جستجوی کیم کارداشیان برای یافتن شریک زندگی جدید در سالن بسکتبال!

کیم کارداشیان ترجیح داد مسابقه لس آنجلس لیکرز در پلی آف NBA را از نزدیک ببیند؛ اتفاقی که بدون حاشیه نبود.
کدخبر (178644) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:43
0 147
جستجوی کیم کارداشیان برای یافتن شریک زندگی جدید در سالن بسکتبال!
کیم کارداشیان ترجیح داد مسابقه لس آنجلس لیکرز در پلی آف NBA را از نزدیک ببیند؛ اتفاقی که بدون حاشیه نبود.

به گزارش سرخ نیوز، دوشنبه شب، لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی مهمی مقابل گلدن استیت واریرز از نیمه نهایی کنفرانس غرب پلی آف NBA دست یافت و با نتیجه 3-1 از حریف خود پیش افتاد تا تنها یک قدم با رسیدن به فینال کنفرانس غرب فاصله داشته باشد. فصلی که برای بنفش و طلایی پوشان خوب پیش نرفت، حالا می‌تواند به بهترین شکل ممکن به پایان برسد. علاوه بر حضور جک نیکلسون در دیدار لس آنجلس لیکرز مقابل گلدن استیت واریرز، این دیدار تماشاگران ویژه دیگری نظیر کریس پرت و کریم عبدالجبار هم داشت اما کسی که توجهات بیشتری را نسبت به خود جلب کرد، کسی نبود جز کیم کارداشیان. جستجوی کیم کارداشیان برای یافتن شریک زندگی جدید در سالن بسکتبال!

کیم کارداشیان طرفدار لس آنجلس لیکرز است

کیم کارداشیان برای تماشای دیدار لیکرز مقابل واریرز، به همراه یکی از دوستان و مادرش کریس جنر به ورزشگاه کریپتو دات کام آرنا رفته بود؛ حضوری که با واکنش گسترده و البته بسیار سریع در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. بسیاری از کاربران، حضور او برای تماشای یک مسابقه بسکتبال را زیر سوال بردند. عده‌ای او را «مستأصل» خطاب کردند و شخصی در این خصوص نوشت:
کیم کارداشیان به دنبال مرد جدیدی است؛ او ورزش را دوست ندارد!
پس از پایان زندگی مشترک با کانیه وست، کارداشیان برای مدتی با کمدین و بازیگر مشهور هالیوودی، پیت دیویدسون، برای مدتی وارد رابطه عاشقانه شد. رابطه‌ای همانند قرار عاشقانه مائورو ایکاردی و کیم کارداشیان در غیاب واندا نارا، دوام چندانی نداشت و او از سال گذشته، مجرد مانده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...