فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «پول» باشند

جیک پاول در یک مصاحبه نظرش را درباره شکست‌ناپذیری فلوید می ودر در بوکس بیان می‌کند.
کدخبر (178087) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:16
0 98
فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «پول» باشند
جیک پاول در یک مصاحبه نظرش را درباره شکست‌ناپذیری فلوید می ودر در بوکس بیان می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، شکست‌ناپذیر ماندن در طول دوران حرفه‌ای، یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که یک بوکسور بزرگ می‌تواند در زمان بازنشستگی خود داشته باشد. اگرچه چنین دستاوردی جذاب و فریبنده است اما به آسانی به‌دست نمی‌آید و کمتر بوکسوری توانسته چنین مسیری را طی کرد. به جرات می‌توان گفت فلوید می ودر به‌عنوان یکی از 5 بوکسور تاریخ که توانسته در 5 کلاس وزنی مختلف به قهرمانی جهان برسد، تنها کسی است که توانسته به کوه المپیوس صعود کند.

رکورد شکست ناپذیری فلوید می ودر

این بوکسور 46 ساله در لیست بوکسورهایی قرار دارد که هیچ رقیبی نتوانست وی را شکست دهد؛ اما علی‌رغم این شکوه و افتخار کم‌نظیر، به‌نظر می‌رسد فلوید می ودر اکنون خود را در میان یک چالش بزرگ و موقعیتی سرزنش‌کننده یافته است. جیک پاول، به‌عنوان یوتیوبری که حالا به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شده، معتقد است که فلوید می ودر تنها عاملی است که باعث شده دنیای بوکس نتواند بر سر انجام مبارزات دسته سنگین‌وزن به یک نتیجه مشخص برسد. او در ادامه بحث کرد که چگونه میراث می ودر جونیور نمونه‌ای برای بوکسورهای دیگر بود تا در طول دوران حرفه‌ای خود، شکست نخورده بمانند. جیک پاول همچنین عنوان کرده که چگونه روند شکست‌ناپذیری فلوید می ودر بر دیگر ورزشکاران این عرصه تأثیر گذاشته و باعث شده آن‌ها تلاش کنند تا همچون می ودر در دوران حرفه‌ای بوکس خود بدون شکست باقی بمانند.

فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «پول» باشندمصاحبه جیک پاول درباره فلوید می ودر

جیک پاول اخیراً در مسابقات فرمول یک میامی حضور پیدا کرد و در آنجا مصاحبه‌ای انجام داد و نظر خود را در مورد اختلافات به وجود آمده در دسته سنگین وزن بیان کرد. این در شرایطی است که این بوکسور 26 ساله قرار است در ماه آگوست با قهرمان سابق UFC، نیت دیاز مبارزه کند. فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «مانی» باشند پاول در این مورد می‌گوید:
این موضوع واقعاً آزاردهنده است. فکر می‌کنم مبارزان حاضر نیستند رکورد شکست‌ناپذیری خود را به‌سادگی از دست بدهند و همه چیز را به خطر بیندازند. به‌نظر می‌رسد میراث آن‌ها و شکست‌ناپذیر بودن برای آن‌ها مهم‌تر است.
همچنین پاول بدون هیچ اغماضی نظر خود را درباره رکورد شکست‌ناپذیری فلوید می ودر بیان کرده است. او می‌گوید:
فلوید می ودر باعث شد چنین شرایطی پیش بیاید. به همین خاطر اگر شکست بخوری، دیگر دیده نمی‌شوی. قهرمانان بوکس باید بیشتر وارد مسابقه شوند و با نام‌های بزرگ دیگر رقابت کنند. بوکسورهای تأثیرگذار باید ریسک کنند و وارد مبارزه شوند.
فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «پول» باشندهواداران از اوضاع دسته سنگین وزن بوکس راضی نیستند. در حالیکه آن‌ها منتظر رویارویی بوکسورهای سرشناس در این دسته هستند. با این حال، به طور کلی، همه مباحث در مورد این تقابل‌ها کنار گذاشته شده است. به عنوان مثال، در شرایطی که همه در انتظار رقابت قهرمانی بلامنازع دسته سنگین‌وزن میان تایسون فیوری و الکساندر اوسیک بودند اما مذاکرات میان دو طرف به نتیجه نرسید و مبارزه‌ای برگزار نشد. ازسوی دیگر، هواداران منتظر تأیید مبارزه آنتونی جاشوا و دیونتای وایلدر هستند که اندی رویز نیز در این میان حضور دارد. اما هنوز اعلامیه رسمی در این مورد منتشر نشده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...