فیل هیث و شمشیر سرخ در دست؛ جنگ ستارگان و شخصیت مورد علاقه قهرمان سابق مستر المپیا!

فیل هیث به شکل بسیار جالبی، شخصیت سینمایی مورد علاقه خود را معرفی کرده است.
کدخبر (177390) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:45
0 76
فیل هیث و شمشیر سرخ در دست؛ جنگ ستارگان و شخصیت مورد علاقه قهرمان سابق مستر المپیا!
فیل هیث به شکل بسیار جالبی، شخصیت سینمایی مورد علاقه خود را معرفی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، اسطوره بدنسازی، در مسیر پرپیچ‌وخم خود، تاکنون با رقبای زیادی دست و پنجه نرم کرده است. او اخیراً شخصیت شرور موردعلاقه خود را با طرفداران خود در میان گذاشته است. پیش از اینکه فیل هیث در رابطه با این موضوع صحبت کند، عقیده بسیاری بر این بود که شخصیت شرور مورد علاقه او، کای گرین است اما شخصیتی که مدنظر فیل هیث است، درواقع شخصیتی تخیلی است که در فیلم جنگ ستارگان نقش ایفا کرده است. این بدنساز 43 ساله به طرز جالبی این موضوع را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت؛ به‌طوری که او با به دست گرفتن اسلحه شخصیت شرور مورد علاقه‌اش، او را به هواداران خود معرفی کرد. قهرمان هفت دوره مستر المپیا، اخیراً توجه طرفدارانش و علاقه‌مندان به مجموعه سینمایی جنگ ستارگان را به استوری اینستاگرامش جلب کرد.

علاقه بی پایان فیل هیث به فیلم جنگ ستارگان

فیل هیث در استوری اینستاگرام خود، شمشیر دارث ویدر، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های شرور هالیوود، را به‌دست گرفته بود. با این حال، آن چیزی که حتی بیشتر از این شمشیر توجه طرفداران را به خود جلب کرد، نکته‌ای بود که هیث در استوری خود به آن اشاره کرده بود. او در استوری اینستاگرام خود نوشت:
دارث ویدر تا ابد به‌عنوان شخصیت شرور موردعلاقه من، باقی خواهد ماند.
فیل هیث و شمشیر سرخ در دست؛ جنگ ستارگان و شخصیت مورد علاقه قهرمان سابق مستر المپیا! دارث ویدر یکی از محبوبترین شخصیت‌های هالیوود به‌شمار می‌آید و در سه گانه جنگ ستارگان، به‌عنوان اصلی‌ترین شخصیت منفی این فیلم نقش ایفا می‌کند. علاقه‌مندان به این سه گانه، او را با لباس زرهی سیاه رنگ و شمشیر نوری قرمز رنگش می‌شناسند. با توجه به این موضوع، می‌توان متوجه شد که فیل هیث ، یکی از بزرگ‌ترین طرفداران این مجموعه سینمایی به‌شمار می‌آید و همواره اخبار مرتبط با آن را دنبال می‌کند. با این حال، دارث ویدر تنها شخصیت موردعلاقه قهرمان هفت دوره مستر المپیا در خارج از حوزه بدنسازی نیست.

بازیکن بسکتبال مورد علاقه فیل هیث کیست؟

این بدنساز 43 ساله هیچ مشکلی با اظهار علاقه‌مندی‌ها و نظرات شخصی خود ندارد. قهرمان سابق مستر المپیا در گذشته در رابطه با بازیکنان موردعلاقه‌اش در بسکتبال صحبت کرده است. او در این رابطه گفت:
چیزی که باعث می‌شود که من علاقه زیادی به مایکل جردن داشته باشم، این است که او هیچگاه اجازه نمی‌داد تا سایر اسطوره‌های حاضر در این ورزش، به قهرمانی دست پیدا کنند.
فیل هیث و شمشیر سرخ در دست؛ جنگ ستارگان و شخصیت مورد علاقه قهرمان سابق مستر المپیا! او همچنین در رابطه با بازیکنان حال حاضر بسکتبال گفت:
واقعاً انتخاب سختی است اما من بسیار از لبرون جیمز خوشم می‌آید. او فوق‌العاده است.
او همچنین در مورد استفن کری، از دیگر بازیکنان پرطرفدار بسکتبال، صحبت کرد. در هر حال استوری اخیر هیث، نمونه‌ای عالی از این موضوع است که تمام افراد روی کره زمین حق دارند تا آزادانه تصمیم بگیرند و نظرات خود را به‌صورت آزادانه بیان کنند. با انجام کار، صمیمیت بین طرفداران و سلبریتی بیشتر خواهد شد. بیشتر از فیل هیث بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...