از کشتی کج تا هالیوود / کدام یک بهتر است؛ راک یا باتیستا؟

دواین جانسون ملقب به راک و دیو باتیستا، کشتی‌گیرانی هستند که راه خود را به هالیوود باز کردند؛ مسیری که البته با موفقیت همراه بود.
کدخبر (177378) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:27
1 612
از کشتی کج تا هالیوود / کدام یک بهتر است؛ راک یا باتیستا؟
دواین جانسون ملقب به راک و دیو باتیستا، کشتی‌گیرانی هستند که راه خود را به هالیوود باز کردند؛ مسیری که البته با موفقیت همراه بود.

به گزارش سرخ نیوز، در گذشته، انتخاب یک کشتی گیر به عنوان یک بازیگر به این معنا بود که شما به دنبال شخصی قدرتمند و قوی هستید؛ شخصی که بتواند مشت های محکمی را وارد کند و بتواند سرعت بالایی در انجام این کار داشته باشد. افرادی مانند هالک هوگان و رودی پایپر شاید جزو بهترین بازیگران هالیوود به شمار نیایند اما دقیقا می‌دانستند که به چه دلیل انتخاب شده اند و می‌توانستند به خوبی از زور بازوی خود استفاده کنند. با این حال، گاهی اوقات با فکر کردن به این موضوع متوجه می‌شویم که شاید انتخاب چنین بازیگرانی کار اشتباهی باشد چراکه به طور مثال، هالک هوگان در دو فیلم «Mr Nanny» و «Santa with Muscles» ایفای نقش کرد که البته این دو فیلم به دوتا از بدترین فیلم های تاریخ تبدیل شدند. بهترین کشتی گیری که به بازیگر تبدیل شد؛ دواین جانسون یا دیو باتیستا ؟ با این حال طی چند سال گذشته، ما شاهد کشتی گیرانی بودیم که از این صنعت خارج شدند و وارد دنیای بازیگری شدند و در فیلم های فوق العاده ای نقش بازی کردند. از این کشتی گیران می‌توان به جان سینا، اج، دواین جانسون و کوین نش اشاره کرد که طی سالیان گذشته وارد دنیای فیلم و سینما شدند. بعضی از آن ها با ورود به دنیای بازیگری به چهره هایی فوق العاده پرطرفدار تبدیل شدند و به محبوبیتی جهانی دست پیدا کردند. از آن ها می‌توان به جان سینا اشاره کرد که در مجموعه فیلم های «سریع و خشن» نقش ایفا کرد و همچنین می‌توان به دواین جانسون اشاره کرد که در فیلم های بسیاری نقش ایفا کرده است. آمار و ارقام به خوبی عملکرد فوق العاده راک را نشان می‌دهند. دواین جانسون ملقب به راک بازیگری بسیار کاریزماتیک است که در اواخر دهه 2010 به پردرآمدترین بازیگر هالیوود تبدیل شده بود. او همچنین در طی چند سال گذشته در تعدادی از موفق ترین فیلم های دنیا نقش ایفا کرده است. با این حال، زمانی که تنها قابلیت بازیگری او را با یکی از کشتی گیران سابق WWE مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دیو باتیستا عملکرد بسیار بهتری نسبت به راک داشته است. بهترین کشتی گیری که به بازیگر تبدیل شد؛ راک یا باتیستا؟

راه طولانی باتیستا از WWE تا هالیوود

هواداران WWE می‌دانند که باتیستا در اوایل دهه 2000 وارد این کمپانی شد. او سپس به گروهی از کشتی‌گیران شرور و پر قدرت به نام گروه «Evolution» پیوست؛ گروهی که باعث شد تا او به یکی از بزرگترین ستارگان WWE تبدیل شود. تا زمانی که او در سال 2010 از WWE خارج شد به 6 قهرمانی رسید و به یکی از چهره های معروف و شناخته شده رسلمنیا تبدیل شده بود. در آن زمان به نظر می‌رسید که او قصد داشت تا پس از خروج از WWE، وارد دنیای بازیگری شود. او بیشتر از اینکه روی مهارت های کلامی خود تمرکز کند، با استفاده از قدرت بسیار زیاد خود به شهرتی جهانی رسید؛ برخلاف جان سینا و راک که مهارت های کلامی و صحبت های آن ها پشت میکروفون بود که آن ها را محبوبیتی جهانی رساند. جان سینا و دواین جانسون بازیگران مناسب تری برای هالیوود نسبت به باتیستا به شمار می‌آمدند. بهترین کشتی گیری که به بازیگر تبدیل شد؛ راک یا باتیستا؟ اما پس از این، فیلم «Guardians of the Galaxy» به دنیا عرضه شد که باتیستا نیز نقش مهمی در آن ایفا کرده بود. دیو باتیستا در این فیلم نقش «درکس نابودکننده» را بازی کرد و درست است که این شخصیت نماینده خشونت و عصبانیت بود اما این کمدی او بود که او را به یکی از بهترین شخصیت های MCU تبدیل کرد. علت جالب و جذاب بودن شخصیت درکس، خشونت و عصبانیت او نبود، بلکه به خاطر این بود که او می‌توانست بیننده را به خوبی بخنداند! نقش باتیستا به عنوان درکس پس از عرضه قسمت سوم فیلم «Guardians of the Galaxy» به اتمام خواهد رسید اما او نه تنها در مارول، بلکه در سایر فیلم ها نیز عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است. بهترین کشتی گیری که به بازیگر تبدیل شد؛ راک یا باتیستا؟

باتیستا در قامت یک ستاره نوظهور!

باتیستا که از یک ماشین عادی بزرگتر است و دو برابر آن قدرت دارد تاکنون نقش های زیادی را به عنوان یک شخصیت خشن و قوی در فیلم های مختلف ایفا کرده است. او در مجموعه سینمایی جیمز باند، نقش «Mr Hinx» را بازی کرد و البته در چندین نقش دیگر با حقوق کمتر نیز نقش ایفا کرده است. راک با استفاده از شخصیت بسیار کاریزماتیک خود و جان سینا به وسیله مهارت های کلامی فوق العاده اش موفق شدند تا در فیلم های بسیاری حضور پیدا کنند اما نکته اینجاست که باتیستا تقریبا ترکیبی از تمام این موارد است؛ از قدرت و سایز بزرگ او گرفته تا کمدی های جذاب و خنده دارش. به نظر می‌رسد که باتیستا وارد مسیر جدیدی شده و این، تازه شروع ماجراست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باتیستا عشقه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...