فلوید می ودر ، بینی حریفش در WWE را عمدا شکست؟

فلوید می ودر حضور کوتاهی در دنیای کشتی کج داشت و در همان مدت، جنجال‌های مختلفی ایجاد کرد.
کدخبر (177070) 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:47
1 270
فلوید می ودر حضور کوتاهی در دنیای کشتی کج داشت و در همان مدت، جنجال‌های مختلفی ایجاد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، در دنیای کشتی کج، لحظات به یاد ماندنی بسیار وجود داشته که یکی از آن‌ها، زمانی بود که درس سال ۲۰۰۸، فلوید می ودر، قهرمان شکست ناپذیر بوکس جهان، در رسلمنیا ۲۴ حاضر شد و هواداران را به وجد آورد. قرار بود می ودر در رسلمنیا ۲۴، برابر پل وایت ملقب به بیگ شو مبارزه کند. مبارزه فلوید می ودر مقابل بیگ شو از جهتی جالب بود که هواداران متعجب، نمی‌دانستند که این بوکسور افسانه‌‌ای که تنها ۶۰ کیلوگرم وزن و ۱۷۳ سانتی‌متر قد دارد، چگونه می‌خواهد برابر غولی ۲۱۳ سانتی و ۲۰۰ کیلوگرمی، ایستادگی کند! با این حال، این مبارزه برگزار شد و اتفاقی که در جریان بازی افتاد، همان موضوعی است که خبرساز شد و جنجال به پا کرد.

فلوید می ودر بینی بیگ شو را شکست

در طول مسابقه، فلوید می ودر که بسیار کوچکتر از بیگ شو بود، از سرعت و چابکی خود استفاده کرد و تلاش داشت از این طریق، حریف خود را خسته کند اما وقتی بیگ شو شروع به تمسخر قد و هیکل می ودر کرد، همه چیز تغییر کرد. می ودر با مشت به صورت بیگ شو کوبید و بینی او را شکست.
  این حادثه توسط دوربین‌ها ضبط و به سرعت در فضای مجازی پخش شد. طرفداران و کارشناسان به طور یکسان شروع به بحث کردند که «آیا مشت می ودر عمدی بوده یا اینکه تنها یک اقدام انعکاسی و هیجانی است؟» برخی استدلال می‌کردند می ودر که یک بوکسور حرفه‌ای است، مهارت و دقت لازم را داشت که به‌گونه‌ای مشت بزند تا بینی بیگ شو را عمدا بشکند. برخی دیگر معتقد بودند که می ودر صرفاً در تلاش برای دفاع از خود بود و به شکل غریزی واکنش نشان داد. این اتفاق جنجال های زیادی را برانگیخت و بسیاری از هواداران و کارشناسان مشروعیت این مسابقه را زیر سوال بردند. برخی معتقد بودند که همه چیز صحنه‌سازی شده است و برخی دیگر، شکستن بینی بیگ شو توسط می ودر را یک تصادف می‌پنداشتند. 
فلوید می ودر ، بینی حریفش در WWE را عمدا شکست؟

رازی که فاش شد؛ فلوید می ودر بینی حریفش را عمدا شکست

پل وایت ملقب به بیگ شو، سال‌ها بعد راز این صحنه را فاش کرد. او در خصوص شکسته شدن بینی‌اش توسط می ودر گفت:
به او گفتم به بینی من مشت بزن؛ گفتم آن را بشکند. احساس کردم که این اتفاق، برای سرگرمی مردم خوب است و به همین دلیل از او خواستم دماغم را بشکند.
بدون شک حق با پل وایت بود و آن لحظه، تمام نمایش را تحت تاثیر خود قرار داد و تا سال‌ها، سوژه بحث هواداران در مجامع مختلف بود. با وجود جنجال ها، این اتفاق یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات تاریخ کشتی کج است. این مسابقه، قدرت و مهارت فلوید می ودر و بیگ شو را به نمایش گذاشت. شکستن بینی بیگ شو مقابل فلوید می ودر، یادآور ماهیت غیرقابل پیش‌بینی کشتی حرفه‌ای است. هر اتفاقی ممکن است در رینگ بیفتد، چه عمدی و چه غیر عمدی. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کمپانی کشتی کج از همون روز اولی که تاسیس شد همه مسابقاتش برنامه ریزی شده و نمایشی بود.اینو دیگه همه میدونن
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...