ضرری که بن افلک از رابطه با جنیفر لوپز دید / دوران حرفه‌ای ستاره هالیوود در حال نابودی بود!

مت دیمون معتقد بود که رابطه بن افلک با جنیفر لوپز، می‌توانست باعث به خطر افتادن حرفه‌ی این بازیگر شود.
کدخبر (178965) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:40
0 309
ضرری که بن افلک از رابطه با جنیفر لوپز دید / دوران حرفه‌ای ستاره هالیوود در حال نابودی بود!
مت دیمون معتقد بود که رابطه بن افلک با جنیفر لوپز، می‌توانست باعث به خطر افتادن حرفه‌ی این بازیگر شود.

به گزارش سرخ نیوز، مت دیمون و بن افلک از نزدیک‌ترین دوستان همدیگر محسوب می‌شوند و رابطه برادرگونه آن‌ها، زبان‌زد هالیوود است. این دو بازیگر، دوران حرفه‌ای خود در صنعت سینما را باهم آغاز کردند و برای فیلم‌نامه «ویل هانتینگ خوب» که عامل شهرت آن‌ها بود، مشترکا برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شدند. در اواسط سال ۲۰۰۲، رابطه عاشقانه‌ای بین جنیفر لوپز و بن افلک برقرار شد که به مدت حدودا دو سال به طول انجامید. این رابطه عاشقانه اما مصادف شد با نقش‌آفرینی افلک در فیلم‌هایی سطح پایین و غالبا زیان‌آور. گل سر سبد این عناوین ضعیف سینمایی هم کمدی رمانتیک «جیلی» بود که بن افلک و جنیفر لوپز در آن به عنوان بازیگران نقش اصلی روبه‌روی هم قرار گرفتند. در بد بودن فیلم «جیلی» همین بس که با هزینه‌ای ۷۶ میلیون دلاری، تنها ۷ میلیون دلار فروش داشت و در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) امتیاز بسیار نازل ۲.۶ از ۱۰ را کسب کرده است. جیلی برنده ۶ جایزه تمشک طلایی (مراسمی که سالانه از بدترین «شکست‌های سینمایی» تقدیر می‌کند) شد و افلک و لوپز جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد و زن را دریافت کردند. ضرری که بن افلک از رابطه با جنیفر لوپز دید / دوران حرفه‌ای ستاره هالیوود در حال نابودی بود

رابطه‌ آسیب‌زای جنیفر لوپز و بن افلک

مت دیمون از تغییر روند کاری بن افلک پس رابطه عاشقانه اولیه با جنیفر لوپز، آگاه شده بود و اعتقاد داشت به واسطه حضور افلک در مرکز توجهات، دوران بازیگری او در حال نابود شدن است. وقتی لوپز و افلک برای اولین بار وارد رابطه عاشقانه شدند، مت دیمون در گفت‌وگویی توضیح داد که جنبه اجتماعی و رسانه‌ای رابطه این زوج که آن‌ها را تبدیل به هدف اول دنیای رسانه‌ها کرده شده است، عواقب منفی برای حرفه دوست صمیمی‌اش خواهد داشت. مت دیمون در این مصاحبه گفت:
اگر در تیررس آن‌ها (رسانه‌ها) قرار گرفتید، واقعاً دچار مشکل خواهید شد. در واقع، رابطه‌ مستقیمی بین این که شما تیتر اصلی اخبار آن‌ها باشید و اتفاقی که برای دوران حرفه‌ای‌تان به عنوان یک بازیگر می‌افتد، وجود دارد. خود بن، بیشتر از همه به این موضوع آگاه است.
جنیفر لوپز و بن افلک قرار بود در سال ۲۰۰۴ با هم ازدواج کنند، اما راه‌شان از هم جدا شد. افلک پس از جدایی از جنیفر لوپز، برنده دو جایزه اسکار دیگر نیز شد. این زوج تقریباً بعد از دو دهه، دوباره رابطه عاشقانه خود را احیا و در سال ۲۰۲۲ سرانجام باهم ازدواج کردند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...