جی کاتلر از همه می آموزد/ تمرینی فوق العاده که قهرمان مستر المپیا آن را از دوریان یتس یاد گرفت!

جی کاتلر در ویدیویی در تیک تاک عنوان کرد که در گذشته تمرین خاصی را از دوریان یتس آموخته و قصد دارد تا آن را با هواداران خود به اشتراک بگذارد.
کدخبر (177337) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 00:01
0 209
جی کاتلر در ویدیویی در تیک تاک عنوان کرد که در گذشته تمرین خاصی را از دوریان یتس آموخته و قصد دارد تا آن را با هواداران خود به اشتراک بگذارد.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان چهار دوره مستر المپیا معمولا نظرات خود را در رابطه با بدنسازی، بدنسازان مختلف و الگوهای خودش در این حرفه صحبت می‌کند؛ دوریان یتس یکی از نام هایی است که او همواره به عنوان الگوی خود از او یاد می‌کند. جی کاتلر در پادکست اخیر خود اظهار کرده که به نظر او، توانایی ها و عملکرد دوریان یتس، نسبت به رونی کلمن بهتر بود چراکه دوریان یتس در دوران حرفه ای خود با رقبای سرسخت تری رقابت کرده است.

جی کاتلر از همه می آموزد/ تمرینی فوق العاده که قهرمان مستر المپیا آن را از دوریان یتس یاد گرفت! او در یکی از پادکست های «Cutler Cast» گفت:

دوریان یتس من را بیشتر از رونی کلمن می‌ترساند!

کاتلر 49 ساله اخیرا موضوعی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته که خود نیز آن را از دوریان یتس آموخته است. او در ویدیویی در تیک تاک عنوان کرد که در گذشته تمرین خاصی را از دوریان یتس آموخته و قصد دارد تا آن را با هواداران خود به اشتراک بگذارد. قهرمان چهار دوره مستر المپیا همچنان به این تمرین را انجام می‌دهد و همچنین طرفدارانش را تشویق می‌کند که آن ها نیز این تمرین را امتحان کنند.

علاقه جی کاتلر به تمرین منحصر به فرد «سایه»

کاتلر با تلاش و کوشش و پشتکار بسیار زیاد موفق شد تا فیزیکی فوق العاده زیبا و کات شده را برای خودش بسازد. این بدنساز بزرگ ویدیویی از خودش را در فضای مجازی منتشر کرد و در آن تمرینی که در سال 1995 از «سایه» آموخته بود را توضیح داد. کاتلر همواره به دنبال نکات جدید است و به یاد گرفتن علاقه مند است و حتی در باشگاه، گاهی اوقات به تمرینات سایر افراد توجه می‌کند تا شاید بتواند از آن ها نیز نکته جدیدی بیاموزد. او در ابتدای ویدیو پیش از نشان دادن این تمرین اظهار کرد:

من در حقیقت این تمرین را در سال 1995 و زمانی که در هاوایی بودم از دوریان یتس آموختم و تمرینات او را تماشا کردم.

او به هنگام انجام این تمرین گفت:

این در واقع نوعی تمرین زیربغل است. کاری که من می‌کنم این است که فاصله دستانم را زیاد نمی‌کنم، به طور مثال دستانم را تقریبا به اندازه عرض شانه ام باز می‌کنم و پاهایم را عقب نگه می‌دارم.

او در ادامه در رابطه با قسمت هایی از بدن صحبت کرد که این تمرین روی آن ها تمرکز می‌کند. او گفت:

این تمرین باعث کشش عضلات سینه می‌شود و من در واقع در این تمرین، میله را با انگشتانم نگه می‌دارم و اجازه می‌دهم که عضلات سینه من با بالا رفتن میله کشیده شوند.

جی کاتلر از همه می آموزد/ تمرینی فوق العاده که قهرمان مستر المپیا آن را از دوریان یتس یاد گرفت! در این تمرین، با کشیدن میله به سمت پایین، عضلات سینه شما فشرده می‌شوند و سپس زمانی که آن را رها می‌کنید و وزنه، میله را به سمت بالا می‌کشد، عضلات سینه کشیده می‌شوند. او پیشنهاد کرد که بهتر است که این تمرین را در 3 ست 12 تایی انجام دهیم و همچنین در پایان این ویدیوی، انجام این حرکت را به بینندگان توصیه کرد. کاتلر همواره نکات خوب و جالبی را به طرفداران خود آموزش می‌دهد و در گذشته نیز پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و در رابطه با یک تکنیک برای تقویت کردن پشت و عضلات آن صحبت کرد.

تکنیکی دیگر از جی کاتلر، اسطوره بدنسازی

کاتلر در گذشته نیز نکات جالب و آموزنده ای را به طرفداران خود آموزش داده و در کپشن یکی از پست های اینستاگرامش در رابطه با عضلات پشت نوشت:

رک پول و ددلیفت تمرینات فوق العاده ای هستند که می‌توانید با استفاده از آن ها، حجم زیادی از عضله را برای خود بسازید و ضخامت آن ها را زیاد کنید.

کاتلر نه تنها در رابطه با تمرینات مختلف بلکه در رابطه با رژیم غذایی نیز اطلاعات ارزشمندی را در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد و حتی پس بازنشستگی و کناره گیری از بدنسازی نیز به فعالیت خود در جامعه بزرگ بدنسازی ادامه می‌دهد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...