افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی»

پریانکا چوپرا اعلام کرد که در دوران جوانی یک عمل جراحی پلاستیک نامناسبی انجام داد که ممکن بود باعث کناره گیری او از حرفه بازیگری شود.
کدخبر (177745) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:52
0 878
افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی»
پریانکا چوپرا اعلام کرد که در دوران جوانی یک عمل جراحی پلاستیک نامناسبی انجام داد که ممکن بود باعث کناره گیری او از حرفه بازیگری شود.

به گزاراش سرخ نیوز، پریانکا چوپرا، بازیگر زیبای هندی درباره جراحی پلاستیک روی صورتش در اوایل دهه 2000 که باعث شد تا بسیاری به او لقب «چوپرای پلاستیکی» بدهند صحبت کرده است.

ماجرای عمل زیبایی پریانکا چوپرا

این بازیگر 40 ساله که همراه با همسرش نیک جوناس در مراسم مت گالا حضور داشت، در یک شوی تلویزیونی درباره برداشتن پولیپی که در حفره بینی اش داشت و منجر به انجام یک جراحی نامناسب شد توضیحات بیشتری ارائه کرده. افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی» او دراین باره گفته:
این اتفاق رخ داد و صورت من ظاهر کاملا متفاوتی پیدا کرد و همین باعث شد که دچار افسردگی شدیدی بشوم.
پریانکا چوپرا به این نکته اشاره کرد که این اتفاق سبب شد تا او از پروژه فیلمی که در آن شرکت داشت اخراج شود و حتی نگران آن بود که این عمل جراحی نامناسب باعث خداحافظی زودهنگام او از حرفه بازیگری گردد. طبق گفته پریانکا، در آن زمان او تردیدهای زیادی برای انجام عمل جراحی مجدد داشت؛ ولی پدر فقیدش آشوک که خودش پزشک بود، او را متقاعد کرد تا بار دیگر زیر تیغ جراحی رفته و مشکل را برطرف کند. افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی» پریانکا چوپرا در این رابطه گفت:
او در این مسیر دستان مرا گرفت و به من کمک کرد تا دوباره اعتماد به نفسم را پیدا کنم.
بعد از این جراحی بود که چوپرا مجددا اعتماد به نفسش را بازیافت و آنیل شارما، کارگردان بالیوود به او کمک کرد تا دوباره به جلوی دوربین بازگردد. خودش دراین باره توضیح داد:
قرار شد تا در آن فیلم من نقش اصلی را بازی کنم ولی نقش یک شخصیت فرعی به من سپرده شد. آن فیلمساز واقعا مهربان بود.
افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی» او که در هند، سرزمین مادری اش برای ظاهرش مشهور بود، به خاطر اتفاقی که برای بینی اش رخ داد، حسابی وحشت کرده بود:
بینی طبیعی من از بین رفته بود و چهره ام کاملا تغییر کرده بود. اصلا این من نبودم. آن حجم از صحبت‌ها در مورد اعضای بدن و رنگ پوستم باعث شد که حسابی احساس بی ارزشی و نادیده گرفته شدن بکنم و دیگر در مورد آینده ام اطمینان نداشتم.
او در کتابی به این نکته اشاره کرده که در آن زمان از دو پروژه فیلمی که در آنها مشارکت داشته، اخراج شده. پریانکا چوپرا ادامه داد:
پیامدهای سختی را بعد از یک عمل جراحی ساده برداشتن پولیپ تحمل می کردم و می دانستم که حاضر نیستم که مسیری که پدرم سرراهم قرار داده را دنبال کنم. با وجودی که او به عنوان فرد متخصص موفق، کاملا درست می گفت. اما تفاوت من در قدرت من بود؛ اگر مثل دیگر دخترها به صورت کلاسیک زیبا بودم، دیگر متمایز نبودم و مهمتر از هرچیز، دیگر خودم نبودم.

افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی»

پریانکا چوپرا : شاید ناقص باشم ولی خود من هستم

بعد از آن پریانکا چوپرا چندین بار زیر تیغ چند عمل جراحی اصلاحی رفت و حالا به چهره فعلی اش عادت کرده:
الان وقتی در آئینه نگاه می کنم، دیگر سورپرایز نمی شوم. من حالا به این چهره که کمی با من واقعی متفاوت است عادت کرده ام. حالا مثل هر آدم دیگری هستم: خودم را در آئینه می بینم و فکر می کنم که شاید بتوانم کمی لاغرتر شوم؛ فکر می کنم که شاید بتوانم کمی بیشتر ورزش کنم ولی از خودم راضی هستم. این صورت و این بدن من است و شاید ناقص باشم ولی خود من هستم.
چوپرا در ادامه اعلام کرد که به کسی توضیحی در این باره بدهکار نیست:
من یک بازیگر هستم. این شغلی است که انتخاب کرده ام و از آن لذت می برم. من مسیر خودم را طی می کنم؛ تمام تلاشم را می کنم تا شما را به گریه بیندازم و بخندانم. ولی فقط به این دلیل که یک شخصیت معروف هستم، این بدان معنا نیست که همه چیز در زندگی من باید عمومی و رسانه ای باشد. این من هستم که انتخاب می کنم تا چه چیزهایی را در چه زمانی به اشتراک بگذارم.
افسردگی عمیق پریانکا چوپرا از لقب «چوپرا پلاستیکی» پریانکا چوپرا این روزها در کنار ریچارد مدن در سریال تلویزیونی «سیتادل» که در Amazon Prime Video پخش می شود، مشغول به کار است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...