رولی وینکلار : من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم/ عضلات پای هادی با هیچ بدنسازی قابل مقایسه نیست

کدخبر (178247) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 00:42
0 2667
رولی وینکلار : من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم/ عضلات پای هادی با هیچ بدنسازی قابل مقایسه نیست
رولی وینکلار هیولای هلندی دنیای پرورش اندام مهمان جدید ترین اپیزود پادکست «ماسل اند فیتنس» به میزبانی «دنیس جیمز» بود.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، پادکست «ماسل اند فیتنس» هر هفته با مجری گری «دنیس جیمز» به بررسی و واکاوی جدیدترین مسائل روز دنیای بدنسازی می پردازد. «کریس کورمیر» و «میلوس سارسف» دو تن از بهترین بدنسازان دوران طلایی بدنسازی در دهه نود میلادی نیز به طور معمول در این پادکست حضور دارند. طبق روال معمول پادکست، در هر اپیزود یک بدنساز سابق و یا اکتیو دعوت می شود و مجریان به بررسی دوران حرفه ای او و مسائل روز پرورش اندام می پردازند.سار مهمان این هفته دنیس جیمز «رولی وینکلار» یکی از حجیم ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام بود و علاوه بر مرور خاطرات «سامورایی» دنیای بادی بیلدینگ، در بخشی از پادکست صحبت های جالبی در مورد قهرمان فعلی مستر المپیا، «هادی چوپان» مطرح شد.

رولی وینکلار : من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم

هادی چوپان بعد از قهرمانی در مستر المپیا 2022

رونی وینکلار : عضلات پای هادی چوپان بی‌همتاست

در بخشی از پادکست دنیس جیمز از وینکلار می پرسد که آیا هادی چوپان موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد شد یا خیر؟ وینکلار پاسخ می دهد:

هیچ بدنسازی در دنیا عضلات پای هادی چوپان را ندارد، اما در صورتی که بدنسازی با عضلات پشت بهتر از هادی چوپان به روی استیج بیاید، قادر به شکست دادن هادی خواهد بود. به نظر من سامسون داودا شاید موفق به این کار شود.

در ادامه سارسف نظر کلی او را در مورد مستر المپیا ۲۰۲۳ می پرسد و وینکلار پاسخ می دهد:

اوه، سامسون… واو… در اخرین مسابقه دوران حرفه ای در رومانی با سامسون رقابت کردم و بعد از دیدن کاندیشن بدن او با خودم می گفتم که من اینجا چه غلطی می کنم؟ پیش از مسابقه وقتی سامسون را در بک استیج دیدم، فکر کردم که او بدن صاف و فلتی دارد و تهدید جدی به حساب نمی آید اما وقتی به روی استیج آمد و فیگور گرفت، بدن قرص و خشکی داشت. سامسون حتما روزی قهرمان مستر المپیا خواهد شد.

رولی وینکلار من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم مسابقات رومانی ۲۰۲۱ از راست: رافائل براندائو، سامسون داودا ، بهروز تابانی، رولی وینکلار

اشاره وینکلار به رقابت رومانی سال ۲۰۲۱ بود که «بهروز تابانی» بدنساز مستعد کشورمان هم در آن استیج حضور داشت و پس از «رافائل براندائو» و «سامسون داودا» به مقام سوم رسید، در شرایطی که وینکلار به مقامی بهتر از نهمی نرسید. رقابتی که سارسف مربی بهروز تابانی و سامسون داودا معتقد بود که می توانست با قهرمانی بهروز به پایان برسد.

نقل قول سارسف از کریس استو ؛ هادی مستحق قهرمانی در مسابقات دوبی 2016 بود

سارسف در ادامه مطلب جالبی را در مورد گرگ پارسی بیان می کند و می گوید که سال ها قبل با «کریس استو» مربی نامدار دنیای بدنسازی که سابقه مربی گری بزرگانی چون «جی کاتلر» را دارد صحبت کرده و نظر او را در مورد اولین حضور هادی چوپان در رقابت های حرفه ای خود در مسابقه دوبی ۲۰۱۶ جویا شده است.

ویدیو: ۵ نفر برتر استیج دوبی ۲۰۱۶

رقابتی که هادی رقیب مستقیم رولی وینکلار برای قهرمانی آن بود. کریس استو معتقد بود که هادی مستحق کسب عنوان قهرمانی بود و باید رولی وینکلار را شکست می داد. اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

رولی وینکلار من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم

رقابت هادی چوپان و رولی وینکلار در مسابقه دوبی ۲۰۱۶

رولی وینکلار من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم
رقابت هادی چوپان و رولی وینکلار در مسابقه دوبی ۲۰۱۶

 سارسف بعد از بیان این خاطره نظر وینکلار را در مورد اظهار نظر کریس استو می پرسد و اینکه آیا او با دیدن هادی و پتانسیل بدنی او، آینده ای درخشان را برای او متصور بوده است یا خیر؟ وینکلار در پاسخ می گوید:

بله، او واقعا پکیج خوبی را به روی استیج آورده بود و مشخص بود که در آینده حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت. اما در آن زمان من پکیج بدنی بهتری از او داشتم و بسیار حجیم تر بودم، در آن زمان هادی با من قابل مقایسه نبود.


ویدیو: فیگورهای انفرادی هادی چوپان در مسابقات دوبی 2016

دنیس جیمز صحبت را با اشاره به مسابقه «سن مارینو ۲۰۱۷» ادامه می دهد و می گوید که حق هادی در آن مسابقات هم کسب مدال طلا بود. مسابقه ای که در نهایت هادی پس از «سدریک مک میلان» فقید به نایب قهرمانی دست پیدا کرد. نکته جالب اینکه هادی در آن مسابقات «برندون کوری» قهرمان دو سال بعد مستر المپیا را شکست داده بود.رولی وینکلار من بسیار حجیم تر از هادی چوپان بودم

رقابت سن مارینو ۲۰۱۷ از راست: سدریک مک میلان ، هادی چوپان و برندون کوری

نظر شما چیست؟ آیا هادی چوپان شایسته قهرمانی در رقابت های حرفه ای دوبی در سال ۲۰۱۶ بود؟ آیا مجسمه ساندو بار دیگر به ایران خواهد آمد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...