فیلمی از جان سینا و جکی چان که قربانی روابط سیاسی آمریکا و چین شد

در سال 2018 جان سینا و جکی چان دست به دست هم دادند تا با یکدیگر یک فیلم اکشن بسازند اما متأسفانه این پروژه به دلایلی هرگز به سینماها راه پیدا نکرد.
کدخبر (177824) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:57
0 446
فیلمی از جان سینا و جکی چان که قربانی روابط سیاسی آمریکا و چین شد
در سال 2018 جان سینا و جکی چان دست به دست هم دادند تا با یکدیگر یک فیلم اکشن بسازند اما متأسفانه این پروژه به دلایلی هرگز به سینماها راه پیدا نکرد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از بیش از یک دهه حکومت بر رینگ کشتی کج، جان سینا از اواسط دهه گذشته وارد دنیای هالیوود شد و تمرکزش را روی بازیگری معطوف کرد. قهرمان 16 دوره مسابقات قهرمانی جهان به یک کشتی گیر پاره وقت تبدیل شد تا در صنعت سینما یک بازیگر تمام وقت باشد. او در مدت کوتاهی که در هالیوود حضور داشته با نام‌های سرشناسی مانند مارک والبرگ، ادریس البا و وین دیزل همبازی شده است. جان سینا در بازیگری هم دارای مهارت‌های قابل توجهی است و در پروژه‌هایی که انتخاب می‌کند، وسواس به خرج می‌دهد. او بازیگر نقش‌های کلیدی در فیلم‌هایی مانند جوخه انتحار و سریع و خشن 9 بوده است. همچنین حضور جان سینا در سریال صلح جو، سال گذشته مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

فیلمی از جان سینا و جکی چان که قربانی روابط سیاسی آمریکا و چین شدوقتی جان سینا و جکی چان همبازی شدند؛ فیلمی که هرگز اکران نشد!

با این حال طرفداران دنیای سینما علاقه دارند چنین بازیگرانی را روبروی ستاره‌های ورزشی فیلم‌های اکشن مانند جکی چان ببیند. اما آیا واقعا این دو ورزشکار که حالا ستاره هالیوود هم محسوب می‌شوند در فیلمی مقابل هم قرار گرفته‌اند؟ پاسخ بله است اما متاسفانه این فیلم هیچ وقت اکران نشده است. در سال 2018 جان سینا و جکی چان دست به دست هم دادند تا با یکدیگر یک فیلم اکشن بسازند. در ابتدا این فیلم «Project X» و سپس «Project X-Traction» و در نهایت «Snafu» نام گرفت. بنا به گزارش «IMDb»، این فیلم داستان دو سرباز سابق نیروهای ویژه را روایت می‌کند که سعی می‌کنند گروهی از غیرنظامیان را در بغداد اسکورت کنند. در واقع جان سینا و جکی چان فیلمبردای مربوط به صحنه‌های حضور خود را در چین انجام داده و به پایان رسانده بودند اما متأسفانه این پروژه به دلایلی هرگز به سینماها راه پیدا نکرد. این فیلم عمدتاً به دلیل روابط سیاسی و اقتصادی در حال افول میان آمریکا و چین متوقف شد. فیلمی از جان سینا و جکی چان که قربانی روابط سیاسی آمریکا و چین شدپس از آن هم پای کووید-19 به میان آمد و باعث شد کشورهای آسیا، اکران فیلم‌های داخلی خود را به فیلم‌های آمریکایی ترجیح دهند. بنا به گزارش ها، این نیز دلیلی بود که طرفداران هرگز نتوانستند فیلمی با حضور جان سینا و جکی چان را ببینند.

جان سینا و جکی چان همکار می شوند؟

در سال 2021 طرفداران جان سینا، این کشتی گیر را در فیلم آقای هاسل در یک نقش منفی روی پرده بزرگ سینما مشاهده کردند. جان سینا نقش ضد قهرمان را در قسمت نهم سریع و خشن ایفا کرد. او نقش ژاکوب، برادر وین دیزل را بر عهده داشت. این کشتی گیر بزرگ WWE در قسمت بعدی فیلم‌های سریع و خشن هم حضور خواهد داشت. البته او در این قسمت در جبهه شخصیت‌های خوب داستان قرار دارد. این احتمال وجود دارد که فیلمی با حضور جان سینا و جکی چان هرگز اکران نشود. با این حال به هیچ وجه این بدان معنا نیست که آنها دیگر هرگز با هم کار نخواهند کرد. هر دو مرد بازیگران توانمندی هستند که یعنی همیشه این امکان وجود خواهد داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...