زمزمه های بازگشت نیت دیاز به UFC ؛ اسطوره بازمی گردد

قرار است به زودی مبارزه ای بین نیت دیاز و جیک پاول برگزار شود که این خبر بازگشت نیت دیاز به UFC هیجان هواداران را به همراه داشته است.
کدخبر (178740) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:24
0 171
زمزمه های بازگشت نیت دیاز به UFC ؛ اسطوره بازمی گردد
قرار است به زودی مبارزه ای بین نیت دیاز و جیک پاول برگزار شود که این خبر بازگشت نیت دیاز به UFC هیجان هواداران را به همراه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه نیت دیاز نشانه‌هایی را از بازگشت احتمالی به UFC بروز داد موجی از هیجان در میان طرفداران MMA به راه افتاد. دیاز قرار است به‌زودی در جریان یک مبارزه بوکس در برابر جیک پاول قرار گیرد و طرفداران این اسطوره UFC شدیدا مشتاق بازگشت دوباره او به روی رینگ هستند.

ادامه کار نیت دیاز در بوکس یا UFC ؟

نیت دیاز در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از مبارزه با جیک پاول گفته است که بازگشت به UFC یکی از گزینه‌های پیش روی اوست:
UFC یکی از گزینه‌هاست و من از بازگشت به این مسابقات خوشحال خواهم شد. دوست دارم یک بار دیگر روی رینگ و برای کسب کمربند مبارزه کنم. من از بازگشت به یو اف سی و یا مبارزه با صاحبان کمربند در بوکس استقبال می‌کنم.
نیت دیاز را با سبک مبارزه جسورانه‌اش و توانایی‌اش در به زمین زدن بزرگترین مبارزان دنیا می‌شناسند. او در طی دوران حرفه‌ای خود در برابر نام‌های بزرگی چون کانر مک گرگور، خورخه ماسویدال و بنسون هندرسون قرار گرفت و همیشه مایل بود تا سخت‌ترین چالش‌ها را تجربه کند. زمزمه های بازگشت نیت دیاز به UFC ؛ اسطوره بازمی گردد

بازگشت نیت دیاز به UFC

بازگشت دیاز به UFC بدون شک رخدادی بزرگ را در دنیای ام ام ای رقم خواهد زد. از زمان خداحافظی دیاز تا همین امروز طرفداران این ورزش همواره خواهان بازگشت او به UFC بوده‌اند. بازگشت اسطوره می‌تواند سیاهه‌ی نام‌های بزرگ حاضر در این مسابقات را غنی‌تر از قبل نیز کند. دیاز ضمن صحبت از احتمال بازگشت به UFC ، از احتمال رویارویی با صاحبان کمربند در بوکس نیز سخن گفته است. این چالشی تازه برای این مبارز کهنه‌کار خواهد بود؛ اما دیاز همواره از چالش‌های تازه استقبال می‌کند. صرف نظر از اینکه پایان نیت دیاز چگونه رقم خواهد خورد، او تا همینجا نیز میراثی عظیم را از خود بجا گذاشته است. اما یک بازگشت موفقیت‌آمیز به UFC و یا کسب کمربند در دنیای بوکس می‌تواند برگ زرین دیگری به رزومه درخشان او بیفزاید. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...