وقتی باتیستا دیالوگ‌هایش را در WWE فراموش کرد!

دیو باتیستا در جریان یکی از درگیری‌های خود با تریپل اچ در WWE، دیالوگ‌های خود را فراموش کرد.
کدخبر (177918) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:34
0 934
وقتی باتیستا دیالوگ‌هایش را در WWE فراموش کرد!
دیو باتیستا در جریان یکی از درگیری‌های خود با تریپل اچ در WWE، دیالوگ‌های خود را فراموش کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا کار خود را به عنوان ورزشکاری در رشته‌های بدنسازی و کشتی کج آغاز و پس از سال‌های درخشان در کمپانی WWE، راه خود را به هالیوود و دنیای سینما باز کرد. این بازیگر ۵۴ ساله که این روزها عنوان قابل انتظار نگهبانان کهکشان 3 «Guardians of the Galaxy vol. 3» را روی پرده دارد اما همچنان دلتنگ روزهای حضور در رینگ مبارزه و فعالیت به عنوان کشتی‌گیر حرفه‌ای است. دیو باتیستا در سال ۲۰۱۹ برای یک دوره کوتاه، به WWE بازگشت و بنابر خط داستانی درنظر گرفته شده، درگیری خود با پاول لوک ملقب به تریپل اچ را آغاز کرد. آن‌ها قرار بود در رسلمنیا 35 و برای مسابقه‌ای بدون محدودیت، برابر هم قرار بگیرند. باتیستا و تریپل اچ که سابقا به همراه رندی اورتن و ریک فلر، گروهی به نام اوولوشن را تشکیل داده بودند و به مبارزه با سایرین می‌پرداختند، حالا باید برای این مبارزه رودررو، انگیزه و هیاهوی کافی را ایجاد می‌کردند تا درگیری آن‌ها برای مخاطبین، قابل درک باشد. وقتی باتیستا دیالوگ‌هایش را در WWE فراموش کرد! در جریان آغاز این درگیری، باتیستا در رینگ شروع به رجزخوانی برای تریپل اچ کرد، رجزخوانی که بسیار طولانی شد و با پرتاب شدن آب دهان باتیستا به دفعات روی میکروفون همراه بود!

فراموش‌کاری باتیستا در WWE و اجرایی که خراب شد

دیو باتیستا بعدها در گفت‌وگویی درخصوص این اجرا که به نام «آنچه می‌خواهم به من بده» معروف شد، صحبت کرد و توضیح داد که واقعا چه اتفاقی افتاد:
همه چیز را به طور تصادفی بهم ریختم اما خب عمدی نبود. بی‌جهت صحبت‌هایم را طولانی کردم چون دیالوگ مهمی را فراموش کرده بودم که قرار بود حتما به آن موضوع اشاره شود.
پس از این اتفاق، هر دو کشتی‌گیر به شکلی پیش‌بینی نشده، رجزخوانی و اجراهای خود را ادامه دادند. باتیستا در این خصوص ادامه داد:
چیزی را فراموش کرده بودم تا بگویم؛ پس تریپل اچ به اجرای خود ادامه داد و آن را طولانی‌تر کرد و من هم با او همراهی کردم و صدایم را بلند و بلندتر کردم! باید چیزی در آن اجرا می‌گفتم ولی وارد شرایطی شده بودیم که راه برگشتی نداشت.
وقتی باتیستا دیالوگ‌هایش را در WWE فراموش کرد! نهایتا باتیستا مسابقه خود در رسلمنیا 35 مقابل تریپل اچ را باخت و پس از آن، از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد تا روی حرفه خود به عنوان بازیگر تمرکز کند. او که با نقش «درکس نابودگر» در سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان و دنیای سینمایی مارول به‌عنوان بازیگر به شهرت رسید، در سومین قسمت از فیلم نگهبانان کهکشان «Guardians of the Galaxy vol. 3» برای آخرین بار در نقش درکس نابودگر ظاهر خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...