ملاقات شکیرا و تام کروز / برخورد صمیمانه‌ای که همه را شگفت‌زده کرد

دیدار گرم و دوستانه تام کروز با شکیرا در حاشیه مسابقه فرمول یک گرندپری میامی، شابعاتی را پیرامون این دو هنرمند مشهور به وجود آورده است.
کدخبر (178605) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:32
0 246
ملاقات شکیرا و تام کروز / برخورد صمیمانه‌ای که همه را شگفت‌زده کرد
دیدار گرم و دوستانه تام کروز با شکیرا در حاشیه مسابقه فرمول یک گرندپری میامی، شابعاتی را پیرامون این دو هنرمند مشهور به وجود آورده است.

به گزارش سرخ نیوز، فرمول یک تنها به مسابقه چند اتومبیل محدود نیست و حواشی اطراف پیست آن، همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها، حضور سلبریتی‌های برای تماشای این مسابقات است. همانند گرندپری باکو که با حضور ایوانا نول و ملاقات او با شارل لکرک توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، گرندپری میامی نیز انتظارات را برآورده کرد و به رژه افراد مشهور تبدیل شد. یکی از چشم‌گیرترین اتفاقات این رویداد، دیدن شکیرا و تام کروز در کنار یکدیگر بود که صمیمانه صحبت می‌کردند. ملاقات شکیرا و تام کروز / برخورد صمیمانه‌ای که همه را شگفت‌زده کرد برخلاف غافلگیر شدن هواداران اما منابع نزدیک به این دو هنرمند مشهور مدعی‌اند که رابطه شکیرا و تام کروز، چیز جدیدی نیست و آن‌ها مدت‌هاست که با هم دوست هستند.

دوستی تام کروز و شکیرا جدی‌تر می‌شود؟

ارتباط گرم شکیرا و تام کروز که توجهات را به خود جلب کرده، بیش‌تر از یک دوستی جدید، مانند رازی است که به تازگی فاش شده است. ملکه موسیقی لاتین و بازیگر آمریکایی، از دوستان قدیمی یکدیگر محسوب می‌شوند. علاوه بر این، تام کروز پس از جدایی شکیرا از پیکه، از خواننده کلمبیایی حمایت کرد و حتی در این خصوص، نیز به او می‌کند. تام کروز و شکیرا پیش از این با هم آشنا بودند اما شواهد حاکی از آن است که حالا به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند. کروز همواره علاقه‌مند است تا با دوستان صمیمی‌اش، به شکل مداوم تماس‌های تلفنی برقرار کند و در حال حاضر، شکیرا نیز وارد چرخه مکالمات تلفنی تام کروز شده است! ملاقات شکیرا و تام کروز / برخورد صمیمانه‌ای که همه را شگفت‌زده کرد تام کروز اغلب با شکیرا تماس می‌گیرد، از جمله تماسی که در آن از او پرسیده بود که آیا آخرین فیلمش «قسمت دوم تاپ گان» را که با فرزندانش ساشا و میلان دیده بود، دوست داشته یا خیر. حالا شنیده می‌شود که این برخورد گرم در فرمول یک، به حدی برای تام کروز دلپذیر بوده که پس از آن، دسته گلی بزرگ و گرانقیمت برای شکیرا فرستاده است. باید دید که پس از ایوانا نول و شارل لکرک و البته تیلور سوئیفت و فرناندو آلونسو، شاهد رابطه جدیدی بین سلبریتی‌ها با چاشنی فرمول یک خواهیم بود یا نه. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...