زور هیولا به جان سینا نرسید؛ مسابقه مچ اندازی بدون برنده ماند!

کدخبر (175310) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:59
9 578
زور هیولا به جان سینا نرسید؛ مسابقه مچ اندازی بدون برنده ماند!
جان سینا و شکیل اونیل، در یک مسابقه جالب مچ‌اندازی، برابر هم قرار گرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا در سال‌های فعالیت جدی و حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار، بارها قدرت بدنی فوق‌العاده خود را به رخ کشیده بود. کسی نیست که لیفت‌های بیش از ۳۰۰ کیلوگرمی او را فراموش کند اما این توانایی، محدود به رینگ کشتی کج نیست. جان سینا این بار توانایی فیزیکی خود را در یک برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشت، جایی که او در یک مسابقه مچ‌اندازی برابر شکیل اونیل، هیولای سابق NBA قرار گرفت. مجری برنامه Today از جان سینا و شکیل اونیل پرسید که کدام یک از آن‌ها، قدرتمندتر از دیگری است و هر دو، طرف مقابل را قوی‌تر خطاب کردند. با این حال، این پاسخ متواضعانه برای مجری راضی‌کننده نبود.

زور هیولا به جان سینا نرسید؛ مسابقه مچ اندازی بدون برنده ماند!

برای اثبات این که چه کسی از بین «بیگ شک» و «قهرمان» قدرت بیشتری دارد، تهیه‌کنندگان این برنامه تلویزیونی، میزی برای برگزاری یک مسابقه بداهه مچ‌اندازی تهیه کردند. برخلاف شکیل اونیل، به جان سینا حق انتخاب داده شد تا دست قوی‌تر خود را انتخاب کند. در حالی که تماشاگران زنده برنامه و بینندگان آن منتظر بودند هیولای ۲۱۶ سانتی و ۱۵۰ کیلوگرمی، جان سینا را به راحتی شکست دهد، این قهرمان سابق WWE بود که فراتر از انتظارات ظاهر شد و برابر شکیل اونیل ایستادگی کرد. پس از یک مسابقه فشرده، مجری برنامه ترسید تا میز شیشه‌ای که روی آن مسابقه مچ‌اندازی برگزار می‌شد، بشکند، پس مسابقه متوقف شد. سینا در پایان این مبارزه مچ‌اندازی، نتیجه آن را مساوی اعلام کرد! 

سابقه بلند بالای جان سینا در مسابقات مچ اندازی

شکیل اونیل، اولین کسی نبود که برای یک مسابقه مچ اندازی برابر جان سینا قرار گرفت. در دوران فعالیت این ستاره فعلی هالیوود در WWE، او بارها برای چنین رقابتی، با کشتی‌گیرانی قدرتمند مبارزه کرد. در سال 2008، جان سینا و مارک هنری (قهرمان سابق WWE و مسابقات قوی‌ترین مردان جهان) برای مسابقه‌‌ای، مشغول به مچ‌اندازی با یکدیگر شدند. در این مسابقه فشرده، سینا در بیشتر مدت زمان بر حریف ۱۹۰ کیلوگرمی خود تسلط داشت؛ با این حال، رندی اورتن در این جدال مداخله کرد و بازی نیمه تمام ماند.

علاوه بر مارک هنری، جان سینا یک بار هم برابر آلبرتو دلریو، کشتی گیر مطرح مکزیکی، قرار گرفت تا مچ‌اندازی کنند و در عرض چند ثانیه به پیروزی رسید. دلریو که نتیجه را قبول نداشت، درخواست تکرار مسابقه را داد اما در مسابقه تکراری، باز هم جان سینا با همان شگرد قبلی، خیلی سریع پیروز شد. آلبرتو دلریو که حسابی شاکی بود، به جان سینا حمله کرد و این دو در رینگ درگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
وَو واقعا عالیه👍👏👏👏👏👏
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دست های جان سینا خیلی بزرگه نمیشه مسابقه داد
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فیک بود
کاربر سایت
04 شهریور 1402
این مبارزه قابل توجه کسانی که به غلط می‌گویند حریف هرچه گنده باشه زورش بیشتره سلطان هنرهای رزمی BRUCE LEE
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگر استاد بروس لی با تایسون مبارزه میکرد تایسون شانس زیادی نداشت دقت کنید جان سینا هیکل کوچکتری نسبت به این دو حریف دارد بماند که استاد بروس لی قابل قیاس با هیچ کس نیست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جان‌سینا‌قدرت‌فوق‌العاده‌ای‌داره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...