امبر هرد و شروع یک زندگی تازه در اسپانیا

بعد از اتمام پروسه دادگاه طولانی و جنجالی جدایی امبر هرد و جانی دپ، خانم هرد اخیرا همراه با دخترش ساکن اسپانیا شده است.
کدخبر (178959) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:21
0 222
امبر هرد و شروع یک زندگی تازه در اسپانیا
بعد از اتمام پروسه دادگاه طولانی و جنجالی جدایی امبر هرد و جانی دپ، خانم هرد اخیرا همراه با دخترش ساکن اسپانیا شده است.

به گزارش سرخ نیوز، امبر هرد ستاره سرشناس و جنجال آفرین هالیوود بعد از آنکه در دادگاه جدایی اش از جانی دپ محکوم شد، تصمیم گرفته تا زندگی تازه ای را به دور از دنیای پر سرو صدای هالیوود از سرگرفته و به اسپانیا نقل مکان کرده است. بعد از اتمام پروسه دادگاه طولانی و جنجالی جدایی امبر هرد و جانی دپ، خانم هرد اخیرا همراه با دخترش ساکن اسپانیا شده است. شنیده می شود که او این روزها حتی دیگر به زبان انگلیسی هم صحبت نمی کند و ترجیح می دهد تا با زبان اسپانیایی کارهایش را پیش ببرد.

راه عجیب برای رهایی از گذاشته؛ امبر هرد نامش را تغییر داد!

یکی از دوستان امبر هرد در گفتگو با دیلی میل این خبر را تائید کرده و اعلام کرده که امبر هرد حتی نامش را تغییر داده تا به طور کلی از گذشته اش رها شود. او در طول این مدت چند باری در اسپانیا مشاهده شده. در ماه اکتبر بود که تصاویری از امبر در جزیره مایورکا منتشر شد و کمی بعد هم او در پارک کودکان شهر مادرید همراه با دختر 2 ساله اش اوناگ دیده شد. البته بعید است که او بخواهد به طور کامل در اسپانیا زندگی کند و بازگشت او به آمریکا هم گزینه محتملی است. امبر هرد و شروع یک زندگی تازه در اسپانیاشنیده می شود که امبر هرد بعد از برگزاری جلسات دادگاه ورشکسته شده و خانه 1.7 میلیون دلاری اش در کالیفرنیا را نیز از دست داده. به گفته یکی از دوستان امبر هرد که بازیگر هم هست، او اسمش را به چیزی شبیه «مارتا جین کاماری» تغییر داده که یک جهانگرد آمریکایی در قرن نوزدهم بوده.

امبر هرد هالیوود را ترک کرده و عجله ای برای بازگشت ندارد

یکی از نزدیکان امبر هرد در مورد او به دیلی میل گفته:
می توانم بگویم که هرد هالیوود را ترک کرده و بی سروصدا با دختر کوچکش اوناگ به اسپانیا رفته. او دو زبانه است و به زبان اسپانیایی تسلط دارد و از زندگی در آنجا راضی است و دخترش را به دور از هرگونه حاشیه ای بزرگ می کند. بعید می دانم که امبر عجله ای برای بازگشت به دنیای کار یا هالیوود داشته باشد و هرزمانی که پروژه خوبی به او پیشنهاد شود و یا زمان مناسبی برایش باشد، باز خواهد گشت.
امبر هرد و شروع یک زندگی تازه در اسپانیالازم به ذکر است که دادگاه جدایی هرد و جانی دپ در ژوئن سال 2022 به پایان رسید و دادگاه خانم هرد را به پرداخت غرامتی 10 میلیون دلاری به جانی دپ محکوم کرد. البته امبر هرد همچنان منتظر رای دادگاه تجدید نظر است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...