فیلم بدون آرایش از جنیفر لوپز ؛ J LO پیش از مت گالا هوادارانش را سورپرایز کرد

جنیفر لوپز در مراسم مت گالا 2023 بدون بن افلک با یک لباس چشم نواز از برند رالف لورن مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت.
کدخبر (176135) 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:27
0 228
جنیفر لوپز در مراسم مت گالا 2023 بدون بن افلک با یک لباس چشم نواز از برند رالف لورن مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، جنیفر لوپز در مراسم مت گالا 2023 باز هم همه را شگفت زده کرد. او به محض پا گذاشتن روی فرش قرمز، زیر هجوم صدای شاتر و فلاش دوربین‌ عکاسان حاضر در سالن قرار گرفت و در حالی که صدها عکاس تلاش می‌کردند عکسی از این ستاره جذاب دنیای موسیقی و سینما داشته باشند، بدون نامزد جدیدش وارد این مراسم شد. جنیفر لوپز بدون بن افلک با یک لباس چشم نواز از برند رالف لورن طوری مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت که تمام ظرافت لباس و آرایش او مشخص باشد. حالا بعد از گذشت چندین روز از برگزاری این مراسم پر زرق و برق، J LO نحوه آماده شدن خود را با فالوورهای اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و جزئیاتی از آرایش زیبایی خود را ارائه داد. او در ابتدای این فیلم بدون آرایش مقابل دوربین قرار گرفته و در ادامه با جزئیات بیشتری روند آرایش کردن و مواد مورد استفاده خود را توضیح می‌دهد.

جزئیاتی از آرایش جنیفر لوپز در مراسم مت گالا 2023

جنیفر لوپز برای شروع آرایش از سرم زیبایی بدون آرایش برند خود با نام JLO beauty استفاده می‌کند؛ محصولی که خودش از آن به عنوان «جام مقدس» یاد می‌کند و پیش از استفاده از کرم ضد آفتاب از آن برای اطمینان از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بهره می‌برد. او در همین حین به توضیح محصولات برندش هم می‌پردازد و از مزایای آنها برای هوادارانش می‌گوید.

فکر می‌کنم مردم من را مثل همیشه برنزه و زیر نور خورشید و این‌جور چیزها تصور می‌کنند، اما حقیقت این است که من این دفعه آفتاب نگرفتم. من از برنزه‌کننده و محصولاتی شبیه این استفاده می‌کنم اما بدون کرم ضد آفتاب این کار را نمی‌کنم.

جنیفر لوپز در ادامه در مورد مزایای کرم ضد آفتاب مرطوب کننده برندش صحبت می‌کند.
فیلم بدون آرایش از جنیفر لوپز ؛ J LO پیش از مت گالا هوادارانش را سورپرایز کردسپس آرایشگر این خواننده سرشناس و محبوب، درباره نکات و ترفندهایی که برای آرایش جنیفر در مت گالا استفاده کرده، توضیح می‌دهد. اش کی هولم می‌گوید:

واقعا ما می‌خواستیم که آرایش او را طوری انجام دهیم که واقعیت ظاهری و طبیعی خود جنیفر مشخص باشد و خودش را نشان دهد.

فیلم بدون آرایش از جنیفر لوپز ؛ j lo پیش از مت گالا هوادارانش را سورپرایز کردجنیفر لوپز با لباسی از برند رالف لورن در مت گالا 2023

جنیفر لوپز با لباس مشکی و صورتی خیره کننده برند رالف لورن در مراسم مت گالا 2023 حاضر شد. جنیفر لوپز سال گذشته در این مراسم حضور پیدا نکرد و پس از دو سال برای اولین بار در این مراسم پر زرق و برق حضور پیدا کرد. تم لباس مراسم امسال «به افتخار کارل» نام داشت که برای ادای احترام به طراح فقید مد کارل لاگرفلد بود. جنیفر لوپز در حاشیه این مراسم در مورد لاگرفلد گفت:

من از نمادین کردن چهره یک شخص در تمام دنیا متنفرم اما وقتی به 50 سال گذشته دنیای مد نگاه می‌کنیم، اگر بخواهیم نام 5 نفر را نام ببریم که این صعنت را متحول کردند، یکی از آنها لاگرفلد است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...