نگرانی سلبریتی ها از کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز !

درحالی که کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز درحال انتشار است اما باعث ترس و نگرانی بسیاری از سلبریتی‌ها شده است.
کدخبر (178607) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:26
0 130
نگرانی سلبریتی ها از کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز !
درحالی که کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز درحال انتشار است اما باعث ترس و نگرانی بسیاری از سلبریتی‌ها شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بریتنی اسپیرز، خواننده سرشناس آمریکایی، در کتاب خاطراتش از مسائل مختلفی صحبت کرده. بعد از اعلام این که در این کتاب، واقعیت‌های زیادی در مورد تجربیات بریتنی در زندگی ذکر شده، بسیاری از سلبریتی‌ها به‌شدت نگران شده‌اند و حتی بسیاری از آن‌ها آماده‌اند تا در واکنش به اظهارات بریتنی، شکایت‌های قانونی و قضایی علیه او ترتیب دهند. روزنامه سان آمریکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که انتشارات Simon & Schuster، که مسئولیت چاپ کتاب خاطرات بریتنی را عهده‌دار است، همین حالا هم، چندین نامه تند و تیز قانونی دریافت کرده است. طرفداران نگران بریتنی اسپیرز هستند؛ پای مشکلات روانی در میان است؟

کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز

در گزارشی که درباره کتاب خاطرات بریتنی منتشر شده میخوانیم:
بریتنی در این کتاب کاملاً صادقانه حرف زده و بسیاری از سلبریتی‌ها را عصبی کرده. برخی از آن‌ها که بریتنی را می‌شناسند و نگران آن هستند که او در مورد آن‌ها نیز مطالبی را در کتابش نوشته باشد، نامه‌های حقوقی تند و تیزی را برای ناشر این کتاب ارسال کرده‌اند.
البته هنوز زمان دقیق انتشار و عرصه این کتاب به بازار مشخص نیست و با توجه به نگرانی‌هایی که اخیراً ایجاد شده، ممکن است برخی از این موارد قانونی، قبل از انتشار کتاب حل و فصل شوند. بریتنی اسپیرز در 25 سال اخیر در کانون توجهات بود و سال‌های سختی را هم پشت سرگذاشت و در این مسیر جنجال‌های متعددی هم با برخی سلبریتی‌ها داشت. از ارتباطش با جاستین تیمبرلیک گرفته تا ازدواج اخیرش با سام اصغری، که در جشن ازدواج آن‌ها، سلبریتی‌هایی مثل مدونا، پاریس هیلتون، سلنا گومز و چندین نفر دیگر حضور داشتند. طبق گفته ناشران، این کتاب که احتمالاً جزو پرفروش‌های بازار خواهد شد، احتمالاً در فصل پائیز به کتاب‌فروشی‌ها خواهد رسید. یکی از منابع آگاه در این باره گفته:
کتاب بریتنی، داستان پیروزی است. او آسیب‌پذیرترین لحظات زندگی‌اش، از زمانی که دختر کوچکی با رؤیاهای بزرگ بود، تا جدایی‌اش از جاستین تیمبرلیک، زمانی که سرش را تراشید و در نهایت نبردش با خانواده‌اش برسر حضانت او و... را روایت کرده.
در ادامه می خوانیم:
این کتاب داستان بقا و یافتن راهی برای خوشبختی با همسرش سام اصغری است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...