ست رالینز قهرمان جدید WWE خواهد بود؟

شواهد از آن حکایت می‌کند که کمربند قهرمانی جدید کمپانی WWE احتمالا به ست رالینز خواهد رسید.
کدخبر (178219) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 01:12
0 644
ست رالینز قهرمان جدید WWE خواهد بود؟
شواهد از آن حکایت می‌کند که کمربند قهرمانی جدید کمپانی WWE احتمالا به ست رالینز خواهد رسید.

به گزارش سرخ نیوز، چشم‌انداز کمپانی WWE به شکل قابل توجهی درحال تغییر بوده و با معرفی یک کمربند جدید قهرمانی برای برند RAW سرعت بیشتری به خود گرفته است. رومن رینز بیشتر از یک سال است که هر دو کمربند «قهرمانی WWE» و «قهرمانی یونیورسال» که دو عنوان اصلی کمپانی هستند را در اختیار خود دارد. او از سال ۲۰۲۰ قهرمان یونورسیال و از سال ۲۰۲۲ قهرمان WWE محسوب می‌شود که این یعنی هر دو عنوان در برند SmackDown حاضرند و پس از مدت‌ها، برند Raw بدون هیچ یک از کمربندهای اصلی سازمان به فعالیت ادامه می‌داد. حالا اما کمربند «قهرمانی سنگین وزن» برای RAW طراحی شده تا این برند، بار دیگر سطح بالای رقابت را شاهد باشد. ست رالینز یا کودی رودز؛ چه کسی قهرمان جدید WWE خواهد بود؟

قهرمان جدید WWE کیست؟

به استثنای رندی اورتن که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر برای مدتی از میادین دور خواهد بود، برند RAW شاهد حضور نام‌های بزرگی است که همگی مدعی کسب این عنوان هستند. از جمله این نام‌های بزرگ، می‌توان به اج، ری میستریو، شیمس، ای‌جی استایلز، بابی لشلی، میز، فین بلر، شینسکه ناکامورا، آستین تئوری و البته کودی رودز و ست رالینز اشاره کرد. کمپانی WWE برای تعیین قهرمان جدید خود، تورنمنتی را تدارک دیده که فینال آن در رویداد نایت آف چمپینز (شب قهرمانان) به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود. این تورنومنت با حضور دوازده کشتی‌گیر، از ۱۸ اردیبهشت در برند RAW با برگزاری دو مسابقه سه نفره آغاز شد. در اولین مسابقه از تورنومنت قهرمانی کمربند سنگین وزن WWE، ست رالینز، شینسکه ناکامورا و دمین پریست در مسابقه‌ای سه نفره برابر یکدیگر قرار گرفتند که ست رالینز با اجرای فینیشر خود بر روی شینسکه ناکامورا، پیروز این نبرد لقب گرفت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ست رالینز قهرمان جدید WWE خواهد بود؟ در مسابقه دوم، فین بلر، کودی رودز و میز به مصاف هم رفتند. در حالی که پیشبینی‌ها از پیروزی کودی رودز در این مبارزه حکایت می‌کرد و او ضمن اجرای فینیشر خود و کاور کردن میز، فاصله‌ای با صعود به مرحله نیمه نهایی نداشت اما ناگهان براک لزنر با دخالت در مسابقه، مانع از پیروزی کودی رودز شد. لزنر فینیشر خود را بر روی کودی رودز اجرا کرد تا او کاملا از جریان مسابقه خارج شود در ادامه فین بلر از این فرصت طلایی استفاده کرد و پیروز این مسابقه شد تا در مرحله نیمه نهایی، برابر ست رالینز قرار گیرد. در دیدار حساس نیمه نهایی، بلر و رالینز مقابل هم قرار گرفتند و مبارزه‌ای جذاب را به ارائه گذاشتند. این مسابقه پر زد و خورد، نهایتا به سود ست رالینز به پایان رسید تا او به فینال تورنومنت کمربند سنگین وزن WWE صعود کند و منتظر حریف خود در این مرحله بماند.

