مس کرمان 1 - تراکتور 3 / زنگ خطر برای شاگردان حسین‌خانی

نتیجه بازی مس کرمان مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، به پیروزی تراکتور ختم شد.
کدخبر (176535) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:33
0 78
مس کرمان 1 - تراکتور 3 / زنگ خطر برای شاگردان حسین‌خانی
نتیجه بازی مس کرمان مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، به پیروزی تراکتور ختم شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی مس کرمان مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه ۳-۱ به سود تراکتور به پایان رسید. مس کرمان با این نتیجه ۲۱ امتیازی ماند تا خطر سقوط را بیش از پیش حس کند؛ تراکتور نیز ۴۹ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. مس کرمان 1 - تراکتور 3 / زنگ خطر برای شاگردان حسین‌خانی

اطلاعات بازی مس کرمان مقابل تراکتور

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۸:۰۰ / ورزشگاه باهنر کرمان

تیم داوری بازی مس کرمان مقابل تراکتور

علی صفایی، فرهاد مروجی، محمدعلی پورمتقی، محمدرضا تارخ / ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب مس کرمان مقابل تراکتور

ترکیب مس کرمان مقابل تراکتور به شرح زیر بود: ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده (۴۶ صادق بارانی)، میلاد شعبانلو، مهران احمدی (۴۶ مهدی مومنی)، سجاد بازگیر (۷۱ محسن علافی)، امیرحسین یحیی زاده (۴۶ میلاد جهانی) و سهیل فداکار شماتیک ترکیب مس کرمان مقابل تراکتور

ترکیب تراکتور مقابل مس کرمان

ترکیب تراکتور مقابل مس کرمان به شرح زیر بود: محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، محمد آقاجانپور، هادی محمدی، صفا هادی (۷۹- آرش قادری)، گوستاوو واگنین (۸۵- محمد عباس زاده)، رضا اسدی، محمد قنبری (‌۶۴-حامد پاکدل)، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد (۸۵- محمدرضا عباسی)، سید محمد حسینی ترکیب تراکتور مقابل مس کرمان / هفته بیست و هشتم لیگ برتر

خط زمان بازی مس کرمان مقابل تراکتور

دقیقه ۶: فرار زیبا رضا اسدی به شوت او منجر شد که به شکل خطرناکی به اوت رفت. دقیقه ۱۷: آقاجانپور در محوطه جریمه عارف رستمی را گرفت اما داور اعتقادی‌ به پنالتی نداشت. دقیقه ۳۰: ارسال میلاد خدایی از درون محوطه جریمه را اخباری به زیبایی هرچه تمام‌تر مهار کرد. دقیقه ۳۲: ارسال رو پای کاظمیان از جناح چپ از میان چند بازیکن تراکتور به شکل خطرناکی از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت. مس کرمان ۰ - تراکتور ۱ /  دقیقه ۳۶ - گوستاوو: ارسال از سمت راست قنبری به گوستاوو رسید و او‌ با یک ضربه بغل پا توپ را به گل تبدیل کرد. دقیقه ۴۶: شوت امین کاظمیان را اخباری به خوبی مهار کرد. مس کرمان ۱ - تراکتور ۱ /  دقیقه ۶۵ - معین عباسیان: عباسیان از فاصله ۶۰ متری با پای چپ روی ضربه ایستگاهی توپ را شلیک کرد و درحالی که اخباری جهت را تشخیص داده بود اما گل دریافت کرد. مس کرمان ۱ - تراکتور ۲ /  دقیقه ۷۰ - گوستاوو: حرکت تیمی تراکتوری‌ها توپ را به مهدی هاشمی نژاد رساند و او با یک کنترل خوب با پاسی آلوز را صاحب توپ کرد و سانتر تماشایی هافبک پرتغالی در دهانه دروازه به گوستاو رسید و باعث شد او دبل کند.
دقیقه ۷۴: ارسال عباسیان به درون محوطه جریمه با ضربه سر عارف رستمی همراه شد اما توپ او‌ با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.
مس کرمان ۱ - تراکتور ۳ /  دقیقه ۷۶ - محمد آقاجان‌پور: در یک ضد حمله سریع در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت تماشایی محکم و از فاصله ۲۰ متری دروازه مس را باز کرد.

نتیجه بازی مس کرمان مقابل تراکتور

نتیجه بازی مس کرمان مقابل تراکتور، پیروزی ۳-۱ تراکتور بود.

خلاصه بازی مس کرمان مقابل تراکتور

خلاصه بازی مس کرمان مقابل تراکتور را می‌توانید از این صفحه مشاهده کنید.

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان مس کرمان و تراکتور

فرزاد حسین‌‌خانی، سرمربی مس کرمان:

نمی‌توانم به بازیکنانم خورده بگیرم چرا که آنها امروز فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادند و موقعیت های زیادی مقابل تراکتور داشتیم شاید کمتر تیمی مقابل تراکتور اینقدر موقعیت گل داشته باشد. من نمی‌دانم چه باید بگویم ولی تصویر تمام گل هایی را که از تراکتور دریافت کردیم را تصور کرده بودیم و می دانستیم که اگر تراکتور بخواهد به گل برسد از چه راه هایی به گل خواهد رسید و متأسفانه با اشتباه‌هایی که داشتیم نتیجه بازی را واگذار کنیم. از صمیم قلب از همه هواداران مس کرمان عذرخواهی می‌کنم و 2 بازی باقی مانده برای تیم و باشگاه بسیار حساس است و دست مسئولان برای تغییرات در این تیم باز است. هرچند از ابتدای فصل هم دست مسئولان را باز بود و می‌توانستند کادر فنی را تغییر دهند. چندین جلسه با مدیران سابق باشگاه داشتم و از آنها درخواست کردم که کناره گیری کنم اما اصرار داشتند که من در این تیم بمانم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
پاکو خمز، سرمربی تراکتور: در برخی بازی‌ها ابتدا باید حریف را خسته کنیم تا به گل برسیم. نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و نیمه دوم با تلاش بیشتر به گل‌های دیگری دست یافتیم. بازی راحتی نبود. مس خیلی خوب بازی کرد و با دوندگی بالا، پرس و ارسال توپ بلند به پشت دفاع ما، به دنبال گلزنی بود. تا آخر لیگ برتر برای کسب رتبه چهارم رقابت خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...