بازار شایعات داغ است: آیا شکیرا و تام کروز با هم وارد رابطه شده اند؟ + عکس

شکیرا و تام کروز در گرندپری میامی در کنار هم دیده شدند و این اتفاق شایعات زیادی را پیرامون این دو چهره ایجاد کرده است.
کدخبر (178069) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:31
0 211
بازار شایعات داغ است: آیا شکیرا و تام کروز با هم وارد رابطه شده اند؟ + عکس
شکیرا و تام کروز در گرندپری میامی در کنار هم دیده شدند و این اتفاق شایعات زیادی را پیرامون این دو چهره ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، حضور شکیرا و تام کروز در کنار یکدیگر در گرندپری میامی منجر به شکل‌گیری شایعات و گمانه‌زنی‌هایی درباره رابطه این دو چهره مشهور گردید. شکیرا در حال حاضر سینگل است و پس از یک رابطه طولانی‌مدت دوازده ساله با جرارد پیکه مدتی پیش از این فوتبالیست سابق جدا شده است. تام کروز نیز حالا مدت‌هاست که مجرد است. او حدود ده سال پیش و پس از شش سال زندگی مشترک، از همسر خود یعنی کیتی هلمز جدا شده بود.

شایعات جدی پیرامون رابطه شکیرا و تام کروز

بسیاری از طرفداران فوتبال و فرمول یک حالا شروع به مطرح کردن گمانه‌زنی‌هایی درباره رابطه شکیرا و تام کروز نموده‌اند. این دو نفر هم‌اکنون مجرد هستند و اخیرا نیز در گرندپری میامی در کنار هم حضور یافته‌اند. پس چندان هم غیرممکن نیست که با هم ارتباط برقرار کرده باشند و قصد شروع یک رابطه بلندمدت را داشته باشند. تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آنها تام کروز و شکیرا در کنار هم در حال عبور از میان انبوه جمعیت هستند. شکیرا در این تصاویر با عینک آفتابی دیده می‌شود درحالیکه یک ست تاپ و شلوار سبز زیتونی به‌تن دارد. تام کروز نیز یک پیراهن سفید و یک شلوار آبی به‌تن کرده است. بازار شایعات داغ است: آیا شکیرا و تام کروز با هم وارد رابطه شده اند؟ + عکس درحالیکه هنوز مشخص نیست که آیا چیزی میان شکیرا و تام کروز وجود دارد یا نه اما این نکته مشخص است که گرندپری میامی با حضور ستاره هالیوود و خواننده کلمبیایی در کنار یکدیگر برگزار شده است. این دو نفر هرکدام در حوزه کاری خود از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند زوجی رویایی را شکل دهند. حقیقت هرچه که هست طرفداران هر دو چهره شدیدا مایل هستند آنها را در کنار هم ببینند. بسیاری از این طرفداران ادعا کرده‌اند که شایعات حقیقت دارند و این زوج با یکدیگر وارد رابطه شده‌اند. با این وجود برخی از طرفداران شکیرا نیز نسبت به آینده چنین رابطه‌ای بدبین بوده‌اند و به خواننده مورد علاقه خود توصیه کرده‌اند که از تام کروز دور بماند.

سیزدهمین سالگرد انتشار آهنگ واکا واکا شکیرا

سیزده سال از انتشار آهنگ واکا واکا شکیرا می‌گذرد و هر سال نیز به تعداد طرفداران این آهنگ افزوده می‌شود. این قطعه محبوب که موزیک رسمی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود در روز هفتم ماه می همان سال منتشر گردید. از آن زمان تاکنون این آهنگ اعتبار و محبوبیت فراوانی را در نزد منتقدان و مردم عادی کسب نموده است. موزیک ویدئوی رسمی این آهنگ تا بحال بیش از 3.5 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. مهمتر از همه اینکه تا به حال بیش از ده میلیون نسخه از این موزیک در سراسر دنیا به فروش رفته است. اینکه آهنگ شکیرا را به‌عنوان یکی از بهترین ترانه‌های تاریخ جام‌های جهانی می‌شناسند می‌تواند به‌خوبی مؤید میزان موفقیت این ترک باشد. بازار شایعات داغ است: آیا شکیرا و تام کروز با هم وارد رابطه شده اند؟ + عکس روز هفتم می (هفده اردیبهشت) سیزدهمین سالگرد انتشار آهنگ واکا واکا شکیرا بود. بسیاری از کاربران توئیتر به همین مناسبت در این روز شروع به بیان تحسین و تقدیر خود از شکیرا نمودند. سطح موفقیت این ترک موسیقی باورنکردنی بود و جای تعجب نیست که هنوز هم عده زیادی در اقصی نقاط دنیا حمایت و علاقه خود را نسبت به آن ابراز می‌کنند. این ماجرا یک‌ بار دیگر ثابت کرد که شکیرا چگونه با خلق این شاهکار قلب و روح طرفداران خود را تسخیر نمود. وفاداری طرفداران موسیقی به این خواننده کلمبیایی، خصوصا در این برهه متلاطم از زندگی او بسیار ستودنی است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...