مبارزه کشتی کج جان سینا مقابل باتیستا در «اور د لیمیت ۲۰۱۰»

ویدیو مسابقه کشتی کج «آی کوئیت مچ» جان سینا مقابل باتیستا در «اور د لیمیت ۲۰۱۰» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.
کدخبر (177952) 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:52
0 2255
ویدیو مسابقه کشتی کج «آی کوئیت مچ» جان سینا مقابل باتیستا در «اور د لیمیت ۲۰۱۰» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.

مبارزه کشتی کج جان سینا مقابل باتیستا در «اور د لیمیت ۲۰۱۰»

PPV کشتی کج «اور د لیمیت ۲۰۱۰» به تهیه کنندگی کمپانی WWE با حضور ۱۱۰۰۰ تماشاگر در استادیوم «جو لوئیس آرنا» شهر دیترویت ایالت میشیگان آمریکا برگذار شد. این اولین دوره برگزاری این رویداد پس از خلق آن توسط WWE بود. در واقع «اور د لیمیت» جایگزین PPV «جاجمنت دی» شد که تا آن تاریخ ۹ دوره از برگزاری اش می گذشت. این PPV عمر زیادی نداشت و تنها ۳ دوره برگزار شد. مین ایونت این رویداد به مبارزه جان سینا مقابل باتیستا با قانون «ای کوئیت مچ» اختصاص یافت. مسابقه آی کوئیت نوعی از مبارزه است که هر نوع اعمال خشونتی در آن آزاد است و کشتی گیران اجازه دارند تا از هر وسیله ای برای ضربه زدن به حریف استفاده کنند، دخالت احتمالی کشتی گیران دیگر در مبارزه هم باعث دیسکالیفه شدن مسابقه نمی شود و تنها زمانی که که یکی از دو کشتی گیر اعلام انصراف کند مسابقه به پایان رسیده و کشتی گیر دیگر پیروز می شود.

استوری لاین

دو ماه قبل از برگزاری این مسابقه و در PPV «رسلمنیا ۲۶» جان سینا در مسابقه‌ای بر سر کمربند قهرمانی WWE مقابل «باتیستا» قرار گرفت و در پایان با شکست دادن باتیستا مجددا قهرمان کمربند WWE لقب گرفت. کشمکش این دو نفر تا PPV ماه بعد یعنی «اکستریم رولز ۲۰۱۰» ادامه پیدا کرد و در مین ایونت آن رویداد این دو بار دیگر در برابر هم قرار گرفتند و سینا با شکست دادن باتیستا در یک مسابقه «لست من استندینگ» (آخرین مردی که می ایستد) از قهرمانی خود دفاع کرد. در شو هفتگی «راو» شب بعد از این رویداد باتیستا پیروز نبرد سه جانبه مقابل رندی اورتن و شیمس شد و بار دیگر حق چلنج کمربند جان سینا را به دست آورد. در شو هفته بعد جنرال منیجر راو اعلام کرد که باتیستا در مین ایونت PPV پیش رو یعنی «اور د لیمیت» در مبارزه ای بر سر کمربند WWE مجددا مقابل سینا قرار خواهد گرفت. حق انتخاب نوع قوانین مبارزه به سینا واگذار شد و انتخاب او مبارزه ای تحت عنوان «آی کوئیت مچ» بود. سرخ نیوز شما را به دیدن این مبارزه مهیج دعوت می کند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...