ولادیسلاوا گالاگان ؛ کندال جنری که از استروئید استفاده کرده است!

کدخبر (176772) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:32
0 858
ولادیسلاوا گالاگان ؛ کندال جنری که از استروئید استفاده کرده است!
ولادیسلاوا گالاگان مدل بدنساز روسی در مصاحبه ای ضمن واکنش به شباهتش به کندال جنر از این موضوع استقبال کرده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، ولادیسلاوا گالاگان مدلی روسی و علاقه‌مند به تناسب اندام است که شباهت عجیبی به کندال جنر ستاره برنامه تلویزیونی «Keeping Up with the Kardashians» دارد. گالاگان اخیرا اظهار کرده که وایرال شدن تصاویر فیزیک او در فضای مجازی کمک زیادی به او کرده است.

شباهت عجیب مدل بدنساز روسی با کندال جنر

گالاگان از 16 سالگی تمرینات خود را در باشگاه آغاز کرد و هم اکنون 11 سال است که مشغول به این کار است. او اظهار کرده که افراد زیادی بارها شباهت عجیب او و کندال جنر را به او یادآوری کرده‌اند. او همچنین اظهار کرد که مردم همواره از سیکس پک و عضلات دوسر بازوی فوق العاده او تعریف می‌کنند.   ولادیسلاوا گالاگان باور دارد که شبیه جنر نیست اما با این حال کاملا از این مقایسه استقبال کرده و البته به خوبی از شهرت حاصله از این موضوع استفاده کرده است. او در مصاحبه اخیر خود با «South West News Service» در این رابطه صحبت کرد و نظر خود را در این رابطه اظهار کرد.

تصورات مردم و ولادیسلاوا گالاگان: عضلات، واقعی یا فوتوشاپ؟

گالاگان در رابطه با مقایسه او با کندال جنر توسط مردم صحبت کرد. او گفت:

همواره به من گفته می‌شود که من کندال جنری هستم که از استروئیدها استفاده می‌کنم!

او در ادامه اضافه کرد که بعضی از مردم فکر می‌کنند که عضلات او واقعی نیستند بلکه مجموعه ای از افکت‌های تصویری هستند. او در این رابطه اظهار کرد:

زمانی که من تصمیم گرفتم تا در فضای مجازی کار کنم، افراد زیادی به من گفتند که عضلات من فوتوشاپی هستند چراکه باور نمی‌کنند که کسی مثل من بتواند مانند آن ها قوی باشد. من همچنین ویدیوهایی از مچ اندازی خودم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنم و مردم نیز از آن ها استقبال می‌کنند.

ولادیسلاوا گالاگان ؛ کندال جنری که از استروئید استفاده کرده است! ولادیسلاوا گالاگان پیش از تبدیل شدن به یک مدل در فضای مجازی، در رقابت‌های بدنسازی شرکت می‌کرد. او اظهار کرد که از رژیم غذایی دقیقی پیروی می‌کند به طوری که باید روزانه 100 گرم پروتئین مصرف کند. او معمولا از گوشت، بوقلمون، مرغ، ماهی و تخم مرغ در رژیم غذایی‌اش استفاده می‌کند. گالاگان تایید کرد که از استروئید ها استفاده می‌کند اما تاکید کرد که هیچ جادویی برای رسیدن به چنین بدنی وجود ندارد. ولادیسلاوا گالاگان شش روز در هفته تمرین می‌کند و همچنین تمرینات هوازی را فراموش نمی‌کند تا در بهترین فرم خود باقی بماند. ولادیسلاوا گالاگان ؛ کندال جنری که از استروئید استفاده کرده است! 02بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...