راندا روزی ؛ در جمع ستاره‌ها در مریخ/ رقابت برای عنوان «درخشان ترین ستاره کهکشان»

راندا روزی کشتی کج کار محبوب به زودی در برنامه Stars on Mars حضور خواهد یافت.
کدخبر (177713) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:16
0 427
راندا روزی کشتی کج کار محبوب به زودی در برنامه Stars on Mars حضور خواهد یافت.

به گزارش سرخ نیوز، راندا روزی این روزها رقابت های کشتی حرفه ای و تلاش برای کسب عناوین قهرمانی در این رشته را کنار گذاشته؛ چرا که بازویش شکسته و مشغول طی کردن دوران نقاهتش است. اما اگر یکی از هواداران این قهرمان هستید، این خبر خوش را برای شما داریم که به زودی او را در صفحات تلویزیون خواهید دید؛ چرا که راندا ماه آینده میلادی در شوی شبکه فاکس به نام Stars on Mars حضور خواهد یافت.

راندا روزی ؛ در جمع ستاره‌ها در مریخ/ رقابت برای عنوان «درخشان ترین ستاره کهکشان»

حضور راندا روزی در برنامه Stars on Mars

این برنامه روز پنجم ژوئن پخش خواهد شد و 12 ستاره در این شو با هم به رقابت خواهند پرداخت که علاوه بر راندا روزی، لانس آرمسترانگ، ناتاشا لگرو، مارشون لینچ، کریستوفر مینتز پلس، آدام ریپون، تام شوارتز، ریچارد شرمن، تیناشی، پورشا ویلیامز گوبادیا، تالولا ویلیس و آریل وینتر را روی صحنه خواهیم دید.
راندا روزی ؛ در جمع ستاره‌ها در مریخ/ رقابت برای عنوان «درخشان ترین ستاره کهکشان» در تریلر این شوی تلویزیونی، در توصیف این 12 سلبریتی که به زودی آنها را در این برنامه مشاهده خواهیم کرد، محیطی شبیه محیط کره مریخ طراحی شده:

آنها باید از مغز و قوای خود (و یا شاید فقط مهارت های اجتماعی خود) استفاده کنند تا بتوانند در این رقابت دوام بیاورند و عنوان «درخشان ترین ستاره کهکشان» را مال خود کنند. سلبریتی ها در ماموریت های مختلفی با هم رقابت خواهند کرد و هر هفته به حذف یکی از اعضای تیم رای خواهند داد و او را به کره زمین باز می گردانند. اتحاد و رقابت بین کهکشانی ها را نشان دهید. «ستاره ها در مریخ» این مسافران فضایی مبتدی ولی معروف را به جایی می فرستد که تا پیش از این کسی آنجا نرفته و این نشان می دهد که چه کسی توانایی زنده ماندن در مریخ را دارد.

راندا روزی ؛ در جمع ستاره‌ها در مریخ/ رقابت برای عنوان «درخشان ترین ستاره کهکشان» در تریلر این برنامه، اعلام می شود که ویلیام شاتنر هم در این شو حضور خواهد داشت.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...