اختلاف جرارد پیکه و کلارا چیا ؛ مشکلات زوج جنجالی در قلمرو شکیرا!

جرارد پیکه و کلارا چیا که پس از جدایی مدافع سابق ملی پوش اسپانیایی از شکیرا مورد توجه رسانه‌ها و اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند، حالا به شکل دیگری مورد توجه قرار دارند.
کدخبر (176311) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:24
0 306
اختلاف جرارد پیکه و کلارا چیا ؛ مشکلات زوج جنجالی در قلمرو شکیرا!
جرارد پیکه و کلارا چیا که پس از جدایی مدافع سابق ملی پوش اسپانیایی از شکیرا مورد توجه رسانه‌ها و اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند، حالا به شکل دیگری مورد توجه قرار دارند.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که جرارد پیکه به دنبال برطرف کردن مشکل سفرهایش به آمریکا جهت ملاقات با وضعیت فرزندانش میلان و ساشا است، یک مشکل دیگر هم دارد و باید با رفتارهای عصبی دوست دختر فعلی خود، کلارا چیا کنار بیاید. پیکه اگرچه از سال گذشته با کلارا چیا رابطه دارد اما طرفداران شکیرا، نامزد جدید پیکه را مقصر پایان رابطه خواننده کلمبیایی و بازیکن سابق بارسلونا می‌دانند. اگرچه چندین ماه زمان برد تا جرارد پیکه و کلارا چیا رابطه خود را علنی کنند و در انظار عمومی ظاهر شوند اما حالا زندگی آنها به شکلی شده که دیگر هیچ چیز خوب یا بد را از هوادارانشان پنهان نمی‌کنند و اتفاقی در زندگی آنها نیست که به بیرون درز نکند.

اختلاف جرارد پیکه و کلارا چیا ؛ مشکلات زوج جنجالی در قلمرو شکیرا!عصبانیت کلارا چیا از جرارد پیکه

اخیرا در یک حساب توییتری که به این زوج اختصاص داده شده، تصویری منتشر شد که در آن کلارا در حال غرغر کردن دیده می‌شود و در مورد آن نوشته شده است:
وقتی دوست پسرت قبلاً منو را برایت سفارش داده و تو عصبانی می‌شوی. کلارا تقریباً همیشه در عکس‌ها در حالت عصبانیت ظاهر می‌شود.
جرارد پیکه و کلارا چیا که پس از جدایی مدافع سابق ملی پوش اسپانیایی از شکیرا مورد توجه رسانه‌ها و اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اند، حالا به شکل دیگری مورد توجه قرار دارند. در این چند ماه همه جوانب زندگی پیکه زیر نظر قرار داشته و حالا واکنش‌های عصبی و عصبانیت کلارا چیا در مورد او باعث شده تا از آن به عنوان مشکلی جدید برای پیکه یاد شود. با این حال این زوج روزهای خوبی هم دارند و شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد پیکه و کلارا در سفرهای خود یا زمانی که در رستوران غذا می‌خورند، اوقات خوشی را با یکدیگر سپری می‌کنند.

دلیل جدایی پیکه از شکیرا مشخص شد: می خواهم آزاد باشم!رابطه پیکه و کلارا چیا جدی تر از همیشه؛ خوشگذرانی در خانه شکیرا!

چند روز پیش آنها در ابوظبی بودند، جایی که تعطیلات مجللی داشتند و به دوربین‌های خبرنگاران اجازه می‌دادند که از لحظات خوشی آنها گزارش تهیه کنند و آنها را به شکلی عاشقانه به تصویر بکشند. با این حال نمونه‌های متعددی از کج‌خلقی‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نیز وجود دارد. مثلاً روزی که آنها با تعدادی از دوستانشان دورهمی داشتند و تصاویر بیرون آمده از این دورهمی نشان می‌دهد که نه پیکه و نه کلارا چیا شرایط روحی خوبی ندارند. اخیرا کلارا چیا در عمارت خانوادگی در Esplugues در نزدیک بارسلونا دیده شده است؛ جایی که شکیرا، پیکه و دو فرزندشان، ساشا و میلان، زمان زیادی را با هم آن سپری کردند. این در حالی است که تا پیش از سفر شکیرا به میامی او اجازه حضور در این عمارت را نداشت و به نظر می‌رسد این عمارت دیگر برای او جای ممنوعه‌ای نیست. در تصاویری که از این زوج منتشر شده، کلارا در حال سرخوشی در بالکن این عمارت مشرف به بارسلون و لذت بردن از مناظر طبیعی دیده می‌شود. کلارا چیا تاکنون سعی کرده بود محتاطانه و بدون انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی، خود را از حواشی دور نگه دارد. با این حال، با این تصاویر به نظر می‌رسد که رابطه کلارا و پیکه بسیار جدی‌تر از گذشته شده است. تا پیش از این تصویری از کلارا چیا در محلی که شکیرا در آن پیش‌تر حضور داشته، منتشر نشده بود و این اولین بار است که کلارا چیا وارد قلمرو شکیرا می‌شود. او حالا در خانه‌ای اقامت دارد که تا پیش از این در اختیار خواننده کلمبیایی بود.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...