هزینه 4 میلیون دلاری برای صحنه مبارزه سلمان خان و شاهرخ خان ؛ منتظر پمپاژ آدرنالین باشید!

شاهرخ خان و سلمان خان در یک عنوان موردانتظار و البته پر خرج، هم‌بازی خواهند شد.
کدخبر (177673) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:55
0 346
شاهرخ خان و سلمان خان در یک عنوان موردانتظار و البته پر خرج، هم‌بازی خواهند شد.

به گزارش سرخ نیوز، سلمان خان و شاهرخ خان قرار است از امروز سر صحنه فیلمبرداری فیلم ببر 3 حضور پیدا کنند. به نظر می‌رسد از صحنه رویارویی این دو بازیگر افسانه‌ای سینمای هند در این فیلم، باید انتظار هر اتفاق بزرگی را داشت. گفته می‌شود حدود 4 میلیون دلار برای فیلمبرداری این صحنه فیلم اختصاص داده شده است. منبع نزدیکی به تولید این فیلم پر سر و صدا می‌گوید:
وقتی سلمان خان و شاهرخ خان را در فیلم دارید، باید عدالت را در مورد ستاره‌های فوق العاده آن فیلم رعایت کنید تا تجربه‌ای بساید که قبلا هرگز وجود نداشته است. این اتفاق در فیلم پاتان به خوبی رخ داد و حالا قرار است همان تجربه را در فیلم ببر 3 هم داشته باشیم. شاهرخ خان و سلمان خان قرار است در این فیلک یک صحنه اکشن سراسر هیجان را داشته باشند که قطعا آدرنالین بدن شما را به بالاترین حد خواهند رساند. آدیتا چوپرا هم تمام تلاش خود را خواهد کرد که به خوبی بتواند حق مطلب را ادا کند و صحنه‌ خوبی را از کار دربیاورد. او قرار است حدود 4 میلیون دلار هزینه کند تا این صحنه به بهترین شکل ممکن آماده شود و به اجرا دربیاید.
هزینه 4 میلیون دلاری برای صحنه مبارزه سلمان خان و شاهرخ خان ؛ منتظر پمپاژ آدرنالین باشید!
انتظار می‌رود فیلمبرداری از امروز آغاز شود و گفته می‌شود این دو بازیگز محبوب بالیوود حداقل یک هفته فیلمبرداری مشترک یا یکدیگر خواهند داشت.

سکانسی که ۷ روز سلمان خان و شاهرخ خان را درگیر می‌کند

واقعیت این است که 7 روز برای فیلمبرداری این سکانس در نظر گرفته شده است به این معنی که برنامه‌زیری گسترده‌ای انجام شده تا یک لذت بصری فوق العاده به مخاطبان فیلم منتقل شود. پس از آنچه مردم در فیلم پاتان مشاهده کردند، انتظارات از فیلم بعدی این دو اسطوره بسیار بالا رفته و سازندگان ببر 3 از این موضوع آگاه هستند. به همین خاطر عوامل فیلم می‌خواهند تمام تلاش خود را انجام دهند تا این صحنه تلفیقی از فیلم پاتان و ببر باشد و به سکانسی برای خاطره انگیز در سینمای هند تبدیل شود.
  این فیلم سومین قسمت از مجموعه فیلم‌هایی به نام «ببر» به کارگردانی منیش شارما است. این فیلم به زبان های هندی، تامیل و تلوگو در دیوالی اکران خواهد شد. در قسمت سوم فیلم ببر علاوه بر شاهرخ خان و سلمان خان، عمران هاشمی و کاترینا نیز حضور خواهند داشت. سلمان خان و شاهرخ خان اخیرا در فضای مجازی تصاویری از صحنه‌های فیلمبرداری پاتان را منتشر کردند. این فیلم توانست رکوردهای زیادی را در سینمای هند بشکند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...