افشاگری پریانکا چوپرا از روابط جنجالی‌اش؛ از شاهرخ خان تا نیک جوناس!

پریانکا چوپرا سرانجام سکوتش را درباره روابط گذشته خود با ستارگان بالیوود شکست.
کدخبر (179041) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:42
0 1666
افشاگری پریانکا چوپرا از روابط جنجالی‌اش؛ از شاهرخ خان تا نیک جوناس!
پریانکا چوپرا سرانجام سکوتش را درباره روابط گذشته خود با ستارگان بالیوود شکست.

به گزارش سرخ نیوز، پریانکا چوپرا از هر فرصتی برای حضور در تیتر یک اخبار استفاده می‌کند. این بازیگر هندی که در حال حاضر مشغول تبلیغ فیلم جدید خود (دوباره عشق) است، با حضور در پادکست الکس کوپر و افشاگری‌های تکان‌دهنده‌ای در مورد زندگی مشترک خود، توجه مخاطبان و هواداران خود را بار دیگر جلب کرد. گزارش‌ها از آن حکایت می‌کند که پریانکا چوپرا پیش از ازدواج با نیک جوناس، خواننده مشهور آمریکایی، با ستارگان بالیوودی و هم‌بازیانش روابط عاطفی مختلفی را تجربه کرده است. از جمله نام‌هایی که اطراف زندگی عاطفی پریانکا شنیده می‌شود، می‌توان به شاهرخ خان، هارمن باویجا و شهید کاپور اشاره کرد که همگی آن‌ها در سینمای هند، اسم و رسم دارند. افشاگری پریانکا چوپرا از روابط جنجالی‌اش؛ از شاهرخ خان تا نیک جوناس! پریانکا چوپرا و نیک جوناس که ده سال از او جوان‌تر است، با هم ازدواج کرده و در کنار دخترشان که در سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد، زندگی خوب و شادی دارند. پریانکا با داشتن بیش از 87 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، یکی از محبوب ترین بازیگران زن بالیوود در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

روابط عاشقانه پریانکا چوپرا ، یکی پس از دیگری!

پریانکا چوپرا در پادکست الکس کوپر، در خصوص روابط عاشقانه خود صحبت کرد و توضیح داد که چطور از رابطه‌ای به رابطه دیگر وارد می‌شده است. چوپرا گفت:
من از رابطه‌ای به رابطه‌ای دیگر رفتم و در فاصله بین آن‌ها، اصلا به خودم زمان نمی‌دادم. البته این روند با آغاز آخرین رابطه ام به پایان رسید. 
پریانکا چوپرا و شاهرخ خان برای مدتی باهم در ارتباط بوده‌اند. چوپرا در خصوص روابط عاشقانه‌اش که با همکارانش شکل می‌گرفت، توضیح داد:
فکر می‌کنم خیلی کار می‌کردم این موضوع همیشه به قرار گذاشتن با همکارانی که در صحنه فیلمبرداری با آن‌ها ملاقات می‌کردم، ختم می‌شد. فکر می‌کنم که تصور می‌کردم ایده‌ای از این که یک رابطه باید چگونه باشد داشتم؛ و به دنبال آن بودم و سعی می‌کردم افرادی که وارد زندگی‌ام شده‌اند را در ایده‌ام از روابط عاشقانه جا بدهم. این درحالی بود که با افراد بزرگی قرار می‌گذاشتم.
پریانکا چوپرا در خصوص چالش‌هایی که در زندگی عاطفی‌اش داشته، افزود:
بله، ممکن است برخی از روابطم بسیار بد تمام شده باشد اما تمام افرادی که با آن‌ها قرار گذاشته‌ام، واقعا فوق‌العاده بوده‌اند. پس از آخرین رابطه‌ای که پیش از ازدواج داشتم، به معنای واقعی کلمه برای مدت دو سال به خودم مرخصی دادم و این دلیل مهمی داشت.
پریانکا چوپرا در سال ۲۰۲۳ فیلم «دوباره عشق» را در هالیوود روی پرده‌های سینما خواهد داشت که بازسازی عنوانی آلمانی با نام «پیامکی برای تو» است. «دوباره عشق» از ۲۲ اردیبهشت اکران خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...