‌شود و از این متنفر است که صبح‌ها خانه را بهم ریخته ببیند.
راز افشا شده ویکتوریا بکهام و چهره‌‌ای که حتی همسرش از او ندیده! او در عین حال ادامه داد:
مرتب کردن قوطی‌های نوشابه در داخل یخچال هم یکی از نکات کلیدی و حساس برای اوست. ابروهای متقارن، قوطی‌های نوشابه مرتب...این احتمالا راز زندگی موفق و خوش خانواده بکهام است!
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...