کانر مک گرگور مقابل فلوید می ودر، نسخه دوم / کدام یک ناک اوت خواهند شد؟

کانر مک گرگور برای مبارزه دوباره با فلوید می ودر درحال آماده شدن با ورژنی جدید است.
کدخبر (178148) 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:21
0 294
کانر مک گرگور برای مبارزه دوباره با فلوید می ودر درحال آماده شدن با ورژنی جدید است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در رابطه با مبارزه دیگری با فلوید می ودر صحبت کرده و اظهار کرده که در صورت برگزاری این مبارزه، در چه قسمت‌هایی تغییر ایجاد خواهد کرد. فلوید می ودر و کانر مک گرگور در سال 2017 با یکدیگر مبارزه کردند و در پایان، کانر مک گرگور شکست خورد و فلوید می ودر او را تکنیکال ناک اوت کرد. با این حال، مک گرگور، از آن زمان تاکنون، بارها در رابطه با این مبارزه صحبت کرده و اظهار کرده که اگر به او فرصت دیگری داده شود، قطعاً کار می ودر را تمام خواهد کرد.

کانر مک گرگور مقابل فلوید می ودر، نسخه دوم / کدام یک ناک اوت خواهد شد؟

نظر کانر مک گرگور درباره مبارزه با فلوید می ودر

مک گرگور در رابطه با این مبارزه به Inside Fighting گفت:
من مدت زیادی به این مبارزه فکر کردم و آن را بررسی کردم و با نتیجه این مبارزه هیچ مشکلی ندارم. اگر قرار باشد که بار دیگر با او مبارزه کنم، قطعاً به‌دنبال ناک اوت کردن او خواهم بود و دوست دارم که با مربی‌های قدیمی‌ام برای این مبارزه آماده شوم؛ همان مربی‌هایی که پس از اتمام این مبارزه، دوباره با آن‌ها شروع به کار کردم. من حس می‌کنم که استایل مبارزه کردن من از آن موقع بهبود یافته است.
او باور دارد که با تغییر دادن مربیانش، می‌تواند از پس یکی از بزرگ‌ترین مبارزان تاریخ بر بیاید. او همچنین عقیده دارد که یکی از دلایل اصلی شکست او مقابل می ودر، اون رودی و جان کاوانا هستند که مربیگری او را برعهده گرفته بودند. با این حال، مک گرگور در سال‌های بعد، مربی خود را عوض کرد و به فیل ساتکلیف، یکی از مربیان قدیمی خود روی آورد.
کانر مک گرگور مقابل فلوید می ودر، نسخه دوم / کدام یک ناک اوت خواهد شد؟

کناره گیری فلوید می ودر از بوکس به چه دلیل بود؟

می ودر که هم‌اکنون 46 سال دارد، رسماً پس از این مبارزه، از دنیای بوکس کناره‌گیری کرد، اما همچنان گاهی اوقات، مقابل افراد مختلف در مبارزات تشریفاتی و غیررسمی مبارزه می‌کند. کانر مک گرگور مقابل فلوید می ودر، نسخه دوم / کدام یک ناک اوت خواهد شد؟ او تاکنون با ستاره‌های زیادی روبه‌رو شده و در هیچ کدام از مبارزه‌های رسمی‌اش شکست نخورده است؛ از مبارزان هنرهای رزمی گرفته تا سلبریتی بسیار پرطرفدار. او همچنین باید با جان گاتی سوم در تاریخ بیست و یکم خرداد (یازدهم ژوئن) مبارزه کند. می ودر سال گذشته این فرصت را به مک گرگور داد تا آن‌ها بار دیگر در مبارزه‌ای رسمی یا غیررسمی با یکدیگر مبارزه کنند. «بدنام» نیز هیزم آتش را بیشتر کرد و ویدیویی از راند نهم مبارزه آن‌ها در لاس وگاس را در فضای مجازی منتشر کرد.

ویدیو: هایلایت مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور در سال 2017

او در این پست نوشت:
باید این را بدانی که این دفعه من تغییراتی را در مبارزه خودم به وجود خواهم آورد و این بار کار تو را تمام می‌کنم. اگر غیر از این فکر کنی، واقعاً احمقی!
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...