آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز ؛ ارزش دارایی های کدام بیشتر است؟

آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز ، همسران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو درآمد خوبی دارند و به ثروت مناسبی دست یافته‌اند.
کدخبر (177352) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:13
0 175
آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز ؛ ارزش دارایی های کدام بیشتر است؟
آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز ، همسران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو درآمد خوبی دارند و به ثروت مناسبی دست یافته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فوتبالیست‌هایی هستند که درآمد فوق‌العاده زیادی را در طول سالیان گذشته کسب کرده‌اند. پارتنرهای این دو بازیکن پرطرفدار نیز درآمدهای فوق العاده ای را تاکنون برای خود به دست آورده اند. آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز تاکنون با برندهای معتبر زیادی کار کرده اند و همکاری های خود را با چنین برندهایی در فضای مجازی منتشر کرده اند. با توجه به اطلاعات سایت Celebrity Net Worth، ارزش دارایی های جورجینا رودریگز نامزد رونالدو، حدود 10 میلیون دلار و ارزش دارای های آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی، حدود 20 میلیون دلار است. مقایسه همسر قهرمان جام جهانی و دوست دختر کریستیانو رونالدو؛ ارزش دارایی های کدام بیشتر است؟ جورجینا تاکنون با برندهای معتبر زیادی کار کرده و همکاری های خود با چنین شرکت ها و برندهایی را در فضای مجازی منتشر کرده است. با این حال، زندگی این اینفلوئنسر فضای مجازی پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو کاملا متفاوت بود. جورجینا پیش از آشنایی با رونالدو در فروشگاه‌هایی با برندهای معتبر کار می‌کرد و زمانی که با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد، در یکی از فروشگاه های برند گوچی مشغول به کار بود. آنتونلا روکازو برخلاف جورجینا اطلاعات زیادی در رابطه با کسب و کار و بیزنس خود در فضای مجازی منتشر نمی‌کند اما با این حال تاکنون به درآمدهای فوق العاده ای رسیده است. او با برندهای معتبری چون Alo Yoga، Stella McCartney، Dolce، Gabbana و تعدادی دیگر همکاری کرده است. روکازو همچنین دارای مدرک علوم تغذیه از دانشگاه ملی روزاریو می‌باشد.

برندی مشترک بین جورجینا رودریگز و آنتونلا روکازو: Alo Yoga

آنتونلا روکازو و جورجینا رودریگز هر دو تاکنون با برندهای بسیار معتبری کار کرده اند و البته این موضوع باتوجه به پارتنرهای بسیار پرطرفدار آن ها، موضوعی کاملا طبیعی است. Alo Yoga یکی از برندهایی است که هم جورجینا و هم آنتونلا در گذشته با آن همکاری کرده اند و هر دو نیز به این موضوع در فضای مجازی اشاره کرده اند. مقایسه همسر قهرمان جام جهانی و دوست دختر کریستیانو رونالدو؛ ارزش دارایی های کدام بیشتر است؟ جورجینا رودریگز تاکنون روی جلد بسیاری از بزرگترین مجله های دنیا حضور داشته که از آن ها می‌توان به LOVE، Nova Gente و Lux اشاره کرد. او همچنین از زمان حضورش در عربستان سعودی با چندین شرکت این کشور نیز همکاری کرده است. آنتونلا اما برخلاف جورجینا اطلاعات زیادی را از کارهایش در فضای مجازی منتشر نمی‌کند. همسر قهرمان جام جهانی با برندهایی چون Dolce، Gabbana، Stella McCartney و Adidas کار کرده اما Alo Yoga برندی است که آنتونلا روکازو پست های زیادی را در فضای مجازی به آن اختصاص داده است. او همچنین در جشنواره های فشن و مدی که توسط Louis Vuitton، Dior و Guerlain برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...