تصویری فراموش شده از راکی بالبوا در رینگ بوکس که همه را انگشت به دهان گذاشت

سیلوستر استالونه برای بازی در نقش راکی بالبوا در مجموعه فیلم های راکی، مجبور به انجام تمرینات سرسختانه ای بود تا با بدنی کاملا آماده در صحنه حاضر شود.
کدخبر (176776) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:35
1 803
تصویری فراموش شده از راکی بالبوا در رینگ بوکس که همه را انگشت به دهان گذاشت
سیلوستر استالونه برای بازی در نقش راکی بالبوا در مجموعه فیلم های راکی، مجبور به انجام تمرینات سرسختانه ای بود تا با بدنی کاملا آماده در صحنه حاضر شود.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا تصویری از سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوا در فضای مجازی دست به دست می‌شود. موضوعی که بسیاری را متعجب کرده، فیزیک این بازیگر و کارگردان فوق العاده است. طرفداران زیادی پس از دیدن این عکس در رابطه با آن نظر دادند. استالونه همواره به قول و کار خود پایبند است و این باعث شده بود که او برای اینکه خود را برای ایفای نقش در این فیلم آماده کند، مراحل سختی را پشت سر بگذارد. سیلوستر استالونه که در مجموعه فیلم های راکی نقش راکی بالبوا را ایفا کرد، تاثیرات به سزایی روی بسیاری از طرفداران خود گذاشت و به بسیاری از هواداران خود انگیزه بخشید. تصویری که همه را انگشت به دهان گذاشت / عکسی قدیمی از راکی بالبوا در رینگ بوکس! این تصویر فراموش شده یادآور زحمات و پشتکار استالونه است و نماینده نقشی است که او را به شهرت جهانی رساند.

واکنش هواداران به تصویری فراموش شده از سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه با نقش راکی بالبوا به محبوبیتی جهانی دست یافت و نقشی را ایفا کرد که تا مدت ها در تاریخ به یاد خواهد ماند. اخیرا تصویری قدیمی از یکی از فیلم های او در فضای مجازی منتشر شده که طرفداران بسیاری را دست به دهان گذاشته است. این تصویر، استالونه را در رینگ بوکس نشان می‌دهد که دستکش ها و شورت ورزشی طلایی به تن دارد و در این تصویر به طرز عجیب و غریبی لاغر به نظر می‌رسد. کاربران فضای مجازی نیز سریعا دست به کار شدند و نظرات خود در رابطه با این تصویر بیان کردند. عکسی قدیمی از راکی بالبوا در رینگ بوکس!یکی از طرفداران سیلوستر استالونه نوشت:
او آنقدر لاغر شده که مانند یک مبارز دسته میان وزن به نظر می‌رسد.
شخص دیگری نیز پشتکار و اراده او را تحسین کرد و نوشت:
بدن او بی نظیر است.
فرد دیگری نیز که به نظر یکی از طرفداران بزرگ اوست، در رابطه با این تصویر نوشت:
راکی راکی راکی راکی!

فداکاری ها و زحمات سیلوستر استالونه برای نقش راکی بالبوا

مجموعه سینمایی راکی انقلابی را در ژانر ورزشی-درام سینمای آمریکا به پا کرد که حتی امروز که مدت ها از انتشار این فیلم می‌گذرد، افراد زیادی هستند که همچنان از این فیلم انگیزه می‌گیرند. تصویری که همه را انگشت به دهان گذاشت / عکسی قدیمی از راکی بالبوا در رینگ بوکس! این تصویر فراموش شده یادآور این موضوع است که استالونه تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین شکل نقش راکی بالبوا را ایفا کند. این فیلم، داستان و بازیگرانش تا مدت ها از یاد تاریخ نخواهند رفت و همواره از این مجموعه سینمایی به عنوان یکی از بهترین مجموعه های سینمایی دنیا یاد خواهد شد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
در خواب توی پیاده رو باهش یه بار ساندویچ خوردم
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...