ارادت جان سینا به شاهرخ خان ؛ پیام‌هایی از اسطوره بالیوود در صفحات ستاره هالیوود

جان سینا چندین بار نقل قول‌هایی از شاهرخ خان را منتشر کرده و نشان داده بود که هوادار پر و پا این بازیگر افسانه‌ای بالیوود است.
کدخبر (177479) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 00:05
0 360
ارادت جان سینا به شاهرخ خان ؛ پیام‌هایی از اسطوره بالیوود در صفحات ستاره هالیوود
جان سینا چندین بار نقل قول‌هایی از شاهرخ خان را منتشر کرده و نشان داده بود که هوادار پر و پا این بازیگر افسانه‌ای بالیوود است.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا همواره نقل قول‌ها و پیام‌های الهام بخشی در شبکه‌های اجتماعی خود. به اشتراک می‌گذارد. او در سال 2018 در حساب توییتر خود نقل قولی از یکی از مشهورترین بازیگران بالیوود، شاهرخ خان منتشر کرد. اگرچه سینا نقل قول‌های متعددی را از شاهرخ خان به اشتراک گذاشته اما یکی از الهام بخش‌ترین و ترغیب کننده‌ترین آنها همانی بود که سینا در این سال به اشتراک گذاشت.

نقل قولی که جان سینا از شاهرخ خان منتشر کرد

جان سینا قهرمان 16 دوره کشتی کج جهان به نقش از شاهرخ خان نوشت:
نه قدرت و نه فقر نمی‌توانند زندگی شما را جادویی‌تر یا کمتر عذاب‌آور کنند.
این نقل قول چندین معنی دارد اما برجسته ترین آنها این است که پول و محبوبیت کمکی نمی‌کند که فرد نسبت به زندگی خود احساس دیری داشته باشد. نحوه درک مسائل تعیین کننده چگونگی ادامه زندگی است. ارادت جان سینا به شاهرخ خان ؛ پیام‌هایی از اسطوره بالیوود در صفحات ستاره هالیوودپس از آن پادشاه بالیوود به توئیت جان سینا واکنش نشان داد و گفت:
از دوستم برای انتشار خوبی متشکرم. الهام بخشیدن به بسیاری از کودکانی که به شما به عنوان قهرمان خود نگاه می کنند، مهم است.
این پیام به طور واضح هیجانی را که بازیگر بالیوود از دیدن انسانی الهام بخش و انگیزشی مانند جان سینا در حال به اشتراک گذاشتن افکار خود بدست می‌آورد، نشان داد.

ارادت جان سینا به شاهرخ خان ؛ پیام‌هایی از اسطوره بالیوود در صفحات ستاره هالیوودپیام ویژ جان سینا ؛ هرگز تسلیم نشو!

این اولین باری نبود که سینا نقل قولی از شاهرخ خان را به اشتراک می‌گذاشت. جان سینا چندین بار نقل قول‌هایی از این بازیگر افسانه‌ای بالیوود را منتشر کرده و نشان داده بود که هوادار پر و پا قرص شاهرخ خان است. این در حالی است که جان سینا در میان کودکان دنیا محبوبیت زیادی دارد و به نوعی الهام بخش آنها است. افکار او سالهاست که به کودکان انگیزه می‌دهد و برای آنها یک ابر قهرمان محسوب می‌شود. سینا در واکنش به محبوبیت خود می‌گوید:
کاش زودتر می‌دانستم. در روزگاری هستیم که بسیاری از مردم در تلاشند تا بدانند چه کسانی هستند و هدفشان چیست. ما در زندگی‌مان خیلی زود به تمام آن سؤالات وجودی می‌رسیم.
جان سینا یکی از محبوب ترین کشتی‌گیران دنیای کشتی کج است و استقبال شگفت انگیزی از او در بازگشت به WWE در رسلمنیا 39 صورت گرفت. جدا از موفقیت‌هایی که او در دنیای کشتی کج داشته، سینا در هالیوود هم فعالیت‌های قابل توجهی داشته و در فیلم‌های تجاری به خوبی درخشیده است. روی بیشتر تیشرت‌های جان سینا عبارت «هرگز تسلیم نشو» نوشته شده است اما برای سینا این فقط یک نوشته نیست بلکه یک نگرش است که او همیشه به آن پابیند بوده است. جان سینا در سال 2018 عکسی به همراه شاهرخ خان منتشر کرد و نوشت:
لازم نیست دنیا خلاقیت شما را بپذیرد اما از آن دست نکشید.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...