شانس ست رالینز برای قهرمانی WWE بیشتر است؟

ست رالینز اگر بهترین کشتی گیر کمپانی WWE نباشد، قطعا یکی از بهترین‌هاست. استعداد فنی و البته نمایشی بالای رالینز، او را در دنیای کشتی کج به یکی از نام‌های بزرگ تبدیل کرده است. با چنین پتانسیلی اما از آخرین باری که او یکی از کمربندهای قهرمانی اصلی WWE را در اختیار داشته، حدود ۴ سال می‌گذرد که این برای کشتی گیری با ارزش و استعداد او، تاسف‌آور است. اما رالینز برای کسب عنوان قهرمانی، موانعی نیز در پیش روی خود می‌بیند. اگرچه او یکی از چهره‌های اصلی کمپانی محسوب شده و عملا نقش اصلی برند RAW را بازی می‌کند، اما مشکلات حل نشده‌اش با رومن رینز و البته رابطه نزدیک با هواداران، ممکن است موانع او برای تبدیل شدن به قهرمان سنگین وزن WWE باشند. با تمام این تفاسیر و درنظر گرفتن ۶ کشتی‌گیر باقی‌مانده که یکی از آن‌ها حریف رالینز در فینال تورنومنت قهرمانی خواهد بود، به نظر می‌رسد که ست رالینز شانس بهتری برای قهرمانی باشد؛ مگر این که همین قابل پیشبینی بودن قهرمانی او و البته سرمایه‌گذاری بلندمدت WWE روی آستین تئوری به عنوان یکی از چهره‌های اصلی آینده، تصمیم‌گیران کمپانی را وادار به تشکیل یک خط داستانی جدید کند. ست رالینز قهرمان جدید WWE خواهد بود؟

کودی رودز؛ بازگشت پرهیاهو برای هیچ

کودی رودز که همیشه کشتی‌گیری میان‌رده بود، سال ۲۰۱۶ به امید یافتن فرصت‌هایی مناسب برای تبدیل شدن به کشتی‌گیری بهتر، کمپانی WWE را ترک کرد. او در ادامه دوران حرفه‌ای کشتی کج خود، در کمپانی‌هایی نظیر ROH، TNA و NJPW فعالیت کرد تا زمانی که نوبت به AEW رسید. در AEW کودی رودز علاوه بر این که یکی از مدیران محسوب می‌شد، از چهره‌های اصلی کمپانی بود. پس از چهار سال فعالیت مثبت در AEW که شهرت خوبی هم برای او به ارمغان داشت، رودز در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت تا بار دیگر به WWE بازگردد، بازگشتی با استقبال بی‌نظیر هواداران همراه بود اما تاکنون، موفق به نظر نمی‌رسد. ست رالینز قهرمان جدید WWE خواهد بود؟ پس از بازگشت کودی رودز به دبلیو دبلیو ای، او تنها پس از سه مسابقه دچار پارگی عضله شد و برای ۹ ماه از میادین دور ماند. پس از بازگشست از مصدومیت، رودز برنده مسابقه رویال رامبل شد اما در رسلمنیا ۳۹ برابر رومن رینز شکست خورد تا دستش از قهرمانی کوتاه بماند. حالا او در تورنومنت قهرمانی سنگین وزن نیز خیلی راحت حذف شد تا یک عنوان دیگر را نیز دور از دسترس خود ببیند. در صورت ادامه چنین روندی، به نظر می‌رسد که کودی رودز خیلی زود، دوباره تبدیل به یک کشتی‌گیر میان‌رده خواهد شد و کمپانی WWE با ادامه سرمایه‌گذاری روی نام‌هایی نظیر براک لزنر و رومن رینز و قمار روی چهره‌های جوانی نظیر آستین تئوری، از پتانسیل این کشتی‌گیر بی‌بهره خواهد ماند. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...