آپدیت بدنی جدید کریس بامستد / تغییر استراتژی هنی رامبد برای آماده سازی سی بام در دوران آف سیزن

کریس بامستد قهرمان بلا منازع چهار دوره اخیر دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا، آپدیت جدیدی از عضلات پا و چهار سر ران خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.
کدخبر (176303) 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:36
0 386
کریس بامستد قهرمان بلا منازع چهار دوره اخیر دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا، آپدیت جدیدی از عضلات پا و چهار سر ران خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد که به تازگی از تور آسیایی خود در هند و امارات بازگشته، تمرینات پرفشار خود را زیر نظر تیم «ایووژن» پیگیری می کند. سی بام چندی قبل اعلام کرده بود برای امضای چند قرارداد تجاری و البته یک سفر کوتاه هیجان انگیز آفرودی در بیابان های دوبی به همراه نامزد خود «کورتنی کینگ» به آسیا سفر می کند. هر چند که تمرینات بامستد در طول این سفر قطع نشده، اما به نظر می رسد این سفر خاطره انگیز انرژی بیشتری برای پیگیری جدی تر تمرینات به او بخشیده است.

آپدیت بدنی جدید کریس بامستد

آپدیت جدید؛ تغییرات بدنی کریس بامستد

با اولین بررسی آپدیت منتشر شده از عضلات پای کریس به تغییر استراتژی «هنی رامبد» در آماده سازی او برای «مستر المپیا ۲۰۲۳» نسبت به آف سیزن سال های قبل پی می بریم. با وجود گذشت بیش از ۴ ماه از «مستر المپیا ۲۰۲۲» و حضور در دوران آف سیزن، عضلات چهار سر ران او نه به اندازه روز استیج اما هم چنان کات به نظر می رسند.
سی بام که سال های گذشته در دوران آماده سازی خود برای مستر المپیا، آف سیزن های حجیم و پر سایزی را به همراه «ایان والییر» پشت سر می گذاشت، همواره برای رسیدن سر وزن در روز مستر المپیا با چالش های جدی و دشواری رو به رو بود. بدن کریس بامستد به دلیل قامت بلند و همچنین ژنتیک خاص او به شدت مستعد حجیم تر شدن و افزایش سایز است و این افزایش سایز ناگریز وزن بدن او را افزایش می دهد.از آنجا که دسته کلاسیک فیزیک دارای محدودیت وزنی است، او همواره رنج زیادی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مجاز در روز مسابقه کشیده است.
آپدیت بدنی جدید کریس بامستد

نسخه جدید سی بام در راه است

امسال هنی رامبد استراتژی متفاوتی را برای آماده سازی بامستد در پیش گرفته است و سی بام تنها چند کیلو افزایش وزن نسبت به دوران استیج خود در مستر المپیا گذشته داشته است. به همین دلیل است که کات نسبتا عمیقی را در عضلات پای او مشاهده می کنیم. به نظر می رسد امسال هنی رامبد تمرکز خود را بر کار کردن روی جزئیات عضلات بامستد گذاشته و همان طور که چندی پیش او و سی بام وعده داده بودند، احتمالا پیشرفته ترین و متفاوت ترین ورژن بدنی کریس بامستد را در مستر المپیای پیش رو شاهد خواهیم بود. آپدیت بدنی جدید کریس بامستد سمت راست: دوران آف سیزن (حجم) / سمت چپ: مستر المپیا 2022 (استیج)

رقبای سرسخت در مسیر پنجمین قهرمانی

جدای از دردسر های کاهش وزن هنی رامبد کاملا می داند که «رامون روشا» برزیلی سال آینده با بدنی پخته تر و کات تر از سال گذشته به روی استیج خواهد آمد و برای تکرار قهرمانی کار کردن روی کیفیت و جزییات عضلات بامستد بسیار حیاتی تر از سال های گذشته خواهد بود. به نظر نمی رسد «اورس کالچیسنکی» امسال نیز تهدیدی برای جایگاه سی بام باشد، اما ورژن پیشرفته تر بدن رامون روشا در «آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳» از حالا زنگ خطر را برای تیم هنی رامبد و بامستد به صدا در آورده است. نظر شما چیست؟ آیا کریس بامستد بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع می کند، یا شاهد اولین قهرمانی رامون دینو در مستر المپیای پیش رو خواهیم بود؟ در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...