ماجراهای ادامه دار جورجینا رودریگز و پسر رونالدو ؛ فقط من اجازه دارم او را کتک بزنم!

جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو اعلام کرده که تنها اوست که اجازه دارد کریستیانو رونالدو جونیور، فرزند بزرگ ستاره پرتغالی را کتک بزند!
کدخبر (178512) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:58
0 1396
ماجراهای ادامه دار جورجینا رودریگز و پسر رونالدو ؛ فقط من اجازه دارم او را کتک بزنم!
جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو اعلام کرده که تنها اوست که اجازه دارد کریستیانو رونالدو جونیور، فرزند بزرگ ستاره پرتغالی را کتک بزند!

به گزارش سرخ نیوز، در مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم»، تصاویری از ارتباط صمیمانه جورجینا رودریگز با پسر بزرگتر کریستیانو رونالدو به نمایش درآمد و به نظر می‌رسد که ارتباط خوب و صمیمانه ای بین آنها وجود دارد. خود جورجینا رودریگز نیز اخیرا در یکی از پست‌های اینستاگرامش اعتراف کرده که تنها اوست که می تواند پسر رونالدو را بزند. در این ویدیو، کریستیانو رونالدو جونیور، در حال نوشتن چیزی روی کاغذ است که ناگهان برادر کوچکش متئو، به سمتش می آید و سعی می کند تا او را کتک بزند. جونیور سریع، به جورجینا شکایت کرده و می گوید:
دیدی متئو چه کار کرد؟ وقتی داشتم با خودکار چیزی می نوشتم، او مرا زد.
و جورجینا جواب داد:
متئو، او را نزن. فقط من می‌توانم این کار را بکنم!
البته این بیشتر یک شوخی بانمک به نظر می رسد. در این ویدیو ارتباط شیرین و دوستانه جورجینا و پسر بزرگتر رونالدو به نمایش درآمده. در زمانی که جورجینا و کریس رونالدو با هم آشنا شدند، رونالدو جونیور یک پسر بچه بود و حالا به نظر می رسد که آنها یک نامادری- پسر فوق العاده برای هم هستند و لحظاتی پر از سرگرمی و شادی را در کنار هم سپری می کنند و جورجینا به خوبی توانسته در نقش و قالب خودش جا افتاده و ارتباط خوبی با جونیور بگیرد. در جریان مستند «من جورجینا هستم»، او درباره سبک مادری اش صحبت هایی کرد و از اهمیت تربیت فرزندان بدون توسل به خشونت حرف زد. خانواده کریستیانو رونالدو بعد از انتقال این ستاره پرتغالی به باشگاه النصر، این روزها در شهر ریاض پایتخت عربستان سکونت دارند.

واکنش جورجینا به شایعه جدایی از کریستیانو رونالدو

در هفته های اخیر اخبار متعددی در مورد زندگی این زوج جوان به گوش می‌رسد. چند هفته پیش شنیده می‌شد که کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز به یکی از بزرگترین بحران‌های زندگی‌شان برخورده‌اند ولی اندکی بعد، جورجینا در شبکه های اجتماعی این موضوع را تکذیب کرد. اما کمی بعدتر جنجال دیگری در شبکه های اجتماعی مطرح شد. جورجینا : فقط من اجازه دارم پسر رونالدو را بزنم شنیده می شد که ستاره پرتغالی از حضور در باشگاه النصر ناراضی است و حتی به گوش می رسید که ممکن است به فکر ترک این تیم افتاده باشد و جورجینا هم پستی رمزآلود را برای هوادارانش در اینستاگرام منتشر کرد. باید این نکته را درنظر داشت که کریستیانو رونالدو همیشه دوست داشته که در کانون توجهات باشد؛ اما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر او از نظر رسانه‌ای در فضای خوبی قرار ندارد. البته خود CR7 در شبکه های اجتماعی به هیچ یک از این مسائل و جنجال‌ها اشاره نکرده و این زوج جنجالی از طریق پیغام های غیرمستقیمی پاسخگوی سوالات می شوند. به تازگی جورجینا با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام به زبان اسپانیایی نوشته: «پاسخ‌ها در چشمان توست.» و هنوز افراد در تلاشند تا متوجه شوند که مخاطب پیغام جورجینا کیست و در بسیاری از این گمانه زنی‌ها، مخاطب این پیغام، کریستیانو رونالدو به نظر می‌رسد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...